Bosch BBS811PCK zwart - Reviews

Soort
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 59 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS811PCK zwart op Kieskeurig.nl.

Henk 11-01-2021

Grote zuigkracht en accuduur. Makkelijk te legen. Aanrader!!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Direct na ontvangst accu volledig geladen en daarna eenvoudig in de lader opgehangen. Nadat accu volledig was opgeladen, het degelijk aanvoelende apparaat geprobeerd. Fantastische zuigkracht en grote accuduur. Versteld gestaan van de hoeveelheid stof die in korte tijd, in het makkelijk te legen stofreservoir zat. Prima aankoop voor aantrekkelijke prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu duur
  • Opbergsysteem
  • Lange garantie termijn
  • Stil, handig en licht in gebruik

Nico 08-01-2021

Goede zuigkracht en licht in gebruik,weinig geluid

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Goede stofzuiger en licht in gebruik. Maakt weinig geluid. Een klein puntje vind ik zelf dat borstel niet uitgezet kan worden en een losse mat er aan vast zuigt

Frank 06-01-2021

Steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Wat een fijn apparaat. Makkelijke bediening, simpel schoon te maken. En een mooi apparaat om te zien ook.

Pluspunten

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Simpel schoon te maken

Frans 04-01-2021

Super handig en makkelijk.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Prima apparaat en doet wat het belooft. Ook op de normale stand is er voldoende zuig kracht. Ook op het tapijt werkt het goed.

Pluspunten

• Stiller dan ik had verwacht
  • Zuigt prima
  • Lekker licht en goed te bedienen
  • Heel prettig zonder snoer

Pieter 04-01-2021

Prima stofzuiger, accu gaat wel hard

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Zuigt vooral goed op de turbo stand (tapijt). Hierbij wordt de accu behoorlijk op de proef gesteld, maar als kruimeldief of voor kleine woningen kan het prima.

Pluspunten

• snoerloos
  • zuigt prima

Minpunten

• Accuduur

Chaboncitos 30-12-2020

Great value for the money

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

The product works great. I've got hardwood floors and about 70m2 - can easily get through the apartment on one charge and most items sweep up on the first pass. It's easy enough to maneuver and quite quiet which is great. The drawback is that it's a bit of a mess to empty the canister, and the battery can only be charged through the actual machine (or need to buy a separate charger).

I got it on a major Black Friday sale, so it's been a bargain. If I had paid full price, I might have just upped a bit more for a Dyson.

Pluspunten

• quiet
  • powerful
  • easy to maneuver

Minpunten

• hard to empty out
  • expensive

C.Ruijters 30-12-2020

Stofzuiger Bosch

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Heerlijke stofzuiger licht in de hand, geen vervelend snoer achter je aan slingeren. Waar men snel over kan vallen. En als verrassing een extra accu, geweldig toch. Een tevreden huisvrouw.

Roula 29-12-2020

Goed zuigende stofzuiger, alleen een beetje zwaar

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Goede stofzuiger, zuigt goed zowel op tapijt als op harde vloeren. Ook op de trap is het gemakkelijk (alhoewel het beter zou zijn als je de steel kon inkorten). Handig in gebruik en zeer flexibele zuigmond. Heeft een turbostand, zodat je snel meer zuigkracht hebt. Het opladen gaat wat langzaam, maar is voor ons ruim voldoende. Handig dat Bosh nu een extra accupakket geeft (of geld terug). De stofzuiger heeft geen stofzak, handig. Maar de stofbak is wat aan de kleine kant. Voldoende voor 1 of 2 keer zuigen, maar daardoor moet je het bakje vaak leegmaken.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Flexibel

Minpunten

• zwaar bij lang zuigen
  • Stofbak wat te klein

Marek 24-12-2020

Strong motor. Quite quiet.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Very sturdy and solid construction. Not heavy. Also, the noise is not that loud. No problem sucking all kind of dirt.

Pluspunten

• Quiet
  • Strong
  • Quite lightweight

Minpunten

• Long charging time on standard charger
  • One battery is not enough for turbo mode

JanS 24-12-2020

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Ik heb heel veel plezier van onze bosch serie 8. We hadden hem vrij 'kaal' besteld (1 accu etc). Daarna mijn vrouw overgehaald om er 18v accuboormachine bij te kopen met dubbele accu ;). Wij hebben een erg verharende hond en moeten dus elke dag stofzuigen.

Het allerfijnste vind ik het gemak waarmee je hem pakt. Uit de houder en gelijk gaan. In de tijd waar ik vroeger alleen de huiskamer deed... pak ik nu het gehele huis. De steel pak je er met veel gemak vanaf. Dus in de hal pak ik de steel eraf en zuig ik met de 'kruimeldief' setup gelijk de trap naar boven. Boven klik ik de steel er weer op en ga ik zo verder. Ik zet het apparaat niet eens uit tijdens deze handelingen.
Hij komt goed in alle hoeken en is erg wendbaar. Met haren en stof/zand heeft deze machine geen moeite. Met de wat zwaardere dingen heeft hij wat meer moeite.
Na elke zuigbeurt leeg ik de stofcontainer. Ook dit gaat erg makkelijk zonder al teveel handelingen. De 'filterratel' vind ik echt een top uitvinding. Met deze ratel zie je het stof er gewoon uitvallen en hou je filter extra schoon (1x per week blaas ik mijn filter ook af met een compressor en mijn filter lijkt nog als nieuw).
Ik zuig altijd op de turbo. Met 3 accus heb ik ook altijd genoeg power om zo het hele huis te doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Veronike 24-12-2020

Fijne stofzuiger voor tussendoor

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Ik heb deze stofzuiger gekocht voor de kattenbakkorrels en even tussendoor en vind hem heel handig. Hij gaat lang mee, ik gebruik de turbostand weinig want die is niet nodig hij zuigt de korrels ook zonder turbo goed op. Ik heb wel het idee dat het op harde vloeren minder makkelijk gaat. Dan moet ik vaker over het korreltje heen. Voor de randjes haal ik de steel eraf want daar krijg ik de korrels niet weg anders. Maar ik ben tevreden.

lytsbaaske 23-12-2020

mooi product makeelijk te hanteren goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

makkelijk te pakken en mee te stozuigen , door het ophangsysteem makkelijk op te bergen . laden gaat dan automatisch

Carl 21-12-2020

Steelstofzuiger met handige accu vondst!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Deze steelstofzuiger gekocht om snel het één ander op te zuigen. Dat doet deze Bosch. De zuigkracht is prima. De kruimels en stof wordt prima verwijderd. De stofzuiger is niet stil maar maakt zeker in verhouding met andere steekstofzuigers weinig lawaai. Als kruimelzuiger doet dit type het erg goed. De turboknop gebruik ik bijna niet. Wel mag deze Bosch iets lichter zijn. Even wennen. Tenslotte. De accu zit aan de buitenkant van de machine. Super handig. Ik heb nu door een aanbieding van Bosch ook de snellader en nog een accu in mijn bezit. Je komt dan echt niet meer zonder stroom te zitten. Perfect. Aanrader dus.

Pluspunten

• accu
  • redelijk stil
  • goede zuigkracht
  • kruimelzuiger is goed

Minpunten

• gewicht

M. Poppelaars 14-12-2020

Goede zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Meer dan tevreden over dit apparaat.
Uitstekende zuigkracht op verschillende type vloeren. Handzaam en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Zuigkracht

Kimp 11-12-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Ben er zeer tervreden over is super handig en makkelijk in gebruik [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rv 11-12-2020

Goede zuigkracht voor een snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

De stofzuiger doet zijn werk boven verwachting! En door de wisselbare accu grijp je nooit mis! Zeker een aanrader

Pluspunten

• Snoerloos
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Extra accu moet je los bestellen

Anne 05-12-2020

Fijn, functioneel, modern

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Mooi design, door het vegertje in onderaan de stok veegt hij alles zo in de lucht. Daarna zuigt hij het opgehaalde stof op. Ik gebruik hem elke dag.

Echt een ideaal apparaat als je een normale stofzuiger irritant vindt om te pakken.

Pluspunten

• Mooi
  • Exclusief
  • Zuigkracht

Matje 04-12-2020

Handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Ik heb voor dit product gekozen om zijn handzaamheid, zuigkracht , korte laadtijd en lange zuigtijd.
Tevens ziet de stofzuiger er ook nog mooi uit, het oog wilt ook wat.

Sara 03-12-2020

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

De stofzuiger is niet te zwaar, waardoor het stofzuigen gemakkelijk gaat. Verder komt de stofzuiger met meerdere opzetstukken, waardoor je bijv. ook heel gemakkelijk je auto kan schoonmaken (zonder gedoe met snoeren). Verder vind ik de kracht van de stofzuiger meer dan voldoende voor onze vloer (pvc), ik weet niet hoe dat is met bijv. tapijt.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Beweegt gemakkelijk

Minpunten

• Opladen duurt erg lang

Marco 02-12-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

Snoerloos stofzuigen is een uitkomst. Gemakkelijk op te bergen en mooie aanvulling op onze grote Bosch stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]