Bosch BGS7RCL zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS7RCL zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 17-11-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bosch serie 8 stofzuiger besteld bij Bosch. Alles netjes en correct geleverd.
Stofzuiger zelf kan terug worden gezet naar minder zuigkracht en is dan ook super stil, maar ook bij volle zuigkracht is hij nog steeds relatief stil.
Hij is wat zwaarder en best groot, maar dat staat ook bij de specificaties en dus een afgewogen besluit.
Lange netsnoer, makkelijk te bedienen steel, het uitkloppen van de opvangbak is tot nu toe een mooi systeem, maar ben wel benieuwd hoe dit over 2 jaar is.

Enige wat me wel wat stoort zijn de 4 zwenkwielen. Op vloerbedekking prima, maar op gladde vloer raak je nogal eens een keer iets doordat het apparaat alle kanten op kan rollen.

Anton 07-11-2022

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger zuigt prima, fijn dat er hulpstukken bij zijn. Zuigkracht is prima instelbaar
Fijn dat er totaal 11 meter bereikbaar is. Legen gaat heel makkelijk, een kind doet de was.

marjam 20-03-2022

zeer krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een stevige solide stofzuiger. Hij heeft ondanks zijn stille motor genoeg zuigkracht. De stofzuiger is makkelijk te legen maar doe dit wel buiten, er komt fijnstof vrij. De stofzuiger is ook zwaarder dan ik had verwacht, maar daardoor heb ik ook het gevoel een degelijk apparaat te hebben gekocht wat niet zomaar stuk zou moeten gaan...

Aad024 08-02-2022

Stille kracht in huis

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat vooral opvalt is de stille werking , zeker op halve kracht is het fantastisch stil en zuigen onze laminaatvloer gaat dan nog gewoon prima! Op het kleed en de matten zet ik hem dan wel even op max.
Qua zuigkracht staat de Bosch zijn mannetje maar vinden we hem niet opvallend krachtiger dan zijn voorganger. Echter hebben we wel meer vertrouwen dat deze zijn kracht behoudt en niet steeds zwakker gaat presteren.
De bouwkwaliteit is zeer goed en de meegeleverde accessoires zijn in basis voldoende voor al onze wensen.

Xander 13-11-2020

Stil toppertje

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stille sterke stofzuiger. Handig dat je de sterkte van de zuigkracht kan regelen.

Jo Gijsberts 26-07-2020

Slecht product en slechte service

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Dacht dat Bosch normaal goede producten leverde?
Maar daar kun je deze stofzuiger niet onder rekenen!
Had beter een apparaat kunnen kopen met strofzakken .
Hepa fitersers moeten bij mij naar een jaar vervangen worden zijn niet wasbaar!
Een setje filters 2 stuks kost over de €100,00 daar kun je veel papieren zakken voor kopen en dan hoef je ook geen stof meer te slikken!!
Ik denk dat ze ook niet meer verkocht worden zo ja niet kopen!!

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• slechte service
  • onderdelen te duur

TBur 24-07-2018

stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Fluisterstille stofzuiger, het meeste geluid komt van de borstel die over de vloerbedekking schuift zo stil is het apparaat zelf. Het enige minpunt voor mij is het mechanisme voor het oprollen van de elektriciteitskabel, die vind ik wat onhandig en ik heb niet zo'n vertrouwen in de duurzaamheid daarvan. Tot slot suggereren de foto's dat je maar 1 zuigmond krijgt maar je krijgt er 2; een smalle parketborstel (foto) en een brede kop met inklapbare borstel.

Pietertjeprut 20-11-2017

Super stille schoonmaakvriend

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Ik heb dit product gekozen n.a.v. eerdere revieuws van gebruikers, mijn Philips zakloze stofzuiger stopte spontaan en ik moest dus snel op zoek naar een nieuwe goede stofzuiger voor allergiepatienten. Ik kwam na een dag zoeken uit op dit product... en niets is minder waar, hij voldoet op alle fronten, stil, licht, goede zuigkracht en wendbaar. Dat is precies wat ik zoek in een goede stofzuiger, mijn schoonmaakvriend voor alle dagen!

Pluspunten

• zeer geruisloos
  • licht in gewicht
  • goede zuigkracht
  • lang snoer
  • goede wendbaarheid

Minpunten

• geen stootrand
  • geen greep bovenop

Henk 19-11-2017

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Top stofzuiger. Super zuigkracht, zeer stil (voorheen hadden we een Dyson straaljager). Voldoet in alle opzichten aan onze wensen. Enige nadeel vindt ik het handvat, dat onder de slang zit, dit maakt het iets lastiger om de stofzuiger op te tillen. Plus als extra 50 euro cashback, binnen anderhalve week op de rekening. Makkelijk schoon te maken, lekker lang snoer en goede wendbaarheid. Voldoende toebehoren. Zuigkracht op kleed of tapijt op vol vermogen zelfs te sterk...Niet goedkoop, maar wel beste koop!

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• handvat

H.A.J. Rutten 30-10-2017

Handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Zuigkracht is goed instelbaar, maakt weinig lawaai. Zuigt krachtig op gladde vloeren. Goed wendbaar en flinke actieradius.

Pluspunten

• Wijnig geluiluid
  • Flinke actieradius

Minpunten

• Ledige stofopvangbak

MarkH 21-10-2017

Superstil!

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Net ontvangen en uitgeprobeerd, heerlijk stil, zelfs de dochter van 3 wil nu stofzuigen! Voldoende hulpstukken en een extra lange kabel, handig!

• Lange kabel

Hans 19-10-2017

Goed doordachte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Deze stofzuiger uitgezocht om voor de beste prestaties te gaan voor een zeer aantrekkelijke prijs (met de 50 euro cashback actie). Bij ontvangst direct het hele huis gezogen voor een degelijke test. Wat eerst opvalt is hoe stil deze stofzuiger is, je verwacht hierbij wat minder zuigkracht, maar dat is absoluut niet het geval. Op harde vloeren is het zuigen een fluitje van een cent, zeker met de bijgeleverde speciale borstel. Op vloerbedekking was de zuigkracht zo groot dat de zuigmond vast gezogen werd aan de vloerbedekking, daardoor werd dit de eerste stofzuiger waar ik ooit het vermogen teruggeschroefd heb om beter te kunnen werken. Het enige minpunt van de stofzuiger is dat de stofopvang van 3L redelijk snel vol zit, al is deze ook zeer snel weer geleegd.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Enorme zuigkracht
  • Voldoende lange snoer
  • Zeer goed doordacht ontwerp
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Stofopvang kan groter

Inge 18-10-2017

Fijne stofzuiger, die geen stof de lucht in blaast

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Fijne stofzuiger, die vooral op de harde vloeren heerlijk soepel zuigt. Op vloerbedekking is het stofzuigen wel zwaar werk. Goede zuigkracht. En wat voor mij het belangrijkst is: door een goede filter blaast hij geen stof de lucht in.

Pluspunten

• luchtfilter, waardoor hij stof de luht in blaast
  • weinig geluid, bij hoge zuigkracht
  • lang snoer

Minpunten

• wat zwaar
  • niet goedkoop

Linda 13-10-2017

Stille, soepele stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

Hij is stil, licht, en rijdt heel soepel. Super handig zonder zak. Het snoer is Lang. Heel erg blij mee.

• Soepel
  • Zuigt goed

gewoon_Vera 08-10-2017

eindelijk weer een stofzuiger waar ik blij mee ben

Geschreven voor: Bosch BGS7RCL zwart

prachtig apparaat, geen stofzuigerzakken, prima HEPA-filter , werkt uitstekend, zo mooi dat het jammer is om deze stofzuiger in een donker hok op te bergen en dan ook nog voor € 250.-- (na aftrek van de verwachte € 50.--).