Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Gerty 0504 18-06-2021

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

De Samsung I10 is voor mij de perfecte telefoon, goede balans prijs& kwaliteit. Meer dan genoeg geheugen, zelfs voor grote foto bestanden. Zeer goed compatibel met de watch active 2. Batterij gaat na een jaar wel iets minder lang mee, maar dat is niet storend en afhankelijk van het gebruik.

jprmerk 18-06-2021

s10

dit is een goeie telefoon en niet zo moeilijk zo als de s20 of 21
prijs is ook goed een goed en mooi toestel

Lanke 15-06-2021

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Mijn man koopt elke twee jaar het nieuwste model Samsung en dan krijg ik zijn "afdankertje" wat voor mij als een geschenk uit de hemel aanvoelt. Ik ben niet zo technisch en doordat hij dit apparaat al twee jaar in gebruik heeft, kan ik met al mijn vragen bij mijn eigen helpdesk terecht, wat erg prettig is.

Bia47 15-06-2021

Super telefoontoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung aanraden aan iedereen die van plan om telefoon toestel wilt aanschaffen, makkelijk te bedienen, ben ik zeer tevreden.

G Ruijs 13-06-2021

Beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Heb al diverse samsung telefoons gehad en ban nu van de s7 naar de s10 gegaan en merk een heel groot verschil in kwaliteit en snelheid. Een duidelijke verbetering...

Anoniem 08-06-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik had al een galaxy s10, dus dat ik in plaats van een nieuwer type toch weer een s10 kies zegt denk ik genoeg. Hij maakt prachtige foto's, geluid meer dan prima, is lekker snel. Kortom topfoontje!

Erik 79 26-05-2021

Beste vriend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Mijn zoon koopt elke twee jaar het nieuwste model Samsung. Hij dweept ermee! De "oude" telefoon krijg ik steeds, al vele jaren. Ik kan dus geen keuze maken en moet het altijd met een Samsung doen. Dat bevalt heel goed en ik zou niet anders willen. Onlangs dus zijn oude S10 in gebruik genomen en heb mijn zoon vooral gezegd voorzichtig te zijn met mijn toekomstige S21.

Anoniem 25-05-2021

wonderful SAMSUNG.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Begon mijn SAMSUNG traject met de S3 telkens was het een wereld van verandering geweest. Nu met mijn S10 kan ik terug kijken op een hele evolutie van ontwikkeling en verandering. Ben zeer blij en tevreden geweest en dat ben ik nog steeds. Dat er telkens weer nieuwe ontwikkelingen zijn om te gaan ontdekken. Degelijk en betrouwbaar toestel. Die je altijd blijft boeien.

Ezra_033 19-05-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik vind het echt een verbetering tegen over mijn oude telefoon (samsung galaxy s8)
Ben er erg blij mee

M Doezie 18-05-2021

Werkt perfect wat ik wilde hebben.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik gebruik mijn telefoon voor alles dus eigenlijk als vervanger van een laptop/computer.
Niets te klagen over de S10.

Nic70 16-05-2021

Alles beter dan de a 40

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze van mijn zoon gekregen omdat mijn Samsung a40 vanaf het begin om.simkaart vroeg. Hij nam.de.s21 en ik kreeg deze wou al bijna geen Samsung meet

Luiten 24-04-2021

Top telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Hij is sneller dan de S8 meer geheugen betere camera en scand zelfs documenten in. Makkelijker in gebruik en erg fijn tijdens werk waarbij ik hem dagelijks gebruik in documenten in te voeren op locatie. Kortom mega tevreden klant!!!

Anoniem 18-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

De telefoon werkt goed, en is fijn in gebruik, de batterij verbruik is ook goed hij houd het ongeveer een dag vol, dus super telefoon

Meertje Peertje 15-04-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Het apparaat werkt goed. Camera's maken goede foto's. De accu was wel een kleine teleurstelling, hij gaat minder lang mee dan mijn oude telefoon, maar kom er gelukkig wel een dag mee door.
Hij is wel lekker snel en voelt stevig aan :)