Coleman Coastline 3

Bekijk alle Tenten

Gerhardhospers 24-05-2015

Na enig speurwerk en vergelijk tussen een tiental tenten gekozen voor de coleman Coastline 3 en aangeschaft via Obelink. De coleman is een mooie trendy tent welke zeer snel is op te zetten (10 min) mede door de goede instructie en de combinatie van de rode accentkleur op stokken, tentdoek en lussen/klipjes waardoor je precies weet welke stokken en klipjes waar horen te zitten.
Goed op te spannen en voorzien van een kuiipgrondzeil in de voortent. De tent is via drie ingangen te betreden nl. links en rechts en aan de voorzijde. Je weet immers op voorhand niet altijd wat de situatie ter plekke is.
De ventilaitemogelijkheden zijn geavanceerd aangebracht waardoor het toch goed toeven is in een polyester tent ondanks dat katoen onze voorkeur heeft.
Geschreven voor: Coleman Coastline 3

Allard Jaring 19-03-2013

Via de site Vrijbuiter.nl heb ik deze tent voor € 89,90 gekocht. Prima tentje. Het is de eerste keer dat dit aanzienlijk goedkoper is dan via de kieskeurig site.
Geschreven voor: Coleman Coastline 3