Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.nl.

8,9

Anoniem 13-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb de telefoon nu een aantal dagen en bevalt super, camere is vooral een grote vooruitgang en de battrij gaat makkelijk heel de dag mee. Voor mij een super aankoop

Anoniem 13-11-2019

De Beste presentatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

mooi product, altijd samsung producten gebruikt, na mij reschersh kwam hij de beste uit voor mij doeleinden

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Rich18 28-11-2019

Gedetailleerde telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb de telefoon niet zo lang geleden gekocht. Ik ben er echt blij mee. Ik had voor geen een Samsung s8plus en die vond ik al erg goed maar deze vind ik nog beter. Leuke uitvoeren en de batterij is fantastische. Beeldscherm is op echt mooi en lekkelekker groot. Echt een aanrader.

Steveeee 28-11-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Zoals gewoonlijk weer voor samsung gekozen na S2, S5, S8+ nu een S10+. Heel erg blij mee ik blijf klant

Robbo 27-11-2019

Wat een bizar goede telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb al jaren telefoons van Samsung en ze weten mij elke keer weer te verrassen met hun nieuwe telefoons.
Ik heb sinds kort de s10+ en wat is deze telefoon bizar goed.
Vooral de camera is echt heel erg goed.
Voor mij niks anders meer dan Samsung!!

Anoniem 27-11-2019

Snelle Service

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Inmiddels mijne 9e samsung telefoon aangeschaft, de S10+, Nog steeds altijd verkocht aan samsung en hun geweldige elektronische apparaten! top apparaat, snelle en goede service! gigantische blij mee.

Henjani 27-11-2019

Mooie telefoon en van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik kon weer een telefoon uitzoeken en ik heb voor, ik denk 10x, een Samsung uitgekozen. Ik vind dat de Samsung makkelijk in gebruik is en overzichtelijk en ik zou ook niet gauw overstappen naar een Iphone. Mijn vrouw heeft ook al jaren een Samsung

Lin18 27-11-2019

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb dit toestel nu een paar dagen, maar hij bevalt heel goed.
Hij maakt mooie scherpe foto's en is fijn in gebruik.
De batterij gaat een hele dag mee zonder tussendoor oplader.
Mooi uiterlijk.

Daniëlle s 27-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Hallo heb mijn s10 plus nu een maandje en wat ben ik er blij mee zeer goed draaiende en handige telefoon met mooie camera

Mlouer 26-11-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb hem net binnen dus niet veel ervaring mee. Maar hij voelt top aan. Mooie grote en de camera is echt van top kwaliteit. Volledig gevuld beeld is ook heel mooi. De camera(zwarte plek) is niet storend

Anoniem 26-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ooit jarenlang IPhone gehad, sinds paar jaar nu een Samsung en nóóit meer anders. Geweldig, gebruiksvriendelijk en mooi design. Héél enthousiast!

Wiermans 26-11-2019

Geweldige feautures

Top toestel.
Prachtig helder natuurlijke kleuren scherm.
Fraai design. Draait soepel op Android.
Veel ram en werk geheugen.
In 1 woord geweldig!!!

Mathusha 26-11-2019

Geweldige Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben al lange tijd fan van Samsung Galaxy. Sinds Aantal jaren gebruik ik versies van Samsung Galaxy. Ik heb galexy note, galexy 6 Edge, galexy 7 Edge, galexy 8 en nu galexy 10 +. Super tevreden met deze versies. In al die jaren zie ik alleen maar verbeteringen. Super trots kan ik zeggen dat ik voor altijd fan van Samsung ga blijven. Het oordopjes zijn super gaaf veel beter dan de oudere versies. Design en kleur is zoo mooi. Super blij met deze aankoop.

Kevin S90 26-11-2019

Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb al jaren Samsung en ben echt al jaren zeer tevreden over dit merk. Ik ben begonnen met de Note3 en de opvolgers daarna. Ben nu overgestapt op de S10+, omdat deze in prijs goedkoper is, maar de prestatie doen zeker niet onder. Sterker nog ik heb hem nu 24 uur uitgeprobeerd en deze telefoon presteert zoals ik al jaren ben gewend van Samsung!
Ik ben dik tevreden, voor mij nog geen enkele reden om over te stappen naar een ander merk.

Freddie R 24-11-2019

Super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Werkelijk de beste telefoon nu. Prachtig scherm. Verslaat alle iPhones op functionaliteit en kwaliteit. Ook op gebruiksgemak wint de combi samsung en Google. Ik heb beide systemen lang gebruikt, maar Google is een veel meer gericht op samenwerking met anderen. iPhone is eenvoudiger maar kan dan dus ook minder. De S10+ is ivm de betere te bereiken back-button bij deze omvang van scherm veel sneller in gebruik.

Toni Macaroni 20-11-2019

Koppeling phone & watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

De koppeling tussen Samsung S10 en de Samsung smartwatch werkt perfect.
Instellingen zijn makkelijk op beide apparaten aan te passen.
Zou niet meer zonder willen!!!

Anoniem 18-11-2019

Uitmuntend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Het door mij, deze maand aangeschafte toestel Samsung Galaxy S10+, is de opvolger van mijn vorige toestel de S7edge. Daardoor kan ik een goed vergelijk maken. Allereerst kan ik aangeven dat het overzetten van de gegevens van mijn S7 edge naar de S10+ op zeer eenvoudige wijze en heel snel ging. Daarmee begint het verkennen van de S10+. Het aanmaken van een Samsung account is gemakkelijk en is daarna zeer behulpzaam. Het toestel wijst je de weg. Daarna is het feest. Muziek luisteren met een kwalitatief zeer goede speaker. Foto's maken, dat heb ik zojuist met de drie camera's gedaan. Fantastisch en realistisch resultaat. De S10+ heeft een supersnelle internet verbinding! Ik heb een uitvoering in de kleur groen en vind het design heel strak en mooi. Kortom, een geweldig toestel en ik kan verder genieten door veelvuldig gebruik. Ik begrijp de prijsstelling van het toestel. Natuurlijk is het leuker om het goedkoper te verkrijgen.