Tefal Kledingstomers Access Steam DR8085

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Kledingstomers Access Steam DR8085 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

zonnetje 31-01-2018

Fijn apparaat

Prima stoomapparaat, werkt perfect. De zomerjas is nu na het wassen perfect kreukvrij te krijgen. Heel blij met deze aankoop.

Maarten 07-06-2016

Access Steam DR8085

Inmiddels hebben wij dit veelbelovende apparaat een maand in huis. Hoewel wij erg gewend zijn aan het ouderwetse strijken, waren we erg benieuw naar Access Steam DR8085. We strijken praktisch alles. Ja echt, alles. En dat is nogal tijdrovend. Hiermee wilden we graag vooral tijd besparen.
Vol enthousiasme hebben we Access Steam DR8085 in huis gehaald. We zijn er ons van bewust dat het een kwestie is van wennen. Oefening baart kunst. Maar het went maar niet. Het is nogal teleurstellend. Het maakt de overhemden erg nat, het is niet perse sneller dan strijken, wel onhandiger. Een iets uitgebreidere handleiding was geen overbodige luxe geweest. Je hoort de overhemden op te hangen en dan...je moet het echt aanraken wil je dat het kreukvrij wordt en dat is me toch een partij lastig. Het hangt. Probeer maar eens over de oksels te stomen? Het maakt het erg nat...je voelt je al vrij snel erg onhandig. Jammer. Had er meer van verwacht.

Binky1234 06-06-2016

Tefal access steam

Na aanschaf van de Tefal steam access heb ik apparaat vaak gebruikt en ben er helemaal fan van.
Hij is licht in gebruik en werkt super snel.
Voor t shirts broeken gordijnen niks is te gek voor dit handige apparaat.
Strijken zonder die gevreesde strijkplank.
Ook zeer handig voor onderweg of op vakantie. Wie kent t niet koffer uitpakken en t kledingstuk wat je aan wilt helemaal gekreukeld.
Hup stekker erin ff wachten en klaar ben je.
Ook om nare luchtjes snel te verwijderen.
En past altijd wel in je koffer.
Geen gerommel meer met verleggen op die strijkplank, gewoon aan een hanger hangen en stomen maar en weg met de kreukel...

Kleintjuh89 18-05-2016

Handig apparaat voor erbij

De Tefal Acces Steam is een heerlijk apparaat als je een overhemd wil ‘strijken’. Je hangt je overhemd aan een haakje, haalt het stoomapparaat erlangs en de kreukels verdwijnen langzaam. Het enige nadeel is dat je je overhemd toch nog op de strijkplank moet leggen om het bord te strijken.
Voor een katoenen shirt vind ik het apparaat geen aanrader. Dan ben ik toch sneller met een stoom strijkijzer.

Michel 10-05-2016

Tefal acces steam

Nu een aantal dagen in gebruik en kom er eigenlijk toch wel achter dat ik zo gewend ben aan een strijkbout dat dit product toch niet iets voor mij is. Voor overhemden, colberts en panthalons is het een fijn te gebruiken product. Het frist de kleding makkelijk op maar kreukels zijn moeilijker weg te krijgen met dit product.

Backdoor 09-05-2016

Tefal accessoires steam

Sinds een paar dagen de Access Steam in huis en ben er tot nu toe best tevreden over terwijl ik in het begin best getwijfeld heb of dit wel zou werken!
De Access steam is erg makkelijk in gebruik en wordt ook echt goed heet! Heb hem zelfs mee genomen naar de camping en dat werkt super snel en neemt weinig ruimte in beslag dus zeker een aanrader voor daar maar ook thuis! Het enige nadeel vindt ik dat het water reservoir snel leeg is, bevat maar 200 ml. Verder een prima apparaat wat ik zeker zou aanbevelen.

linda0478 09-05-2016

Kleine hulp in ht strijken

Ik ben zo blij dat ik deze super gave steamer heb aan geschaft. Het begon als een grapje van mij man , maar heeft ondertussen mijn stoomstrijkijzer vervangen. Ik deed er in het begin alleen heel braaf blousjes en polo's mee, maar merkte dat een tshirt er ook super glad van wordt.
Ik heb bij de action een zuignap met haak gekocht en dieaan de binnenkant van de deur van mijn washok geplaatst. Zo kan ik gelijk nadat de was klaar is gaan beginnen met stomen.
Je moet wel altijd water bijdehand hebben. Er kan maar 200 ml wat in. Mijn idee is dat te weinig water , maar gezien het gewicht van de steamer snap ik het wel. En hij wordt ook echt heet !!!

eline-1984 08-05-2016

Tussendoor opfrissen? Geen probleem!

Na lang twijfelen eindelijk over stag gegaan en de access steam in huis gehaald. Eerlijk gezegd vroeg ik me oprecht af of ik voor deze prijs een goed apparaat in huis zou halen. Maar ik ben zeker verrast door het resultaat. Ik strijk ongeveer al mijn kleding en baal er vaak van als ik een bloesje na een dag dragen nog wel aankan als het om frisheid gaat, maar de kreukels zorgen ervoor dat het bloesje weer in de wasmand verdwijnt.
Heel snel is het apparaat opgewarmd en de kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ook blazers stoom ik nu bij na een dag dragen. Ik ben super enthousiast!

frans1906 08-05-2016

goeie mobiele stomer

Ideaal om je kleding even snel te "strijken" je houdt de stoom gericht op je kledingstuk en de kreukels verdwijnen! Nog niet uitgeprobeerd maar ook te gebruiken voor je gordijnen verwacht ik.

LoisK 08-05-2016

Stoomapparaat laat kreukels verdwijnen

De Tefal DR8085 Access Steam Kledingstomer werkt ideaal voor mensen zoals ik die een hekel hebben aan strijken. Ik heb de kledingstomer nu een week in gebruik. Binnen 45 seconden is de Access Steam opgewarmd. Dit is duidelijk te zien aan de aan- en uitknop die tijdens het opwarmen knippert, maar zodra het klaar is voor gebruik een blauwe kleur geeft. Het is fijn dat er een meegeleverde haak bij zit, waardoor alle kleding plat op de deur hangt ten tijde van het stomen. Het apparaat is niet per se heel zwaar, maar als er meerdere kledingstukken achter elkaar worden gestoomd is het toch wel een aardig gewicht. De elektriciteitskabel is 3 meter lang, dus er is genoeg bewegingsvrijheid. Het stoomapparaat werkt echt verbazingwekkend goed, de kreukels verdwijnen binnen no-time en ik kan eindelijk mijn favoriete blousje weer aan. Een nadeel is wel ik voor het beste resultaat iets recht wil trekken, maar door de hete stoom die naar boven opstijgt dit niet altijd lukt. Het is dan soms ook handig om het met z’n tweeën te doen. Desalniettemin zou ik dit product zeker aanraden aan familie en vrienden, makkelijk in gebruik, is snel en heeft een fijn formaat.