Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Trezo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

z***************@g******** 28-03-2023

Prima toetsenbord met muis

Geschreven voor: Trust Trezo

Het is makkelijk installeren van het toetsenbord en muis.
Toetsenbord is op meerder hoogtes instelbaar. Het is een fijn toetsenbord wat weinig geluid maakt. Normaliter hamer ik nogal op de toetsen, dat heb ik niet bij dit toetsenbord. Het is wel even wennen aan de functietoetsen, maar dat gaat goed.
De muis ligt lekker in de hand en bevalt ook goed

Pluspunten

• draadloos
  • verstelbaarheid toetsenbord
  • typen is minder van geluid

Minpunten

• muis valt uit als die even niet gebruikt wordt

Fame 16-12-2022

Geweldige stille set

Geschreven voor: Trust Trezo

Normaal wordt ik door mijn collega’s aangesproken met de vraag of ik boos ben op mijn toestenbord, want wanneer ik typ maakt dat nog best wat geluid. Met dit toestenbord heb ik die opmerking nog niet gehad, het is een heerlijk stil toestenbord. De lay-out is zoals je gewend bent van een toestenbord, maar deze heeft nog wat extra knoppen, welke het allemaal direct deden zonder daar nog iets apart voor te hoeven instellen. Ook heel fijn dat er een num-pad op dit toestenbord zit, die zat niet op mijn oude en vooral het invoeren van getallen en datums gaat zo weer een heel stuk sneller. Ook de meeleverde muis doet het fijn. Er zijn verschillende DPI-instelling te kiezen en hij is net als het toestenbord draadloos. Het toestenbord en de muis passen ook qua stijl goed bij elkaar en wanneer ze samen op je bureau liggen ziet het geheel er keurig uit. Het toestenbord en de muis delen samen een dongeltje dat in je usb-poot gaat, en dat is heel fijn, want ik had maar 1 usb-poort beschikbaar. Al met al ben ik erg tevreden met deze uitbreiding.

• Draadloos

Lourisa 12-12-2022

Top toetsenbord en muis

Geschreven voor: Trust Trezo

Wat een geweldig toetsenbord met bijpassende muis. Ze zijn super makkelijk te installeren en het werkt fantastisch. De knopjes van het toetsenbord maken niet veel geluid, waar ik me persoonlijk altijd aan erger. Ik vergeet nog wel eens de aan en uit knop te gebruiken, maar dat is een kwestie van wennen.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • toetsen maken niet veel geluid

Minpunten

• niet geschikt voor apple

SanderF 08-12-2022

Relatief stil toetsenbord en muis, prettig in gebruik.

Geschreven voor: Trust Trezo

Op zich een prettig toetsenbord/muis-setje. Het toetsenbord is in twee hoogtes te verstellen. Het is echter niet helemaal zo stil als de beschrijving doet vermoeden. De muis is wel een stuk stiller.

De mediakeys vind ik altijd wel handig om snel iets te pauzeren dus dat wordt gewaardeerd. De F1 t/m 13 toetsen zijn gekoppeld aan functies die op zich wel interessant zijn voor de minder ervaren computergebruiker. Voor de mensen die blind CTRL+C en V gebruiken is een knop met het logootje onder de F8 en 9 niet zo nuttig. Ook de knoppen voor tabbladen sluiten en openen zijn een beetje dubbelop, net als Ongedaan en Gedaan maken eigenlijk.

Het toetsenbord is verder fijn ingedeeld met de gebruikelijke brede SHIFT toetsen en een NUMpad.

De muis kan wisselen in DPI ('snelheid') en geeft met lichtjes aan in welke stand hij staat, dat is handig.

Tot slot heel fijn dat het toetsenbord van gerecycled plastic gemaakt is en de verpakking alleen papier bevat!

Pluspunten

• Stille muis
  • USB ontvanger
  • Mediabuttons

Minpunten

• USB A en geen C, dus verloopje nodig
  • Dongle, dus geen bluetooth
  • Functietoetsen beetje zinloos

carinapeters17@hotmail.com 08-12-2022

Handige draadloze toetsenbord en muis

Geschreven voor: Trust Trezo

Deze set met draadloze muis en toetsenbord heb ik in de afgelopen weken getest.
Het installeren verloopt gemakkelijk, binnen 1 minuut is het geïnstalleerd. De muis ligt prima in de hand, het ontwerp is ergonomisch. Het toetsenbord heeft een goed formaat, wat ik ook fijn vind is dat beide apparaten geluidloos zijn.
Mijn voorkeur voor gebruik is in combinatie met een scherm, die verloopt prima. Wanneer ik het op een laptop aansluit, dan merk je dat die toch meer ruimte kost.
Ik vind het design erg stijlvol en er is goed over na gedacht. Kortom zeer tevreden

Pluspunten

• draadloos
  • gemakkelijk te installeren
  • ergonomisch design
  • goede prijskwaliteits verhouding

Minpunten

• icm met laptop kost het te veel ruimte op het buro

PetraD83 05-12-2022

Geweldig toetsenbord

Geschreven voor: Trust Trezo

Ik mocht dit product testen en ik was ik verrast na het openen van het pakket. Het toetsenbord en muis zien en namelijk netjes uit en er zaten zelfs de benodigde batterijen bij. Qua installatie is het simpel, de bijgeleverde dongel/usb haal je uit het batterijvakje van de muis en plaatst je in je pc. Binnen 1 minuut kon ik aan de slag. De grootte van het toetsenbord is prettig, de toetsen zijn wat groter dan ik gewend was maar nu klik ik wel meteen op de juiste knop om plaats van degene ernaast. Je handen liggen prettig op de steun. Ook kan je het bord zowel plat als wel hoger zetten. De verbinding is prima, hapert niet. Zowel het bord als de muis reageren snel. Ik ben zeer tevreden over dit product en raad het zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Mooie vormgeving
  • Batterijen inbegrepen

Lisette 05-12-2022

Goed product

Geschreven voor: Trust Trezo

Het toetsenbord typt fijn. Was echter wel even wennen na een toetsenbord waarvan de toetsen meer uit elkaar liggen. Om de functie toetsen te gebruiken moet je deze samen met de fn toets indrukken. Dat vind ik minder prettig. De muis licht lekker in de hand. Als je een tijdje geen gebruik maakt van deze muis schakelt hij uit. Even weer opnieuw aanzetten is dan nodig

Pluspunten

• Draadloos
  • Plug en play
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Gebruik fn toets bij functie toetsen

0nn0 05-12-2022

Prijs, product past erg goed bij elkaar, Aanrader

Geschreven voor: Trust Trezo

Met de laptop aangesloten op de tv, is de draadloze combinatie erg handig.
Het toetsenbord voelt solide aan, is erg licht en de toetsen 'klikken' goed.
Muis is ook licht, DPI instelbaar en gaat vanzelf uit.
Helaas valt er wel eens wat van de bank, maar daar kan deze set prima tegen.
Enige minpunt is dat er geen 'back' knop op de muis zit.

Pluspunten

• Lichtgewicht materiaal
  • Toets klik erg fijn
  • Muis gaat vanzelf uit

Minpunten

• Muis heeft geen duim knoppen

Ingrid 05-12-2022

Fijn stil toetsenbord

Geschreven voor: Trust Trezo

Ik mocht dit toetsenbord met de muis testen. Heb last van geluidsprikkels en was blij verrast hoe stil dit toetsenbord is. Vanuit de verpakking is het batterijen erin en dongel in je laptop en meteen werken. Het toetsenbord is stil, makkelijk mee te nemen en je handen liggen comfortabel. Enige minpuntje vind ik missen klein deukje in toetsen. De muis was wat kleiner dan mijn vorige, maar hij reageert snel is licht en gemakkelijk om mee te scrollen.

Pluspunten

• Stil
  • Polssteun
  • Makkelijk installeren
  • Licht om mee te nemen

Minpunten

• Geen indent

Doppie1978 05-12-2022

Zeer fijne set die eenvoudig en snel werkt.

Geschreven voor: Trust Trezo

Wij hebben de Trezo Draadloze Toetsenbord- en Muisset mogen testen. Het instaleren van de set ging eenvoudig en snel wat erg prettig is. Wij gebruiken de set voor de televisie, zodat we daarop of kunnen internetten of bijvoorbeeld via netflix of viaplay in het programma kunnen komen. Dit werkt met de afstandsbediening vaak erg onhandig en hiermee juist heel handig. De toetsenbord heeft stille toetsen en zijn mooi vlak. De muis met geïntegreerde polssteun werkt erg prettig en ook werkt de muis goed op afstand. De draadloze verbinding is heel goed. Zo kunnen we makkelijk vanuit onze luie stoel alles doen. Wij zijn zeer tevreden met deze set.

Pluspunten

• Eenvoudige instalatie
  • Stille en vlakke toetsen
  • Werkt goed ook op afstand

Mobak 03-12-2022

Plug and play toetsenbord en muis

Geschreven voor: Trust Trezo

Start, klaar voor de test! Deze set heb ik mogen testen en is echt makkelijk te installeren. Je steekt het USB-plugje in de computer en je bent ready to go. Je hoeft niks te installeren. Het werkt gewoon meteen. De USB-plug kun je opbergen in de muis. Toetsenbord en muis werken op bijgeleverde batterijen en kun je uitzetten. Ze werken allebei snel en vloeiend. Vooral de muis vind ik fijn in de hand liggen en goed reageren. Het toetsenbord is voor mijn handen en houding te plat. Ik geef de voorkeur aan toetsen met meer reliëf. Wat ik verder heel positief vind is het feit dat deze items gemaakt zijn van hergebruikt plastic en er bij het verpakken geen onnodig plastic is gebruikt.

Pluspunten

• Plug & play
  • Soepel reagerende muis
  • Stil typen

Minpunten

• Plat toetsenbord, moet bij je passen

w********@l****** 02-12-2022

Stille muis en toetsenbord

Geschreven voor: Trust Trezo

Een fijne stille set. Heeft maar 1 USB poort nodig en na het inpluggen daarvan werkt de set meteen. Batterijen zijn meegeleverd. Even goed opletten hoe ze erin moeten. Muis heeft een fijne scrol en werkt inderdaad erg stil. Toetsen op het toetsenbord bewegen soepel en zijn ook erg stil. Ook als je vrij snel en hard drukt wordt het geluid gedempt. Ik heb set ontvangen om te testen en ben erg tevreden over de set doet wat hij beloofd.

Pluspunten

• stil
  • batterij meegeleverd

h*************@g******** 02-12-2022

Fijne set

Geschreven voor: Trust Trezo

Deze mooie set komt in een nette doos, zonder plastic, fijn voor het milieu. De set is strak vormgegeven, dit geldt vooral voor het toetsenbord, de muis is algemener, maar dat is ook wel logisch. Installatie kost nog geen minuut. De set maakt wei ig geluid, tot grote spijt van onze puber. De lange batterijduur is nog niet te beoordelen na ruim een week testen.
Kwaliteit van het toetsenbord is prima, die van de muis is matig, deze werkt na deze korte tijd al niet meer naar behoren.

Pluspunten

• Licht
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Muis wat matig van kwaliteit

Stukato 02-12-2022

Mooie comfortabele set

Geschreven voor: Trust Trezo

Wat een fijne lichtgewicht set is deze Trezo draadloze toetsenbord- en muisset van Trust. Tijdens het testen van dit product ben ik aangenaam verrast door de eenvoud van de installatie en het gebruiksgemak. De set wordt compleet geleverd met een toetsenbord, een muis, voldoende AA batterijen, een USB-dongle en een kabeltje om interferentie te voorkomen.

Installatie van de set verloopt heel eenvoudig. Door de USB-dongle in de PC te steken verloopt het installatieproces nagenoeg automatisch en kunnen de toetsenbord en muis direct gebruikt worden. Positief opvallen aan het toetsenbord vind ik de fijne toetsaanslagen, de polssteun en het feit dat het een volledig toetsenbord is met een numpad.

De muis zelf is relatief klein, maar ligt wel fijn in de hand. Mogelijk is het voor heel langdurig gebruik niet fijn, maar voor mij voldoet dit prima. De reactie van de muis is voor mij goed. Voor zowel het toetsenbord als de muis geldt dat ze vrij snel in de slaapstand gaan om op die manier energie te besparen. Hiermee gaan de batterijen ook langer mee. Fijn is dat de set ook snel weer wakker wordt.

Kortom, ik ben een tevreden gebruiker van deze mooie Trezo set.

Pluspunten

• Stille toetsaanslagen
  • Fijn toetsenbord met polssteun
  • Muis ligt goed in de hand
  • Muis heeft goede reactiesnelheid

Minpunten

• Geen bluetooth

l***@d************* 02-12-2022

Prima set voor op kantoor

Geschreven voor: Trust Trezo

Heb de set mogen ontvangen om uit te proberen. Wanneer je de set uitpakt, vallen 2 dingen op; er is geen plastic te vinden, positief! Ook de batterijen waren meegeleverd, nog een pluspunt! Het installeren van de set is snel en makkelijk, de USB aansluiten en enkele vragen beantwoorden. Beide het toetsenbord en de muis kunnen apart van elkaar aan/uit worden gezet. Vind de muis fijn in de hand liggen en hij verplaatst soepel, eigenlijk heel erg over te spreken. Het toetsenbord is (net als de muis) nagenoeg niet te horen wanneer je het gebruikt. Wel neemt het in mijn persoonlijke situatie extra ruimte in, aangezien ik de set in combinatie met een laptop gebruik. Ik ben dus genoodzaakt hem over de laptop heen te schuiven, anders neemt het vrij veel plek in op het bureau. Wel merkte ik dat ik door het gebruik van het toetsenbord dat ik kan verschuiven, een stuk beter achter mijn laptop zit. Vind de USB aansluiting aan de grote kant. Een prima set, niet uitzonderlijk maar prima voor op kantoor wanneer je een losse monitor beeldscherm gebruikt.

Pluspunten

• Typen maakt geen geluid
  • Muis ligt lekker in de hand

Minpunten

• Lange USB kabel

l*********@g******** 01-12-2022

Een aanraderr

Geschreven voor: Trust Trezo

Fijn toetsenbord die bijna geluidloos typt. erg praktisch design en ligt lekker in de hand. Erg handig voor als je draadloos wilt werken

IceMice 01-12-2022

prima keyboard en muis voor een degelijk prijsje.

Geschreven voor: Trust Trezo

De muis en keyboard weken beiden ontzettend goed, ik ben voornamelijk te spreken over het keyboard. Het is still maar geeft nog wel tactile feedback waardoor typen en gamen heel fijn aanvoelen. Het enige minpuntje voor mij is dat het een kleine 'enter' knop heeft waar ik nog even aan moet wennen.
Beide apparaten hebben een slaapstand waardoor beide apparaten een goede batterij levensduur hebben.
De muis voelt klein aan en is een beetje onaangenaam qua vormgeving, voor de rest werkt het prima. De Bluetooth verbinding is sterk en consistent.

Pluspunten

• stille apparaten
  • slaapstand
  • sterke verbinding

Minpunten

• kleine muis
  • geen batterij indicator

Nicole van griensven 01-12-2022

Geweldig!

Geschreven voor: Trust Trezo

Ik mocht het product testen en omdat het redelijk goedkoop was had ik niet veel verwachtingen. Het product wordt netjes verpakt afgeleverd en zit stevig in de doos. Batterijen netjes meegeleverd! Pluspunt! Het toetsenbord en muis zijn makkelijk aan te sluiten en wonder boven wonder echt stil! Zo fijn. Het is degelijk materiaal en fijn om mee te werken. Mijn verwachtingen zijn overtroffen en ik raad dit zeker aan.

Pluspunten

• Echt stil!!
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Geen ergonomische muis

CCMeul 01-12-2022

Prima toetsenbord, muis is geweldig!

Geschreven voor: Trust Trezo

Toen ik pakket uitpakte viel me gelijk op dat de fabrikant helemaal geen plastic heeft gebruikt, wel zo fijn voor duurzaamheid. Met het testen van de Trust Trezo toetsenbord en muis heb ik gemengde gevoelens. De muis ben ik echt lyrisch over, die werkt zo fijn! De reactie tijd is snel, ligt goed in de hand, en de functie knop bovenop de muis zorgt ervoor dat de knop (in 3 standen) sneller over je bureaublad vliegt. De toetsenbord ben ik wat minder lyrisch over, het is een prima toetsenbord maar het oogt log. Aan de voorkant zit een strook ruimte die mijn vingers eigenlijk weerhoudt om goed bij de toetsen te komen. De toetsenbord is stil, maar het indrukken van de toetsen voelt ook niet echt fijn. Wat wel fijn is om de toetsenbord als muis afzonderlijk uit te zetten. Dit bespaart batterij mocht je veel moeten reizen, of je laptop en muis veel verplaatsen. Al met al is het een prima set, waar de muis echt uitspringt.

Pluspunten

• Reactietijd
  • Snelheid
  • Stil

Minpunten

• Toetsenbord

Loreley 30-11-2022

Handige stille set voor op het werk

Geschreven voor: Trust Trezo

Ik hield van de verpakking van het toetsenbord en de muis - ze waren verpakt in papier en ik kon alles gewoon netjes recyclen. Dit maakt me erg blij, want we moeten echt meer nadenken over ecologische verpakkingen en milieuvriendelijke materialen.
Ik heb deze set gekregen om te testen en ben er al een paar weken mee aan het werk. Ik ben er erg blij mee. Muis werkt niet zonder de bijgeleverde USB dongle, en mijn laptop heeft alleen usb-c poorten. Maar ik gebruik een dockingstation, waar het perfect in past en dus heel goed werkt.
De batterijduur is waarschijnlijk erg lang, omdat het toetsenbord en de muis erg snel uitschakelen nadat je ze even niet hebt aangeraakt. Het is dus inderdaad erg zuinig en je hoeft niet bang te zijn dat je hem niet uit hebt gezet (er zit ook een handige aan-uit schakelaar op zowel het toetsenbord als de muis).
De muis ligt lekker in de hand, maar volgens mijn man was hij toch iets te klein voor hem. De muis is ook erg snel en beweegt lekker over het scherm, ook scrollt hij goed.
Zowel de muis als het toetsenbord zijn inderdaad erg stil en ik had geen problemen met het werken in de co-working, maar ik kon net zo goed naar de bibliotheek gaan, want ik stoor zeker niemand. Ik ben zeer tevreden over deze set en kan hem echt iedereen aanraden.

Pluspunten

• werkt snel
  • comfortabel voor handen
  • stil

rbv 30-11-2022

Bevalt erg goed, is zeker een aanrader.

Geschreven voor: Trust Trezo

Toetsenbord en muis mogen testen. Heel makkelijk te installeren, is binnen enkele minuten gebeurd. Fijn stil toetsenbord, als je veel typwerk moet doen een zeer goed toetsenbord!
Is daarbij lekker stil, je hindert niemand met je getikkel op het toetsenbord. Muis ligt goed in de hand, werkt soepel. Beiden gaan vanzelf op standby, je hoeft deze dus niet iedere keer uit te zetten wanneer je even pauze houd. De lange batterijduur is zeker een groot voordeel. Mooie vormgving. Overduidelijk een aanrader!

Pluspunten

• erg stil
  • lange batterijduur
  • beiden erg fijn om mee te werken

meta 30-11-2022

Aanrader, heerlijk stil

Geschreven voor: Trust Trezo

Ik heb de set van draadloze muis en toetsenbord mogen testen. Ik werk twee dagen per week vanuit huis en een goede toetsenbord en muis is dan wel echt een musthave. Ze werken beide draadloos, wat super handig is. Ik ben ontzettend te spreken over de kleine usb, die je weer handig kunt opbergen in je muis, zodat je deze niet kwijt kunt raken. Op deze manier kunnen mijn vriend en ik ook beide gemakkelijk gebruik maken van de set. De batterijduur is tot nu toe goed, we hebben nog niet hoeven wisselen. De muis is echt ontzettend stil, wat fijn is. Daarnaast ligt hij ook lekker in je hand. Waar ik wel eventjes aan moest wennen is dat het scroll rondje wat verdiept in de muis zit. Maar na even wennen is dit ook goed. De muis beweegt makkelijk over het bureaublad. Het toetsenbord is ook stiller dan het toetsenbord wat ik anders gebruik. Deze ligt ook super stil op het blad en schuift niet. Een genot om mee te werken!

Pluspunten

• stil
  • voelt goed
  • usb opbergen in muis