Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Anoniem 03-12-2022

Zeer tevreden

Ben er heel blij mee had hiervoor een Samsung Galaxy s8 die was kleiner. Maar veel functies zijn anse.ik kan bij de 10+ niet op her scherm drukken om het scherm aan te krijgen alleen via de knop aan de zijkant. Maar ik moet er nog aan wennen. Verder vind ik het een heerlijk toestel

Anoniem 18-11-2022

Klopt helemaal

Helemaal tevreden met dit toestel. Na mijn abonnement niet een ander of volgend model gekozen. Ook niet na mijn crash met de S10.

Jan F S 18-11-2022

Uitstekende mobiele telefoon.

De bediening is bijna gelijk als de andere samsung telefoons.
De camera is erg goed, mooie foto's! Het gebruik en gemak van dit apparaat is als een feest!!!

Anoniem 31-10-2022

blij met deze telefoon ik heb iPhone niet nodig

Ik ben blij met deze telefoon omdat die water dicht is en kwaliteit van foto's. Ik ben minder blij met plek van achter camera die zit mijn vingers in weg

AyraBalouTeddy 30-10-2022

Geweldige telefoon

Ik gebruik de telefoon persoonlijk. Maak erg veel foto's, en die zijn heel mooi dankzij de goede camera. Ook is het een hele fijne telefoon om games op te spelen.

Ruud 3851AL 29-10-2022

geweldig mobiel

Sterkte snel handzaam en snel opgeladen. Heeft een duidelijk beeld en de applicaties zijn duidelijk.

Sas1 23-10-2022

Top telefoon

Ik had een s9+. Helaas was deze stuk gegaan. Nu de S10+ aangeschaft. Ik ben er erg blij mee. Net alles weer even beter en mooier

Anoniem 19-10-2022

Zeer prettige gsm die makkelijk te bedienen is

Heel fijne gsm met enorm veel mogelijkheden en die zeer eenvoudig te bedienen. Echt een onvoorstelbare techniek die samengevat is in een reletief klein en platte gsm

Anoniem 17-10-2022

Super telefoon.

Mooie telefoon die vlekkeloos werkt. Er kan mooie foto's mee gemaakt worden. Spelletjes op gespeelt worden die goee en vloeiend werken.

Ton13 16-10-2022

Goed toestel.

Ik had deze s10 nog liggen. Met de tefoon ben ik te vrede, ondanks hij 4g is werkt hij prima, heb trouwens wel een 5g abonnement maar nog geen ervaring. Ik was wel aan een nieuwe telefoon toe, maar mijn bedrijf ging failliet en had andere prioriteiten.

Anoniem 14-10-2022

Al jaren trouwe Samsung fan.

Ik heb al jaren een Samsung. En ik had 3 jaar de Samsung Galaxy S10+ die prima beviel. Maar sinds 3 dagen ben ik de trotse bezitter van de Galaxy S22+. Ik ben benieuwd naar de vernieuwingen.

xGwen 10-10-2022

Geweldig!

Ik heb mijn Samsung galaxy s10+ nu al drie jaar en hij werkt nog steeds even goed als toen ik hem voor het eerst had. Batterijduur is nog steeds top, ik kan super mooie foto's maken en heb nog steeds niet ondervonden dat hij trager is geworden wat ik bij andere telefoons wel al had na ongeveer 2 jaar. Ik ben nog steeds heel tevreden!

Davekuh19800 07-10-2022

Deze Samsung s10 is vele malen beter dan mijn vorige Samsung de s7 edge. Maar Samsung s10 vind ik perfect

Anoniem 06-10-2022

Maakt super foto,s , luidspreker is enorm goed .

Heb een nieuwer model gehad ! Maar terug gestapt naar de S10 plus . Deze luidspreker is beter voor als je zonder carkit toch handsfree wilt bellen . Ook ben ik zeer tevreden over de camera kwaliteit . Batterij gaat ook hele dag mee bij normaal tot veel gebruik, echter sneller leeg bij gebruik maps

Martin Plomp 05-10-2022

Prima telefoon

Prima telefoon, goede kwaliteit voor de prijs die je betaald. Geluid, display en batterij zijn top, formaat is soms wat onhandig groot. Maar over het algemeen zeker een aanrader!

MTWJSpee 03-10-2022

Samsung Galaxy S10+ bevalt prima

Mijn Samsung Galaxy S10 bevalt zelfs na meer dan 2 jaar nog heel goed. Het toestel voldoet aan mijn eisen die ik van een smartphone verwacht, meer dan zelfs.
Ongetwijfeld zijn de nieuwere modellen nog beter maar is dat nodig? Nee niet echt. Het enige minpuntje is wel wat jammer in deze tijd. En dat is het update-beleid van Samsung.
Het toestel is echt nog niet versleten, voldoet nog aan de verwachtingen, maar je wordt in de richting geduwd om hem toch te vervangen. Waarom? Samsung, Waarom? Alles om ons heen wordt toch al duurder!
De wereldecenomie staat op springen, de grondstoffen zijn schaars, en toch moet alles duurder en beter. Is dat erg? Nee, normaal niet. Maar je gaat wel prioriteiten stellen, toch? En je koopt dus nu geen nieuwe. Het beleid werkt averechts, minder opbrengst dus en zeker niet duurzaam (foei).
Wat dan tegenvalt is dat het beleid er op gericht is om wat goed is om dat slechter te maken! Jammer!!
Geen beveiligingsupdates meer en het bedieningsgemak moet ook omlaag (geen Androidupdate meer).
Ok, gaat hij kapot (vallen, stoten, slijtage o.i.d.) dan moet je wel iets, maar waarom niet aan klantenbinding doen? Al is het maar voor één keer in deze moeilijke tijd.

Iliasss 03-10-2022

Een goed werkende telefoon

De telefoon is echt sterk en krachtig en gaat lang mee kwa batterij en zit goed in je hand en als het regent werkt het display oop uitstekend

Henryfc64 01-10-2022

Prima toestel

Nog steeds voldoet de s10 aan alle eisen die ik stel. Zeer heldere en mooie foto's en video's. Vele opslag mogelijkheden en grote van foto's

Oedoe69 30-09-2022

Top toestel, nog steeds!

Nu na bijna 4 jaar nog steeds tevreden met dit toestel. Heb na 2 jaar de Samsung A52 gekocht maar toch weer terug naar de S10+.

Anoniem 30-09-2022

Camera, display, batterij

Dit apparaat is een zeer mooie foto maker waar bij je ook de bekende super steeds in vidoe kan maken dit is een geweldige ervaring all je veel filmt, en hier bij werkt de batterijen ook heel goed mee want die gaat zeker je door een volle dag laten komen + de scherm de amoled is ook zeer scherp en rijk in kleuren daarom zeker een aanrader deze telefoon ondanks dit een oude series is dit blijft over algemeen een topper