Philips 12 hulpstukken 12-in-1, gezicht, haar en lichaam

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

F. Dekker 01-12-2019

Goede en zware kwaliteit met veel hulpstukken

Stevig apparaat met vele mogelijkheden voor een complete verzorging van haar, baard, snor, neus en oorharen.

Pluspunten

• zware kwaliteit
  • ligt goed in de hand
  • snel opgeladen
  • veel hulpstukken

Minpunten

• geen opbergbox maar zak

B_Poppelaars 24-11-2019

Fijn formaat, krachtige accu

De Multigroom is fijn in gebruik voor het trimmen van mijn baard en lichaamshaar en ook het knippen van het haar van mijn zoon. Met de meegeleverde opzetstukken zijn ook neus en oorhaar prima weg te halen. Het apparaat is groot genoeg om haren mee te knippen, maar toch klein genoeg om nauwkeurig te trimmen. Door de krachtige accu die niet snel leeg is zitten er geen snoeren in de weg tijdens gebruik.

Pluspunten

• Fijn formaat
  • Krachtige accu
  • Benodigde opzetstukken meegeleverd
  • Veelzijdig

Minpunten

• Niet voor glad scheren

A 21-11-2019

Goede accu, veelzijdig in gebruik

Lange accuduur, goede trimresultaten. Veel opzetstukken waardoor veelzijdig in gebruik. Is ook een minpunt: weinig overzicht door de verschillende opzetstukken. Afspoelen en gebruik onder de douche is ideaal

Pluspunten

• Goede accu
  • Goede trimresultaten
  • Veelzijdig
  • Waterdicht

Minpunten

• Veel opzetstukken
  • Onoverzichtelijk

Dijkstra1234 08-11-2019

Super

Zeer tevreden met dit product, functioneer hoe hij omschreven wordt. Door de verschillende trim mogelijkheden voor ieder wat wils. Geschikt om zeer strakke lijnen mee te scheren. De batterij gaat lang mee. Mooi design en ligt makkelijk in de hand!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Batterij gaat lang mee

S. Brouwer 08-11-2019

Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7735

Ik gebruik de Philips Multigroom MG7735/15 met veel plezier. Ik vind de veelzijdigheid echt een grote plus. Ik kan met veel verschillende standen, verschillende lichaamsdelen trimmen. De Multigroom voelt erg licht aan en ligt erg prettig in de hand, erg handig wanneer ik precisie trimwerk wil uitvoeren.

Belangrijke elementen van de Multigroom vind ik voornamelijk het feit dat er 12 hoogwaardige, verschillende opzetstukken bij zitten voor elk soort beharing, op elke plek van het lichaam.

Ik heb verschillende standen uitgeprobeerd en ik ben erg tevreden over het eindresultaat. De haartjes waren allemaal op dezelfde lengte getrimd en zelfs op de lastige plekken trimde de Multigroom uitstekend.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Ligt erg prettig in de hand
  • Zeer nauwkeurig / Perfect scheerresultaat
  • Verschillende opzetstukjes
  • Lange batterijduur

Frederik 07-11-2019

Hoogwaardige kwaliteit Multigroom

Deze multigroom is direct onderscheidend vanwege het hoogwaardige materiaal waar het van gemaakt is. Dat spreekt direct in het oog. De hoeveelheid opzetstukjes is groot, voor iedere toepassing is er wel een te vinden.
In het begin wel even zoeken welke bij mij paste maar als je dat eenmaal weet zorgt het voor precisie. Ander pluspunt is hoe de Multigroom in de hand ligt, mooie vormen.
Als ik dan toch een minpunt moet noemen dan is dat het opbergen van de vele opzetstukjes. Dat zijn er best veel en wordt snel rommelig. Maar dat kun je ook zien als een luxe probleem.

Pluspunten

• materiaal keuze
  • hoeveelheid opzetstukjes
  • precisie scheerresultaat

Minpunten

• opbergen van opzetstukjes