De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS7RCL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jo Gijsberts 26-07-2020

Slecht product en slechte service

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Dacht dat Bosch normaal goede producten leverde?
Maar daar kun je deze stofzuiger niet onder rekenen!
Had beter een apparaat kunnen kopen met strofzakken .
Hepa fitersers moeten bij mij naar een jaar vervangen worden zijn niet wasbaar!
Een setje filters 2 stuks kost over de €100,00 daar kun je veel papieren zakken voor kopen en dan hoef je ook geen stof meer te slikken!!
Ik denk dat ze ook niet meer verkocht worden zo ja niet kopen!!

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• slechte service
  • onderdelen te duur

Pietertjeprut 20-11-2017

Super stille schoonmaakvriend

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Ik heb dit product gekozen n.a.v. eerdere revieuws van gebruikers, mijn Philips zakloze stofzuiger stopte spontaan en ik moest dus snel op zoek naar een nieuwe goede stofzuiger voor allergiepatienten. Ik kwam na een dag zoeken uit op dit product... en niets is minder waar, hij voldoet op alle fronten, stil, licht, goede zuigkracht en wendbaar. Dat is precies wat ik zoek in een goede stofzuiger, mijn schoonmaakvriend voor alle dagen!

Pluspunten

• zeer geruisloos
  • licht in gewicht
  • goede zuigkracht
  • lang snoer
  • goede wendbaarheid

Minpunten

• geen stootrand
  • geen greep bovenop

Henk 19-11-2017

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Top stofzuiger. Super zuigkracht, zeer stil (voorheen hadden we een Dyson straaljager). Voldoet in alle opzichten aan onze wensen. Enige nadeel vindt ik het handvat, dat onder de slang zit, dit maakt het iets lastiger om de stofzuiger op te tillen. Plus als extra 50 euro cashback, binnen anderhalve week op de rekening. Makkelijk schoon te maken, lekker lang snoer en goede wendbaarheid. Voldoende toebehoren. Zuigkracht op kleed of tapijt op vol vermogen zelfs te sterk...Niet goedkoop, maar wel beste koop!

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• handvat

H.A.J. Rutten 30-10-2017

Handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Zuigkracht is goed instelbaar, maakt weinig lawaai. Zuigt krachtig op gladde vloeren. Goed wendbaar en flinke actieradius.

Pluspunten

• Wijnig geluiluid
  • Flinke actieradius

Minpunten

• Ledige stofopvangbak

MarkH 21-10-2017

Superstil!

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Net ontvangen en uitgeprobeerd, heerlijk stil, zelfs de dochter van 3 wil nu stofzuigen! Voldoende hulpstukken en een extra lange kabel, handig!

Pluspunten

• Stil
  • Lange kabel

Minpunten

• Prijs

Hans 19-10-2017

Goed doordachte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Deze stofzuiger uitgezocht om voor de beste prestaties te gaan voor een zeer aantrekkelijke prijs (met de 50 euro cashback actie). Bij ontvangst direct het hele huis gezogen voor een degelijke test. Wat eerst opvalt is hoe stil deze stofzuiger is, je verwacht hierbij wat minder zuigkracht, maar dat is absoluut niet het geval. Op harde vloeren is het zuigen een fluitje van een cent, zeker met de bijgeleverde speciale borstel. Op vloerbedekking was de zuigkracht zo groot dat de zuigmond vast gezogen werd aan de vloerbedekking, daardoor werd dit de eerste stofzuiger waar ik ooit het vermogen teruggeschroefd heb om beter te kunnen werken. Het enige minpunt van de stofzuiger is dat de stofopvang van 3L redelijk snel vol zit, al is deze ook zeer snel weer geleegd.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Enorme zuigkracht
  • Voldoende lange snoer
  • Zeer goed doordacht ontwerp
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Stofopvang kan groter

Inge 18-10-2017

Fijne stofzuiger, die geen stof de lucht in blaast

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Fijne stofzuiger, die vooral op de harde vloeren heerlijk soepel zuigt. Op vloerbedekking is het stofzuigen wel zwaar werk. Goede zuigkracht. En wat voor mij het belangrijkst is: door een goede filter blaast hij geen stof de lucht in.

Pluspunten

• luchtfilter, waardoor hij stof de luht in blaast
  • weinig geluid, bij hoge zuigkracht
  • lang snoer

Minpunten

• wat zwaar
  • niet goedkoop

Linda 13-10-2017

Stille, soepele stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

Hij is stil, licht, en rijdt heel soepel. Super handig zonder zak. Het snoer is Lang. Heel erg blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Soepel
  • Zuigt goed

gewoon_Vera 08-10-2017

eindelijk weer een stofzuiger waar ik blij mee ben

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL

prachtig apparaat, geen stofzuigerzakken, prima HEPA-filter , werkt uitstekend, zo mooi dat het jammer is om deze stofzuiger in een donker hok op te bergen en dan ook nog voor € 250.-- (na aftrek van de verwachte € 50.--).