Bosch BGS7RCL - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MarkH 21-10-2017 Product paar dagen in bezit

Superstil!

Net ontvangen en uitgeprobeerd, heerlijk stil, zelfs de dochter van 3 wil nu stofzuigen! Voldoende hulpstukken en een extra lange kabel, handig!

• Lange kabel

Hans 19-10-2017 Product paar dagen in bezit

Goed doordachte stofzuiger

Deze stofzuiger uitgezocht om voor de beste prestaties te gaan voor een zeer aantrekkelijke prijs (met de 50 euro cashback actie). Bij ontvangst direct het hele huis gezogen voor een degelijke test. Wat eerst opvalt is hoe stil deze stofzuiger is, je verwacht hierbij wat minder zuigkracht, maar dat is absoluut niet het geval. Op harde vloeren is het zuigen een fluitje van een cent, zeker met de bijgeleverde speciale borstel. Op vloerbedekking was de zuigkracht zo groot dat de zuigmond vast gezogen werd aan de vloerbedekking, daardoor werd dit de eerste stofzuiger waar ik ooit het vermogen teruggeschroefd heb om beter te kunnen werken. Het enige minpunt van de stofzuiger is dat de stofopvang van 3L redelijk snel vol zit, al is deze ook zeer snel weer geleegd.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Enorme zuigkracht
  • Voldoende lange snoer
  • Zeer goed doordacht ontwerp
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Stofopvang kan groter

Inge 18-10-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger, die geen stof de lucht in blaast

Fijne stofzuiger, die vooral op de harde vloeren heerlijk soepel zuigt. Op vloerbedekking is het stofzuigen wel zwaar werk. Goede zuigkracht. En wat voor mij het belangrijkst is: door een goede filter blaast hij geen stof de lucht in.

Pluspunten

• luchtfilter, waardoor hij stof de luht in blaast
  • weinig geluid, bij hoge zuigkracht
  • lang snoer

Minpunten

• wat zwaar
  • niet goedkoop

Linda 13-10-2017 Product paar dagen in bezit

Stille, soepele stofzuiger

Hij is stil, licht, en rijdt heel soepel. Super handig zonder zak. Het snoer is Lang. Heel erg blij mee.

• Soepel
  • Zuigt goed

gewoon_Vera 08-10-2017 Product paar dagen in bezit

eindelijk weer een stofzuiger waar ik blij mee ben

prachtig apparaat, geen stofzuigerzakken, prima HEPA-filter , werkt uitstekend, zo mooi dat het jammer is om deze stofzuiger in een donker hok op te bergen en dan ook nog voor € 250.-- (na aftrek van de verwachte € 50.--).