Braun CareStyle 3 IS 3041 WH - Reviews

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Voolstra 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

Grote tank en goede referenties

mijn keuze is tot stand gekomen op basis van verwachte kwaliteit, grote tankinhoud en eenvoudige bediening, daarnaast is de prijs kwaliteit en mogelijkheden verhouding volgens de verkregen informatie zeer gunstig

Pluspunten

• grote tank
  • eenvoedige bediening

Minpunten

C Tam 03-04-2017 Product paar maanden in bezit

Sterke Stroom

Het waterreservoir houdt 2l, is goed in te vullen, het waterpeil is goed herkenbaar. Het verlicht ook wanneer de tank leeg is. Het warmt zeer snel en is niet al te luid. De toetsen zijn makkelijk te bereiken en goed te reageren. Echter, het station is niet erg gemakkelijk en het duurt ook weg ruimte.

Druppelstop en ontkalking functie zijn van nature aanwezig. Er is veel stoom, maar u kunt ook op de Eco-knop om deze te verminderen. Zelfs extreme rimpels je echt hebt om uit te strijken na 2-3x. De enige glijdt meer dan de was. U kunt ook verticaal stoom shirts ect kort vernieuwen. De iCare functie vind ik praktisch, hoeft u niet om nu te schakelen op het wiel om het materiaal te kiezen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Past perfect
  • Goede prijs

Raif 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Soepel en krachtig

Veel kwaliteit voor de lage kosten. Ik had het apparaat aangeschaft voor 169 euro bij de Media Markt en krijg nog 50 euro terug. Voor slechts 119 euro heb je een enorm krachtige stoom apparaat waarbij je een groot waterreservoir heb. Geen temperatuur instelling is ideaal en werkt alleen maar sneller. Het apparaat had van mij nog alleen iets lichter in de hand mogen liggen, alhoewel de meeste strijkijzers zwaarder zijn, maar dan was het perfect! Naar achter strijken of over knoopjes gaat makkelijk. Echt weer typisch duitse kwaliteit!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Geen temperatuur instelling
  • Goede strijkzool voor knopen
  • Enorme stoomstoot met krachtige druk

Minpunten

• Mocht nog iets lichter zijn

Renée 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn strijkijzer

Het strijkijzer strijkt licht en het past de warmte automatisch aan de soort stof aan. Ik ben tevreden!

Reijnders 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Handig, eenvoudig en veilig! Het is zeker de prijs waard en alsnog niet te duur. Het is ook handig dat je niks hoeft in te stellen.

Pluspunten

• Aparte tank
  • Je hoeft hem niet in te stellen

Alex 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en makkelijk te bedienen

Duidelijke bediening en comfortabele zool. en strijkijzer zelf is lekker licht. Het waterreservoir is lekker groot en gaat lang mee om ermee te stomen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Licht van gewicht