Fitbit Versa 2 zwart - Reviews

Vorm
rechthoek
Kleur behuizing
grijs, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Versa 2 zwart op Kieskeurig.nl.

Natasja 15-10-2019

Dé FitBit

Geschreven voor: Fitbit Versa 2 zwart

Ik was erg benieuwd hoe dit horloge zal bevallen.

Bij het uitpakken was ik positief verrast. Mooi klokje.
De batterijduur daar heb ik niks over te klagen. Ik gebruikte hem tijdens sporten, slapen en soms in vrije tijd. Omdat ik las dat dit horloge waterdicht zou zijn, heb ik de gok genomen om hem mee onder de douch te nemen... Nou ik moet zeggen, hij doet het nog haha. Dus missie geslaagd.

Verder erg prettig dat je whatsapp berichten binnen kan krijgen en via het horloge doormiddel van in te spreken een bericht terug kan sturen.

Gezien ik vaak een slechte slaper ben, was ik onwijs benieuwd naar wat mijn slaapscore zou zijn... Volgens mij wat ik zo terug las, klopt het aardig.

Opzich meet het horloge de pols ook aardig. Ik heb een paar keer nageteld en dan was het of gelijk of scheelde het misschien 2 a 4 slagen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Batterijduur
  • Berichtjes
  • Functies

Kath.7 14-10-2019

Super handig product

Geschreven voor: Fitbit Versa 2 zwart

Ik heb de fitbit gekregen om te testen. Ik heb nog nooit eerder een fitbit gehad maar dacht er wel over na om deze te kopen. Ik heb nu paar weken dit product mogen testen en ik ben zeer tevreden. Ten eerste vind ik het design heel mooi, het lijkt op een echt horloge, al zou ik wel wat mooiere horloge banden voor erbij kiezen,deze rubberen zijn natuurlijk geschikt voor bij het sporten. Een van de redenen waarom ik dit product wilde testen was door de slaaptracker functie. Deze laat zien hoe diep/licht je slaapt en wanneer je jezelf in de REM fase bevindt. Je kan daarnaast ook jremuziek bedienen op de smartwatch dus je hoeft niet telkens je smartphone uit je tas te halen. Ook is de batterijduur super, ik kan makkelijk 5 dagen zonder op te laden. Een minpuntje is wellicht dat er geen GPS tracker op zit en het feit dat het soms wat langer duurt met het verbinden/synchroniseren met mijn telefoon (Huawei). Al met al, top product en ik denk dat ik fitbit premium ga proberen om nóg meer functionaliteiten te testen.

• Batterijduur
  • Slaaptracker

Minpunten

• Mobiel compatibiliteit
  • Geen gpstracker

Rico 13-10-2019

Uitgebreide slaapanalyse, uitdagende challenges

Geschreven voor: Fitbit Versa 2 zwart

De voornaamste reden om de Fitbit Versa 2 te nemen was om de uitgebreide slaapanalyse te verkrijgen. In de Fitbit mobiele app is veel informatie zichtbaar over mijn slaap, denk hierbij aan de slaapfasen die worden doorlopen, hoe lang je in bed ligt en hoe lang er daadwerkelijk wordt geslapen. Verder hangt de Fitbit een slaapscore aan de slaap, gebaseerd op onder meer je hartslag, hoeveelheid tijd die wakker wordt gespendeerd en de verschillende slaapstadia. Om op regelmatige tijden naar bed te gaan, en jezelf hier op voor te bereiden, kun je via Fitbit een seintje krijgen (deze is zelf in te stellen) wanneer je naar bed moet gaan.

Wekelijks wordt er een rapport gestuurd met de gegevens van afgelopen week. In dit rapport vind je onder meer het totaal aantal gezette stappen en gemiddeld aantal stappen per dag in de week, ook wordt hier weergegeven of dit aantal hoger of lager ligt ten opzichte van vorige week. Dezelfde informatie kan in deze mail worden gevonden over het aantal beklommen trappen, het aantal verbrande calorieën, de gemiddelde slaapduur en wordt ook de minst en meest actieve dag van de week weergegeven.

Er kunnen persoonlijke challenges worden voltooid, deze challenges zijn bijvoorbeeld een stappenaantal per dag of totale afstand gelopen met de Fitbit om de pols. Ook kan je uitdagingen doen tegen vrienden/familie met een Fitbit. De uitdaging kan bijvoorbeeld zijn: Weekend warrior, zet zoveel mogelijk stappen in het weekend. Wanneer je vrienden hebt op je Fitbit account wordt er in de wekelijkse analyse weergegeven wie er het meeste stappen heeft gezet die week, gevolgd door de nummers twee, drie, etc.

Al met al vind ik de Fitbit Versa 2 een goede activity tracker die een ruime hoeveelheid aan slaapanalyse biedt en uitdagende challenges heeft. Er kan helaas wel vals worden gespeeld in de stappenchallenge door alleen je arm te bewegen en niet daadwerkelijk te lopen, een armbeweging wordt door de Fitbit geregistreerd als een stap.

• Hartslag
  • Challenges

Minpunten

• Verbinding met telefoon
  • Een armbeweging is een stap, ook zittend

nlny1985 13-10-2019

Toffe smartwatch met nauwkeurige analyses.

Geschreven voor: Fitbit Versa 2

Vol verwachting keek ik uit naar de lancering van de allernieuwste FitBit Versa 2. Nu ik hem zo ongeveer 3 weken heb kunnen testen , kan ik aangeven niet meer dan tevreden te zijn. Allereerst het design : die is strak, modern en daarnaast geheel te customizen. Dit kan door bijvoorbeeld nieuwe bandjes maar ook door bijvoorbeeld op je beeldscherm voor een andere achtergrond te kiezen of zelfs een eigen ' emoticon ' te customizen. Het systeem van de Versa2 gebruikt makkelijk en wijst zichzelf. De bewering van Waterdichtheid heb ik goed kunnen testen op vakantie, zowel na het zwemmen in de zee als in het zwembad blijft deze waterdicht . De Versa2 is in het water overigens ook te gebruiken voor een ' zwemtraining' alsmede uiteraard andere trainingen zoals hardlopen of fietsen. De smartwatch is echt een stimulans voor iedereen die inzicht wilt krijgen in zijn eigen beweging, verbruik , hartslag maar ook bijvoorbeeld zijn slaapritme. Daarnaast bevat de smartwatch fijne gadgets zoals Spotify, een weerapp en de mogelijkheid om met je horloge te betalen. Helaas nog niet voor alle banken maar hopelijk gaat dit snel veranderen. De batterijduur doet wat hij beloofd, hij gaat minimaal 5 dagen mee en binnen een mum van tijd is het horloge weer opgeladen en klaar voor gebruik.

Kortom : de FitBit Versa2 is een aanvulling voor iedereen!

Pluspunten

• Waterdicht
  • Modern
  • Accurate weergave
  • Aan te passen aan ieders wens
  • Lange accuduur

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Mirre A 07-10-2019

Erg tevreden

Geschreven voor: Fitbit Versa 2 grijs

Van tevoren had ik hoge verwachtingen van de Fitbit Versa 2. Zo hoopte ik dat ik nu eindelijk mijn sportprestaties bij kon houden. Ook leek het mij erg interessant om inzicht te krijgen in mijn slaap. Ik heb de Fitbit gebruikt bij verschillende sporten, waaronder wandelen en mountainbiken. Het soort sport had ik van tevoren niet ingevuld, maar dit heeft de Fitbit zelf herkend. Na het sporten krijg je onder andere te zien hoelang je hebt gesport en hoeveel calorieën je hiermee hebt verbrand. Ook kun je je hartslag in de gaten blijven houden. Als het horloge ’s nachts in de slaapstand wordt gezet kun je de volgende ochtend je slaappatroon en score vinden in de app op je mobiel. Hierbij krijg je dus te zien wanneer je in de remslaap, diepe slaap, lichte slaap en wanneer je wakker bent. Dit is erg leuk en interessant. Ook kun je de Fitbit gebruiken voor Fitbit Pay. Dit werkt erg eenvoudig en snel. Nadat de Fitbit volledig opgeladen is kan hij rond de 5 dagen mee voordat hij weer leeg is. De enige nadelen zijn het ontbreken van een GPS-ontvanger en zelf vind ik het horloge niet erg mooi om te dragen. Maar op deze punten na ben ik dus best tevreden met deze Fitbit!

Pluspunten

• Fitbit Pay
  • Snelle herkenning sport
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geen GPS-ontvanger
  • Het uiterlijk

Nikki78 06-10-2019

Fijn horloge met veel functies.

Geschreven voor: Fitbit Versa 2

Dit horloge gebruik ik nu een aantal weken en het bevalt uitstekend. Het is een modern horloge met een mooi design. Daarnaast heeft het erg veel verschillende functies. Ik vind het horloge vooral handig als je sportief bent aangelegd. Het kan namelijk heel goed workouts, zwemwedstrijden of hardlooprondes bijhouden. Hij berekent snelheid, actieve kcal en houdt nauwkeurig de hartslag bij. Ook kan dit horloge het slaappatroon bijhouden.
Een ander voordeel is de accuduur. Dit horloge kan bij mij minimaal 7 dagen mee zonder op te laten.
Een nadeel van dit horloge vind ik dat het niet met heel veel Apple apps gebruikt kan worden. Zo kan de iPhone app "Gezondheid" niet de gegevens van de Fitbit krijgen. Andere apps, bijvoorbeeld Strava en de Fitbit app zelf, werken wel prima.
Kortom, ik ben zeer tevreden over deze Fitbit Versa 2.

Pluspunten

• Accuduur
  • Veel functies
  • Goede hartslagmeter
  • Muziek overslaan

Minpunten

• Niet configureren met elke app