NAD C 368 - Reviews

Analoog in (RCA)

• Slecht

Rambo 10-04-2018

Mooi concept, waardeloos uitgevoerd

In theorie is dit een prachtig apparaat, zeker in combinatie met Blu-OS module waarmee je muziek kunt streamen. Over de geluidskwaliteit ben ik over het algemeen positief, al mis ik soms wat diepte in nummers waar veel verschillende lagen in zitten.

Toch beveel ik dit apparaat aan niemand aan. NAD heeft een product op de markt gezet dat vol met bugs zit en waarvan de elektronica zeer fragiel is. Ik heb twee exemplaren gehad (de eerste omgeruild na klachten over bugs), allebei met verschillende storingen en vastlopers. Zelfs iets simpels als het inschakelen gaat gepaard met een totale black-out, waar het apparaat alleen maar uit komt door de stekker eruit te halen. Niet af en toe, maar elke dag als ik de machine aanzet. De NAD service-afdeling heeft me talloze instellingen en andere dingen laten proberen om de problemen op te lossen, maar die weten ook niet echt wat ze eraan moeten doen en geven alleen maar dat de systemen in de versterker elkaar op een bepaalde manier storen. Ik breng de machine binnenkort voor de tweede keer terug en dan ga ik voor een ander merk. De storingen zijn niet exemplarisch, de twee die ik heb gehad waren allebei niet goed en de verkoper vertelde mij dat er meer worden teruggebracht. Laat je dus niet verleiden door de vele mogelijkheden die in de winkel breed worden uitgemeten, want je haalt een versterker vol met bugs in huis.

Pluspunten

• mooi concept
  • redelijk betaalbaar

Minpunten

• fragiele elektronica
  • vol met bugs
Geschreven voor: NAD C 368