Bosch BBS811PCK zwart - Reviews

Type
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS811PCK zwart op Kieskeurig.nl.

shad 30-07-2020

Viel tegen

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Hoopte dat hij even goed of beter dan de "ouderwetse" stofzuiger zou zijn. Helaas viel dat tegen. Voor een klein beetje kruimels oid is het prima maar voor echt schoonmaken of als je huisdieren hebt (een kattenbrokje schiet hij door de kamer ipv het op te zuigen, meerdere keren geprobeert) is hij vrij nutteloos. Dus wij hebben hem retour gestuurd.

Daniel 29-07-2020

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Nu iets meer dan een maand in mijn bezit en het is tot nu toe één van de beste aankopen dit jaar. De stofzuiger wordt gebruikt op een tegelvloer, een gietvloer en eiken parket vloer.
De stofzuiger is krachtig en in principe is de standaard modus voldoende maar op de tegelvloer gebruik ik toch meestal de turbostand. De accuduur is voldoende voor 120m2 en ik heb nog niet meegemaakt dat de accu voortijdig leeg was.
De extra hulpstukken zijn handig hoewel ik ze niet heel vaak gebruik. De roterende borstel in de zuigmond is eenvoudig te verwijderen en schoon te maken. Het legen van het stofreservoir is ook eenvoudig.
We zijn een groot gezin met 3 kinderen en omdat we hem in de keuken opgehangen hebben pakken we hem heel gemakkelijk na het eten bijvoorbeeld. Dan is het afhalen van de zuigstang zodat je het formaat kruimeldief hebt ook erg handig.
Duurzaamheid geef ik een goed maar kan ik eigenlijk pas na een langere termijn echt beoordelen.

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs

klasse 28-07-2020

handig aparaat

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

makkelijk en ligt in de hand.
zuigt heeel goed en hulpstukken zijn makkelijk te veranderen.
accu snel te wisselen als je een reserve hebt.
dan stofzuig je makkelijk door

Pluspunten

• ligt licht in de hand

Maaik 21-07-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Prima zuigkracht voor een steelstofzuiger. Accu gaat lang genoeg mee om minimaal 2 verdiepingen te stofzuigen. Ik heb voor deze stofzuiger gekozen voor de verwisselbare accu, maar deze heb ik nog niet nodig gehad. De turbo stand heb ik nog niet lang achter elkaar geprobeerd, maar in deze stand is de zuigkracht heel goed.

Het enige nadeel is dat de stofzuiger op onze houten vloer nogal herrie maakt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat lang mee
  • Verwisselbare accu

Minpunten

• Geluid op harde vloer

Michelle 14-07-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Hele fijn stofzuiger. Makkelijk in gebruik en maakt een stuk minder geluid dan een gewone stofzuiger. Aanrader voor iedereen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Racdeen 06-07-2020

Staat altijd klaar om te gebruiken

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Stofzuiger wordt standaar geleverd met 1 accu en zonder snellader. Op zich werkt dit prima, omdat je hem in principe op de lader (wandhouder) wegzet, waardoor het apparaat na max. 5 uur weer volledig opgeladen gebruikt kan worden.
Omdat ik zelf er nogal van hou om met vol vermogen te stofzuigen en de gebruiksgoederen hierdoor aanzienlijk wordt verkort (volgens de specificaties max. ca. 7 min.) heb ik ervoor gekozen een 2e accu en snellader erbij te kopen.
Hierdoor wordt het "Unlimited"-deel inderdaad gehaald, mits je dus niet alles op de turbo stand gaat stofzuigen.
Zuigresultaten vallen tot dusver zeker niet tegen (zeker op de turbostand is deze steelstofzuiger te vergelijken met een standaard stofzuiger).
Het relatief kleine reservoir (0,4 liter) is op zich voldoende, maar het was uiteraard fijner geweest als dit iets groter was geweest (Dyson heeft een 0,7 liter reservoir).

Al met al zeker een fijne (steel)stofzuiger!

Pluspunten

• draadloos
  • verwisselbare accu's + snellader (optioneel)
  • stil
  • makkelijk te legen

Minpunten

• relatief klein reservoir (0,4 liter)
  • standaard zonder extra accu + snellader geleverd

Legrand 27-06-2020

Accu steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Voor de snelle zuig klusjes tussendoor deze accu steelstofzuiger gekocht.
Hij zuigt echter zo goed dat ik de grote stofzuiger haast niet meer pak.
Hij is handzaam, met een zeer goede zuigkracht en als het moet ook nog een turbo stand.
Accu gaat lang mee ( nog niet leeg gekregen bij de standaard zuig klusjes in het huis). En als het moet kan ik de Accu vervangen door de accu van een van de andere 18V apparaten van Bosch.
De losse accu was ook een van de redenen voor deze aanschaf.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Handzaam

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Frank 26-06-2020

Handige en mooie stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Prachtig stofzuiger van Bosch, handig voor als je even snel wilt stofzuigen. de bijgeleverde hulpstukken zoals de dunne zuigslang en borstel maken het makkelijk om in de kleine hoekjes schoon te maken. De accu capaciteit is voor mij meer als voldoende (oppervlakte van 100 m2, dit kan ik meerde keren stofzuigen) dit met name omdat je veel sneller kan dan een stofzuiger met snoer (en je hebt de frustratie van het in de knoop zitten met een snoer niet) en omdat je kan wisselen met accu's. Er zijn 2 nadelen: je kan een hoog-polig tapijt niet stofzuigen omdat de borstel altijd draait en deze niet kunt uitzetten, de borstel loopt dan vast in het tapijt. het 2e nadeel is dat je hem niet zelfstandig kan laten staan zoals sommige andere steelstofzuigers van Bosch. Hier staat weer tegenover dat deze stofzuiger modulairder is dan de stofzuigers die wel blijven staan. Deze stofzuiger ruim je ook weer sneller op aan de (meegeleverde) wandbevestiging met lader. Een snel-lader en 2e accu is niet meegeleverd.

Pluspunten

• mooi design
  • geen snoer
  • stil
  • krachtig met de 'turbo' knop

Minpunten

• blijft niet staan
  • geen snel-lader meegeleverd

Ramon 22-06-2020

Good quality of body and accessories

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

This cleaner have a very good quality of material, the accessories are enough to clean every corner. Battery life is enough: in normal mode is not so strong but last very long in turbo mode is very strong and last more than enough to clean the apartment.

Pluspunten

• quality
  • easy of use
  • interchangeable batteries

Maarten 06-06-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Prima stofzuiger, is doordat het zwaarste punt boven in de steel zit, makkelijk hanteerbaar en lichter in omgang vergeleken met anderen. Accu houdt het prima uit voor het hele huis. De standaard zuigmond rolt wel met iets te 'goedkoop plastiek' geluid over de plavuizen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Rowan Kerseboom 26-05-2020

Lichtgewicht stofzuiger maar erg veel zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Ik heb deze Bosch stofzuiger gekocht ter ondersteuning van een Roomba, om bovenop kasten te kunnen stofzuigen en in de hoekjes waar de Roomba niet bij kan komen. Ook gebruik ik hem om de auto te stofzuigen.

Het is een licht apparaat maar hij heeft toch heel veel zuigkracht, zeker in de turbostand! Je kunt behoorlijk lang stofzuigen op een lading en als de accu leeg is kun je gewoon een andere 18V accu gebruiken van Bosch die je al hebt van je andere apparaten.

De meegeleverde accessoires zijn erg handig, met de flexibele kierenzuigmond kom je overal tussen en de meubelzuigmond heeft twee standen (met en zonder borstel).

Het enige nadeel vind ik dat het legen van de stof opvangbak makkelijker had gekund. Je moet de hele bak uit de stofzuiger halen en het filter er van boven uit halen maar het was beter geweest als er aan de onderkant een luik zat waar alles uit viel.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zuigkracht
  • Goede accesoires

Minpunten

• Filters schoonmaken had makkelijker gekund

Meino 08-01-2020

Prijs-kwaliteit oké

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Deze 8 serie is een perfecte stofzuiger. Gemakkelijk in gebruik; geluid valt 100% mee. Prijs-kwaliteit is oké. Hele huis kan gestofzuigd worden op 1 accu. Oplader gemakkelijk te monteren aan de muur.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • mooi afgewerkt
  • prijs-kwaliteit oké

brandon 09-12-2019

Verwisselbare accu's

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Groot voordeel van deze Bosch stofzuiger is de verwisselbare accu, die overigens ook nog lang meegaat. De accu's zijn ook te gebruiken in andere apparaten. Zo heb ik een schuurmachine en een reciprozaag die hier ook op werken.
De stofzuiger is ooverigens ook heel effectief en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• verwisselbare accu
  • lange accutijd
  • goede zuigkracht
  • veel hulpstukken

Minpunten

• gewicht is aan de hoge kant