De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB200EGK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos 18-04-2020

Prima soundbar, waar voor je geld.

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB200EGK

Ik heb deze soundbar gekozen omdat deze goed onder m'n tv past. De prestaties zijn echter boven verwachting. Het basgeluid is voldoende daarbij opgemerkt dat een subwoofer meer lage tonen zal weergeven. Via de hdmi-arc werkt alles via de afstandsbediening van de tv en heb je de bijgeleverde afstandsbediening niet nodig. Het kostte me wel even moeite om het geluidcsynchroon te laten lopen met het beeld maar dat is opgelost via de instellingen van de tv.

Pluspunten

• Compact
  • Prestaties boven verwachting

Minpunten

• Er is geen minijack aansluiting.

Sluizer 02-03-2019

Prima soundbar

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB200EGK

Ik heb de Soundbar gekocht als vervanger van een stereotorentje. Echt geen spijt van. Deze kleine Soundbar presteert boven verwachting. Alleen de ietwat kleine afstandbediening stelt iets teleur.

Pluspunten

• Compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Kleine afstandbediening

K vd Veen 11-01-2019

Prijs-kwaliteit in orde

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB200EGK

Het vergroot het geluid van je tv aanmerkelijk, gemakkelijk aan te sluiten via HDMI ARC systeem.
45 cm breed en slechts 5 cm hoog. Geen indicatie via afstandsbediening wat volume betreft. Te gebruiken via afstandsbediening tv. Prijs niet al te hoog.

Pluspunten

• Smal en niet hoog en geluid is redelijk in orde.