FitBike Spinningfiets Race Magnetic Home - Reviews

magneet
Zadel horizontaal verstelbaar
Gewicht vliegwiel
20 kg

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Els 21-10-2017

goed instelbaar makkelijke montage deze moet je hebben.

Een simpele montage, goed instelbaar, geen geluid, een fijne fiets voor je winter training je gaat als een prof na de winter de weg op.

Pluspunten

• makkelijke montage
  • weinig geluid

Michael 09-10-2017

echt stille spinningbike

Na 6 weken gebruik concludeer ik dat ik een goede aankoop gedaan heb. Het is een gebruiksvriendelijke, simpele spinningfiets die zijn geld waard is tot nu toe. Computer is eenvoudig , helaas geen verlicht display. De armpads op het stuur zitten bij bepaalde posities in de weg en heb ik er dus niet meer op zitten. Het in elkaar zetten was ook niet moeilijk en zo gebeurd.(wel met eigen gereedschap en niet met het bijgeleverde). Het is gewoon een prima,stille, spinningfiets voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• stil
  • snelle levering

Minpunten

• armpads
  • display niet verlicht

Calimero 25-04-2017

Stille souplesse

Formidabele, gemakkelijk te monteren spinningbike die bij gebruik te combineren valt met tv-kijkende gezinsleden wegens zijn geruisloze omwentelingen! Daarbij komt nog eens dat de bike estetisch verantwoord staat in ons interieur en bij uitbreiding mijns inziens in elk interieur!

Pluspunten

• Geruisloos!
  • Ook voor grote mensen!

Wietske 03-04-2017

Geruisloos

Onlangs mn oude spinfiets ingeruild voor dit prachtexemplaar. Nu weet ik pas hoeveel herrie ik al die jaren aan mn hoofd heb gehad. Wat heerlijk om naar muziek te kunnen luisteren tijdens mn training zonder dat het kabaal van zo'n kettingdrive er doorheen dendert. En dan is mn nieuwe aanwinst ook nog eens fraai vormgegeven en makkelijk te monteren. Kwalitatief erg goed voor een leuke prijs. Echt een aanrader!

Pluspunten

• geruisloos
  • makkelijk te monteren
  • makkelijk afleesbaar display
  • ziet er mooi uit (het oog wil ook wat)
  • goed verstelbaar

Minpunten

• ik word zo moe van dat getrap

Henk van der Horst 02-04-2017

FitBike Spinningfiets Race Magnetic Home

Ik ben een redelijke fanatieke en trouwe spinningfietser in de wintermaanden. In de zomermaanden fiets ik buiten. De wintermaanden gebruik ik om door het spinning mijn conditie, kracht, vetverbranding etc. op peil te houden en te verbeteren. Ik zocht een goede fiets omdat de tijden van de sportschool moeilijker werden te combineren met mijn werkzaamheden. Na veel zoeken en reviews lezen kwam ik bij de FitBike Spinningfiets Race Magnetic Home. En inderdaad veel reviews kloppen en daar ben ik de schrijvers dankbaar voor. De fiets is heel makkelijk te monteren en zeker geruisloos. Het zoeken van de juiste instellingen is een uitdaging en gaat zeker lukken. De fiets kan echt zwaar worden ingesteld. Ik ben blij met mijn keuze en zal nog heel eel spinninguurtjes gaan maken ook in de zomermaanden

Pluspunten

• zeer geruisloos
  • makkelijk te monteren
  • makkelijk schoon te maken
  • zeer stabiel
  • mooie kleur

Minpunten

• je krijgt de doos niet zonder hulp naar boven

MF 14-03-2017

Mooie geruisloze en oerdegelijke machine

Het toestel rijdt als geruisloze koersfiets, je hebt echt het gevoel dat je met een fiets aan het rijden bent.
Volledig moduleerbaar naar je lengte.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijk te monteren
  • Stabiel
  • Monitor
  • Eenvoudig verplaatsbaar dmv wieltjes

Minpunten

• Voorlopig niets te melden

rob h 09-03-2017

Aanwinst in mijn sportkamer.

Deze bike voldoet prima, voor de prijs van 475 euro heb je een goed spinningsbike, met een computer die het prima doet. Hij ziet er prachtig uit, is geruisloos, en je kunt de zwaarte traploos instellen. De hoogte van het stuur en zadel kun je instellen in stapjes van ongeveer 2 cm, voor de wielrenner kan dat nog wel eens lastig zijn, die wil exact de goede hoogte hebben, ik heb dit opgelost bij de bevestiging van het zadel, hier kun je nog wat spelen met de hoogte, horizontaal is zowel het zadel als stuur traploos in te stellen.Ik vind het een heel goed aankoop.

Pluspunten

• geruisloos
  • traploos in te stellen de weerstand

Minpunten

• Hoogte zadel/stuur niet traploos