Bosch BBS811PCK zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 65 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS811PCK zwart op Kieskeurig.nl.

Alfie 24-05-2021

SUPER

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu enige maanden in ons bezit. Hadden deze al veel eerder moeten kopen. Bevalt super. Geen gesleep meer met die oude/zware stofzuiger.

Cuppie 04-02-2021

Stofzuiger test

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de Bosch BBS811PCK getest en in het begin was ik een beetje sceptisch want "een gewone stofzuiger zuigt toch veel beter". Na enkele weken veranderde mijn mening echter. Ik ben erg enthausiast en gebruik de stofzuiger bijna dagelijks, dat doe je met een normale stoffzuiger minder snel ivm pakken, snoer uitrollen, gebruiken, snoer weer inrollen en weer wegzetten. De Bosch pak ik even uit de kast, sne;l stofzuigen en weer wegzetten. Nu heb ik een tweede accu en een laadstation erbij en nu is het helemaal geweldig. Echt ideaal. Ik ben helemaal om, zelfs op tapijten en matjes gaat het perfect. Kortom, een echte aanrader.

Donna 02-02-2021

Goede stofzuiger, schoner dan ooit!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Fantastische stofzuiger, zuigt al het stof op wat je niet ziet liggen op de vloer.
Werkt goed op plavuizen, laminaat en vloerbedekking. Bij vloer bedekking iets meer weerstand omdat de haren van de stofzuiger hier overheen borstelen, ziet er daar door wel weer als nieuw uit! Het geeft vooral veel voldoening omdat je ziet hoeveel stof je wegzuigt met deze Bosch.
Erg handzaam en veel nuttige opzet stukken die je goed kunt opbergen bij de houder aan de muur.
Inmiddels hebben 2 vrienden van mij deze stofzuiger ook aangekocht!

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Opzetstukken
  • Wendbaar
  • Alle soorten vloeren
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• I.vm. de accu wat zwaarder in de hand

De Vries 22-01-2021

Had ik eerder moeten hebben

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze steelstofzuiger is ideaal. Hij zuigt krachtig en maakt weinig lawaai. Zeer wendbaar, waardoor je weinig kracht nodig hebt. Zuigt goed op gladde vloeren maar ook op vloerkleden. Wat ook makkelijk is is, dat de verschillende accrsoires makkelijk uitwisselbaar zijn. Ik kan met een volle accu gemakkelijk het hele huis zuigen.
Echt een aanrader!

Michella 22-01-2021

Verliefd op mijn stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Stofzuiger is licht, behendig en ik kan mijn huis van 3 verdiepingen er helemaal mee doen. Helemaal snoerloos! Ben nog nooit zo snel klaar geweest met het huis stofzuigen. En we hebben 2 katten en 2 kinderen!

Pluspunten

• Licht
  • Goede accuduur

Minpunten

• Niet alles past goed op de docking aan de muur

Stofzuiger 21-01-2021

Super handig

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handige stofzuiger en met losse accu's kun je dor blijven gaan

Anne 19-01-2021

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Makkelijk in gebruik. Maakt stofzuigen een stuk makkelijker! Had hem eerder moeten kopen.

Accu doet op de hoogste stand bijna ons hele appartement.

Wel is de zuigkracht iets minder dan onze snoerzuiger. Grote dingen zuigt hij niet op.

Pluspunten

• Goede accu
  • Pakt hem sneller dan een grote stofzuiger

Minpunten

• Iets minder zuigkracht dan de normale stofzuiger

Anneke 18-01-2021

Prima aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik. Grote zuigkracht, lange accuduur, makkelijk te legen en accessoires fijn in laadstation op te bergen.

Lili 18-01-2021

mooi ontwerp

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Het is een mooie stofzuiger met complete tools waaronder een muurbeugel waarin de stofzuiger direct oplaad, heel handig! Ook super dat de accu verwisselbaar is met die van een accuboor. Top ding! Maakt wel soms een gek geluidje maar dat kan ook liggen aan onze losliggende zeilvloer in de keuken.

Pluspunten

• mooi
  • compleet
  • accu zelfde als boor

Minpunten

• zwaarder dan onze vorige draadloze stofzuiger

Apie 17-01-2021

Hadden we veel eerder moeten kopen

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Een snoerloos apparaat met de power van een gewone stofzuiger maar een ongekende vrijheid en gebruiksgemak! De apart aangedreven borstel zorgt ervoor dat het vuil netjes opgeborsteld en gezogen word terwijl lichtgewicht matten en kleden gewoon op de grond blijven liggen super fijn!

Pluspunten

• Krachtig
  • Apart aangedreven borstel
  • Meer dan voldoende accu capaciteit

Tijmen 17-01-2021

Geen gedoe

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze stofzuiger ruim je snel even op. Niet meer gedoe met snoeren enzo. Maar meteen even zooi opzuigen.

MS139 16-01-2021

Bosch BBS811PCK Compact, handig en hygienisch

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

De steelstofzuiger werkt erg goed, neemt weinig ruimte in beslag en je pakt hem er makkelijk even bij. Dagelijks in 5-10 minuten het huis door en het is weer gedaan. Daarnaast handig voor de trap en als kruimeldief mocht dit nodig zijn.

Pluspunten

• Compact
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Gebruiksduur mag langer

L.H. van Tongeren 14-01-2021

heerlijk

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verademing. Nooit meer struikelen over een snoer, nooit meer botsende machine tegen meubels, nooit meer de trap op sjouwen. Wij hadden deze snoerloze stofzuiger veel eerder moeten aanschaffen. Had een hoop ergernis gescheeld. Dit maakt het huishouden een stuk makkelijker.

Anneke 14-01-2021

Geweldige aankoop.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima zuigkracht, lange accuduur, handig laadstation/opbergsysteem voor accessoires.

Frank 13-01-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te gebruiken. Simpel in onderhoud. Wij zijn er heel blij mee.

Henk 11-01-2021

Grote zuigkracht en accuduur. Makkelijk te legen. Aanrader!!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Direct na ontvangst accu volledig geladen en daarna eenvoudig in de lader opgehangen. Nadat accu volledig was opgeladen, het degelijk aanvoelende apparaat geprobeerd. Fantastische zuigkracht en grote accuduur. Versteld gestaan van de hoeveelheid stof die in korte tijd, in het makkelijk te legen stofreservoir zat. Prima aankoop voor aantrekkelijke prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu duur
  • Opbergsysteem
  • Lange garantie termijn
  • Stil, handig en licht in gebruik

Nico 08-01-2021

Goede zuigkracht en licht in gebruik,weinig geluid

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Goede stofzuiger en licht in gebruik. Maakt weinig geluid. Een klein puntje vind ik zelf dat borstel niet uitgezet kan worden en een losse mat er aan vast zuigt

Frank 06-01-2021

Steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Wat een fijn apparaat. Makkelijke bediening, simpel schoon te maken. En een mooi apparaat om te zien ook.

Pluspunten

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Simpel schoon te maken

Frans 04-01-2021

Super handig en makkelijk.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Prima apparaat en doet wat het belooft. Ook op de normale stand is er voldoende zuig kracht. Ook op het tapijt werkt het goed.

Pluspunten

• Stiller dan ik had verwacht
  • Zuigt prima
  • Lekker licht en goed te bedienen
  • Heel prettig zonder snoer

Pieter 04-01-2021

Prima stofzuiger, accu gaat wel hard

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Zuigt vooral goed op de turbo stand (tapijt). Hierbij wordt de accu behoorlijk op de proef gesteld, maar als kruimeldief of voor kleine woningen kan het prima.

Pluspunten

• snoerloos
  • zuigt prima

Minpunten

• Accuduur