Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.nl.

8,9

Jeffrey010 20-07-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Super telefoon, snel / mooie pixels / goede camera's / .. enige min puntje is de accu. Als je veel op je telefoon zit gaat het net geen hele dag mee.

Vienne 19-07-2021

Bijna perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Het enige dat ik op dit apparaat aan te merken heb is dat ik me wel altijd nog zorgen maak dat de opslag snel op gaat.

Alfredo66 19-07-2021

Supertoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Een erg fijn toestel dat snel en handig is. Mooi design met prima functies.
Zeer tevreden over de s10 plus

Hanny 63 15-07-2021

Waanzinnig mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Mooie telefoon lekker groot en duidelijk, 5 camera's makkelijk in gebruik. Ik ben echt een super fan van de Samsung telefoon heb verschillende Samsungs gehad maar deze overtreft echt mijn verwachting.

Babettw 09-07-2021

Super keuze!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Na een uitstapje naar een ander merk telefoon, weer terug bij mijn favoriete Samsung, gekozen voor de plus, top en keramisch, top!

Anoniem 06-07-2021

Geweldige telefoon! Supersnel ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Geweldige telefoon, lekker snel. Ik had nog nooit 8gb ram gehad, en niet normaal hoe fijn dat is! Ik game snel op deze telefoon, en word niet heet. Ook de normale dagelijkse taken zijn een eitje. Zeker aan te bevelen!

Carlo79 23-06-2021

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Overgestapt van de Note 8 naar de S10+ en zeer positief verrast. Prachtig toestel, handig in gebruik, snel en haarscherpe foto's! Wederom een mooi staaltje Samsung technologie

Angelo033 17-06-2021

Presteert goed ook met game

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Het is een top telefoon jammer als je een grote ge speelt dat je baterij dan ook snel leeg gaat voor de rest niks op aan te merken

Anoniem 16-06-2021

leuk maar zonder beveiliging tegen hacken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

mijn telefoon is gehackt puur door het nummer door te geven.. er is bescherming mogelijk voor elke telefoon waardoor invloeden van buitenaf onmogelijk word. Ik heb er een idee over maar zoek nog iemand die dat programma kan schrijven.

Miroljub 10-06-2021

Top telefon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Had niet verwacht van van samsung,in allerlei functie gewoon goed kwalitatief mobile telefoon, heb alle functie die ik nodig heb en zelf nog meer, mijn laptop gebruik ik bijna niet meer

Gini04 29-05-2021

Beste van de markt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik hou van de samsung producten en er zijn meer dan genoeg redenen hiervoor een sterk toestel zo licht als een veertje en ookal zegt de meerderheid iphone is beter ik vind van niet kwalitatieve camera's goed geheugen mooi design wat wil je nog meer

Maarten1997 24-05-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Werkt perfect en zo snel. Ik kan 2 to 3 dagen met mijn batterij doen wat me nog nooit is gelukt! Mooi groot scherm en geweldige camera erop voor zeer mooie foto's. Een extra aanrader om te kopen!

Anoniem 23-05-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

De Samsung Galaxy S10 Plus is nu ongeveer 2 jaar oud, maar hij doet het nog steeds geweldig. Hij heeft onlangs de meest recente Android update gehad naar Android 11, en doet het echt geweldig. Omdat de telefoon al weer wat ouder is, is de prijs natuurlijk ook gezakt. Dus mocht je een nieuwe telefoon willen kopen, ga dan zeker voor de S10 Plus. De camera is top en hij heeft mooi helder geluid.

Syl64 17-05-2021

Werk goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb al jaren samsung en dat bevalt me prima het gezin heb allemal samsung en die zijn ook tevreden

Anoniem 17-05-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben heel er blij met mijn Samsung s10 plus mijn eerste telefoon was de a20e daar was ik ook heel tevreden mee. Daarna een Huawei maar ik merk dat Samsung wel de beste telefoons heeft

Anoniem 14-05-2021

Really great full features

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

I loved samsung mobile . Many years used me samsung mobile. Now I have samsung 10plus greatfull features , very faster android system.

Anoniem 11-05-2021

Dik tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

De Samsung S10 is net als zijn voorgangers een zeer mooi, betrouwbaar en snel toestel. Ben super tevreden en blijf daardoor ook trouw aan Samsung.

Nikia 05-05-2021

Kan goed tegen een stootje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb hem nog niet zo lang maar hij bevalt mij goed hij is soms wat te groot voor mijn zakken maar dat vindt ik persoonlijk niet zo erg hij kan goed tegen een stootje

JurreSim2012 30-04-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben heel blij met mijn Samsung S10+.
Van een oud afdankertje naar deze telefoon is een wereld van verschil.
Spelletjes spelen gaat heel soepel. De kwaliteit van de foto's is erg goed! Ik ben zeer tevreden!!!!

Jmjm 24-04-2021

Binnen een jaar 2x in 1 maand defecten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Scherm resolutie en uiterlijk bevallen goed, batterij daarintegen gaat te kort mee, zelfs na vervanging in de fabriek. De reactievermogen loopt soms achter van het touchscreen ,laten maken voldoet tot nu toe nog. Verder hier en daar last van uitvallende apps.