Samsung Galaxy Watch3 - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
Brons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 01-03-2021

Supercool!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Hij werkt precies naar wens en hij is heel handig. Het draadloos opladen vind ik ook erg fijn, want het werkt als een magneet die zichzelf aan de onderkant van het horloge bevestigd.

Anoniem 01-03-2021

Fantastisch horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik vind het horloge fantastisch! Het werkt makkelijk en de functies zijn erg handig! Kortom een gadget die de moeite waard is en het geld hahah

jiiihad 01-03-2021

GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

De Samsung Galaxy Watch 3 die ik voor mijn vader en broer heb gehaald, werkt volgens hun perfect! Het heeft alles wat je nodig hebt om letterlijk binnen hand bereik te reageren. Nu mijn vaders scherm van zijn Samsung stuk is gegaan, kan die de meeste handelingen verrichten met t horloge. Het geluid tijdens het bellen, klinkt precies het zelfde. Het ontvangen van berichten, resgeren op berichten en het luisteren naar muziek gaat allemaal vlekkeloos

Ace68 01-03-2021

Ik krijg er energie van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Heb het nu een aantal dagen en ontdek iedere dag weer iets nieuws. Met de laatste update zelfs een bloeddrukmeter en Ecg! Krijg er meer energie door in deze coronatijd om meer te bewegen door de notificaties die je krijgt en bewust maakt om te bewegen. Scherm is duidelijk afleesbaar.

Dibbes2020 01-03-2021

Perfect cadeau

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Voor haar verjaardag heb ik mijn vrouw deze smartwatch cadeau gegeven. Ze is dol op gadget en mooie dingen. De combinatie van deze twee bevat deze watch. Voor haar werk moet ze representatief voor de dag komen, in haar vrije tijd wil ze meer sportiviteit uitstralen. Door de achtergrond te weinigen kan ook dat met één apparaat. Ze is er dolblij mee en ik dus ook.

gdebruijn6 01-03-2021

Luxe uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Na lang zoeken, toch trouw gebleven aan Samsung. Zocht een horloge (smartwatch) die goed zou werken op mijn Galaxy S7 (werkt nog steeds prima)

Wespri 01-03-2021

Geweldige mooi horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik heb de Galaxy Watch3 vandaag binnen gekregen en ik ben er zoooo blij mee! Hij werkt heel fijn en de installatie was ook zo gepiept. Ik kan er nog jaren van genieten!

MathD 01-03-2021

Galaxy watch 3 geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

De galaxy watch 3 is een geweldig horloge, ik had eerst de galaxy watch 46mm waar ik zeer tevreden over was op internet gezien dat het nieuwe model de galaxy watch 3 nog meer uitgebreide functies heeft zoals bloeddruk, zuurstof en ecg meting.
Altijd fijn om je gezondheid een beetje zelf in de gaten te houden. Het horloge heeft natuurlijk ook tal van andere functies waar je veel plezier aan beleefd.
Het enigste wat ik mis is dat er geen Google assistant opzit maar bixby.
Het horloge komt met een mooi zwart leren bandje persoonlijk gebruik ik liever een silicone bandje zit voor mij het meest comfortabel om je pols.
Er zit tevens een klein opladertje bij op usb zonder stroomstekker deze stroomstekker had er eigenlijk bij moeten zitten.
Je hoeft het horloge maar erop te leggen en hij laadt op duurt ong 2 uurtjes.
Ik hoop er weer net zoveel plezier aan te beleven als mijn vorige samsung watch en zou deze iedereen aanraden.

Jinglebinkie 28-02-2021

Strak, Sportief, Stijlvol en Slim Klokkie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Heb deze smartwatch gekocht als opvolger van mijn Galaxy Watch 46mm. Het ziet er net wat stijlvoller uit. Ben er al zeer tevreden over. Gps is spot on, en hartslag wordt tijdens de activiteit ook prima gevolgd. Slaap registratie moet ik nog even afwachten, nog niet te vaak s'nachts omgehouden maar de keer dat ik dat deed kwam het zeker wel overeen met de tijd die ik zelf dacht wakker geweest te zijn. Nu eens kijken of ik de slaapscore kan gaan verbeteren.
Batterijduur moet ik even een oordeel schuldig blijven, speel er nog wat teveel mee, maar ik schat met always on display uit, wel gps bij activiteiten , en 24*7 hartslag meting dat 2 hele dagen prima te doen is.

De ECG/Spo2 functie zijn leuke toevoegingen, maar onthoud, ze vervangen geenndokters diagnise! Voor de bloeddruk meting moet ik nog even aan de slag met een arm meter (die heb ik niet even thuis liggen), maar met een doktersassistente als echtgenote wordt dat snel gefixed natuurlijk.

Kortom , een aanrader !

Justlin 28-02-2021

Mooie stijlvolle horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik vind het horloge in eerste instantie erg mooi. 't bandje is in 't begin wat stroef maar voelt al snel prettig aan. De horloge voelt niet zwaar aan de pols. Het display is duidelijk en overzichtelijk. Er zitten twee knoppen op en een draai ring en het horloge is eenvoudig te gebruiken. Het kost even tijd om uit te zoeken hoe alles werkt, maar als deze is ingesteld is het eigenlijk heel eenvoudig. Het enige nadeel is omdat ik geen Samsung telefoon heb ik een aantal apps moest downloaden om het koppelen te laten werken. Voor de rest is het horloge fijn. Het heeft een prettige menu en er kunnen veel widgets op. Ook spotify kun je er op afspelen wat prettig. Het horloge signaleert gemakkelijk work outs en wandelingen en telt je stappen. Ook kan je bellen en appen via je horloge. Appen is even zoeken en blijft makkelijker via je telefoon maar het is wel mogelijk via het horloge. Kortom ik ben er erg blij mee. Veel functies en een mooi uiterlijk voor een redelijke prijs.

Edwa 28-02-2021

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Het is een mooi horloge. Je hebt standaard al veel apps en instellingen, die je volledig naar je eigen wens kunt instellen. De koppeling met een Samsung smartphone verliep eenvoudig en ook in het gebruik zijn het horloge en smartphone volledig aan elkaar gekoppeld. Overigens is dit instelbaar, mocht het niet wenselijk zijn. De batterijduur zou langer mogen zijn, want je wil het horloge liever niet aan de oplader leggen. De batterij heeft ca. 2 uur nodig om op te laden.

Jaan 28-02-2021

Fantastische functies,

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

De vele fantastische functies maken dat t een zeer fijne aanvulling is op je telefoon die je daardoor niet meer altijd uut je zak hoeft te halen.
Speciaal geweldig voor fietsers is de speciale navigatie app. HEMAAL TOP

Motorfietsenmaker 28-02-2021

Nieuwe features: Bloeddruk, ECG, zuurstof meting

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Nog maar kort in gebruik. Maar helemaal blij met de nieuwe features.
Hiermee is nog eenvoudiger te controleren dat het goed met je gaat.
Scherm is nog duidelijker.

Vorige Galaxy watch had betere batterij duur, maar dat is het enige minpunt.

Marieke21 28-02-2021

Tot nu toe geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Hij gaat bij mij zeker de hele dag wel mee en ik denk als je heel zuinig bent 1,5

Het enige wat ik minder vind is dat de bezel niet erg krasbestendig (vandaar de 4 sterren en niet 5) maar dat valt ook wel te overzien als je voorzichtig bent!

Tammie20674 27-02-2021

Samsung is super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Wij hebben al jaren een Samsung en willen ook niks anders meer. Het bevalt zo goed dat we nu ook een eerste smartwatch hebben gekocht, ook die bevalt goed en is zeker aan te raden. Lang leve Samsung:)

BertG 27-02-2021

Prachtige aanwinst!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Omdat ik voor mijn apparatuur altijd als eerste voor Samsung kies, is mijn nieuwe smartwatch dus ook een Samsung geworden. Deze nieuwe is de opvolger van mijn Galaxy Watch 1, welke ik 2 jaar lang met heel veel plezier en voldoening heb gebruikt. Waarom dan toch deze Watch3? Ik weet dat de mogelijkheden uitgebreider zijn geworden, maar vooral ben ik gevallen voor het prachtige ontwerp: zwart met zilver (metaal) en fraaie lederen band. Precies, zoals ik mij een smartwatch altijd heb gewenst!

KKamp 27-02-2021

Perfect voor mij man

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

mijn mas is altijd bezig met de kantoor en met de sporting, en dit smartwatch is perfect als hij kan nu hun calendaar kijken, en hun sportcijfers volgen! hij is super blij!

Anoniem 27-02-2021

Mooi model, stoer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Hiervoor had ik een GEARS3, helaas kapotgevallen. Prima ervaringen mee gehad gedurende meerdere jaren.

Vinnie1985 27-02-2021

Fantastische bediening dankzij bezel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Eenvoudig in gebruik en werkt heel goed in combinatie met een Samsung s10. Heldere display, mooie kleuren en voldoende mogelijkheden om de watch te personaliseren. Vooral de bediening van de watch via de bezel is echt heel fijn. Beter dan elke andere watch. Daarnaast ziet die er ook nog heel mooi uit om je pols. Enige kritiekpunt blijft de batterij, ik hou het maximaal een dag vol. Voor de rest een dikke aanrader!

lampie62 27-02-2021

HEEL MAKKELIJK TE GEBRUIKEN,EN HEEL DUIDELIJK

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

makkelijk te gebruiken met de samsung s9 plus,je hoef echt geen technicus te zijn om het horloge te gebruiken alles spreekt voor zich duidelijke apps. misschien dat de batterij duur iets beter kan .maar voor de rest een super fijn horloge en een mooi uiterlijk