Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.nl.

8,9

Anoniem 13-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb de telefoon nu een aantal dagen en bevalt super, camere is vooral een grote vooruitgang en de battrij gaat makkelijk heel de dag mee. Voor mij een super aankoop

Anoniem 13-11-2019

De Beste presentatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

mooi product, altijd samsung producten gebruikt, na mij reschersh kwam hij de beste uit voor mij doeleinden

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Patrick96 04-12-2019

Uitstekende telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Onlangs ben ik overgestapt van de Galaxy 8+ naar de Galaxy 10+. Formaat is niet veel groter, maar door het ruimere scherm oogt hij groter. Vanaf begin ben ik erg tevreden, leuke functies erbij, erg snel en batterijduur is bij normaal gebruik zeker 2 dagen.

Levai 03-12-2019

Prachtige top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Zojuist mijn nieuwe Samsung S10+ uitgepakt en wat is hij mooi! Super snel en maakt mooie foto's . Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe krachtpatser!

Liesjj1991 03-12-2019

Top telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Van de s9+ naar de s10+ gegaan. Kunt het verschil goed merken. Snel en handige telefoon wat super mooie foto's maakt! Zeer tevreden

Anoniem 02-12-2019

Vertrouwde kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik kan me niet herinneren hoe lang het is geleden dat ik voor mijn mobiel een andere keuze maakte dan een Samsung en zal ik ook niet snel een ander merk kiezen. Telkens wanneer ik een nieuw toestel krijg, is het weer vertrouwd. De kwaliteit die ik gewend ben, maar met de nieuwste innovaties. Zodra ik de verpakking openmaakte en voor het eerst mijn nieuwe S10+ inschakelde, kreeg ik weer een heel blij gevoel. Het design spreekt meteen aan en ook weer even gebruiksvriendelijk zoals altijd. Ben weer superblij met m'n keuze!

Glenn31 02-12-2019

Geweldige eerste indruk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb vandaag mijn s10+ binnengekregen en ik vind de vormgeving nog mooier in het echt dan dat ik ze op de foto's vond. Daarnaast werkt de telefoon razendsnel en zijn de foto's geweldig. Nu al blij met deze aankoop!

Anoniem 02-12-2019

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Vandaag gekocht en ik ben er vanaf de eerste minuut ontzettend blij mee. Hoge kwaliteit voor weinig geld. Zal het zeker aanraden!

Dick10 02-12-2019

Nieuwe Samsung S10 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

De Samsung S10 plus heeft een haar scherp beeld.
Functies zijn goed te vinden en te bedienen.
Is strak van vorm en mooi dun gemaakt.
Batterij gaat lang mee.
Een toestel om aan te bevelen.

Abdinoor 01-12-2019

De s10 plus, better dan ik had verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb de s10 plus nu een paar dagen en elke dag denk ik steeds weer "WOW". Het beste beeld scherm dat ik op een mobiele telefoon heb gezien, met prachtige en levendige kleuren. Personlijk ben ik snel gewend geraakt aan de punch out display en heb er helemaal geen last van. De speakers zijn fantastisch vooral met dolby atmos aan. Online las ik veel kritiek over bixy, maar ben daar helemaal mee on eens. Je kunt er geweldige dingen mee doen om jouw alledaagse leven een stukje gemakkelijker te maken. Je hebt nog een 3.5 mm jack, underdisplay fingerprint reader en fantastische camera's. Al Met al een geweldige telefoon waar je geen spijt van krijgt.

Anoniem 01-12-2019

Machtige gsm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Supergroot geheugen + uitbreidbaar met macro sd-kaart. Ook de camera is van heel goede kwaliteit, zowel front als back. Kortom : superblij met mijn aankoop!!!

Cinn 01-12-2019

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben altijd iPhone gebruiker geweest en nog geen moment spijt van me nieuwe s10+ héérlijk toestel super in gebruik. Heldere camera, en ook nog eens een super uitstraling ik zeg helemaal super!!

Bertje812 01-12-2019

Fantastisch toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Nu een paar dagen in huis. Verademing om weer een android toestel te hebben na 3 jaar iPhone 7. Lekker groot scherm en snel. Erg blij mee!

Karo43 01-12-2019

Gewedig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Goede camera en lange accuduur. Uitstekende kwaliteit, zelfs standaard geleverd met screenprotector.

Anoniem 01-12-2019

Wat een apparaat!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Echt een geweldige telefoon. Ongekende prestaties. Schitterende vormgeving.
Alleen nog een klokje erbij.....

DylanUFP 01-12-2019

Super snel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

In vergelijking met de Galaxy 8 is deze wel zo snel dat het me aangenaam verrast. En de accu gaat lekker lang mee. De Power Share is ook geweldig om te gebruiken met vrienden. Lekker handig! Draadloze opladen 2.0 lijkt me ook geweldig: moet eerst nieuwe oplader.

Eefje10 01-12-2019

Wat mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Super tevreden met mijn S10+. Mooi design, mooie kleuren, goede camera en blij met de vertrouwde Samsung services.