AudioQuest PowerQuest 3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AudioQuest PowerQuest 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Enorme verbetering van beeld en geluid, gaat wel vaak stuk! 11-12-2023

Prachtig resultaat, maar onbetrouwbare kwaliteit!

Geschreven voor: AudioQuest PowerQuest 3

Op de kop af 3 jaar ben ik nu in het bezit van een Powerquest 3.
Ik zocht een Netfilter voor audio en video voor een ‘normale’ prijs.
Ding ziet er goed uit en doet zijn job dan ook formidabel. Mijn apple tv en Philips Oled tv worden gevoed door de speciale beeld contacten, versterker en overige apparatuur door de ‘gewoon’ gefilterde’ contacten en de sub zit in de power aansluiting. Echt, wat dit doet is fantastisch!
Daarnaast nog de nodige laadkabeltjes in de usb aansluitingen voor laden van telefoons en tablet.
Helaas is het ding nu in 3 jaar tijd al 3 maal defect gegaan, dit schijnt veroorzaakt te worden door een condensator die telkens stuk gaat. Zogenaamd was er de vorige keer een beter type geplaatst, die hield het langer uit nu, 1,5 jaar zelfs, maar vorige week toch weer gesneuveld!
Ok, ondanks dat de garantie verlopen is, is het toch weer gerepareerd, maar ik ben het vertrouwen natuurlijk compleet kwijt in het ding. Ik krijg geen informatie over hoe of wat. Kast weer van de muur en alle kabels er uit en weer een stekkerdoosje van zolder. Wat ik me afvraag of al die reparaties ten gunste van de werking komen?
Gaan ze dit nou echt levenslang repareren, krijg ik een vernieuwd exemplaar die dit euvel niet meer heeft of toch een refund?
Heb inmiddels wel andere merken geprobeerd, echter geen één tipt er aan en de meesten zijn slechts gericht op audio en niet op video. Blijft een dilemma dus….

Ik heb 3 sterren gegeven, dat is een gemiddelde van 5 voor werking en 1 voor betrouwbaarheid!

Pluspunten

• Doet echt wat met je beeld en geluid
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Gaat vaak stuk, bekend bij Audioquest
  • Zwakke componenten
  • Weinig informatie hier over

k********@h****** 27-05-2021

Geen verslechtering van mijn stereo weergave

Geschreven voor: AudioQuest PowerQuest 3

Heb de indruk dat mijn stereo weergave wat ingetogener is en de weergave rustiger, maar ik heb hem vandaag pas aangesloten op mijn Marantz mono blocks MA24, had hiervoor een ander stroom filter van Monster Power hts 1000. Heb de PowerQuest 3 gekocht na de positieve reviews wereld wijd te hebben gelezen. Kan er nog niet meer over oordelen helaas.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Betaalbaar

Minpunten

• 2 stekker aansluitingen te weinig voor mij !