OnePlus 6 128 GB / silk white / (dualsim)

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OnePlus 6 128 GB / silk white / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Houwing 11-01-2020

One+ geeft geen garantie!

Koop geen one + !!
prachtige telefoon maar .....
In oktober 2018 gekocht, one + 6.
Dik € 500,-. Na lang sparen.

In december 2018 (na 2 maanden!) valt 4 G uit. opgestuurd: Waterschade zegt one + . Dus geen garantie. Kost maar €320,-, die reparatie.
De telefoon is nooit met water in aanraking geweest. En hij zou spatwaterproof moeten zijn, dus dan klopt het ook van die kant niet, dan zou het juist garantie moeten zijn, want de spatwaterproof voldoet niet.
Opgestuurd, telefoon spoorloos. Na een tijdje komt hij weer boven water. One plus doet niets, geen excuses, geen welwillendheid, geen garantie. Geen overleg mogelijk, telefonisch onbereikbaar, via de mail keihard: geen garantie.
Teruggekregen, later nog een keer opgestuurd, weer niks. Ze sturen hem zomaar terug, zonder berichtje, per toeval krijgen we een afleverberichtje in handen dat hij ergens (maar waar??) was afgeleverd. Was bijna helemaal verdwenen.

En al die tijd: geen service, niet welwillend, niet meedenken, geen garantie. Helemaal niks.
Bij One+ vinden ze het kennelijk helemaal niet belangrijk of het toestel het uiteindelijk wel blijft doen.

Pluspunten

• mooi toestel

Minpunten

• totaal geen service of garantie

Kai van Kordelaar 02-08-2018

De OnePlus 6 is GEWELDIG!

Geschreven voor: OnePlus 6

Ik heb mijn OnePlus 6 nu ongeveer 2 maanden (ik heb hem ge preorderd dus ik kreeg hem binnen op de dag dat hij uit kwam) en hij doet het fantastisch, de camera is goed, hij is snel, de batterij is heel erg goed, de oplader is razend snel en hij is nog steeds in de staat als waarin hij uit de doos kwam. Ik wil nog wel een dingetje zeggen: als je een mobiel wil die goede geluidskwaliteit heeft en hard muziek kan afspelen is de OnePlus 6 niks voor jou maar dit is dan ook het enige naareel. Ik ag op YouTube dat de OnePlus 6 erg goed was en aangezien mijn iPhone 5S stuk was gegaan en ik absoluut geen Apple product meer wou kopen moest ik toch een nieuwe hebben. Ik raad iedereen aan om dit apparaat te kopen hij is het zeker waard!

Pluspunten

• Snel
  • Duurzaam
  • Goede camera
  • Goede batterij
  • Laadt snel op

Minpunten

• Geluid is matig zacht en geen stereo speakers

Krughal 20-06-2018

Fantastische telefoon

Dit is mijn 4e OnePlus toestel, en het toestel valt weer niet tegen. Het is een mooi toestel, erg snel en mooi groot scherm. Weliswaar alleen maar op te laden met kabel, maar wel een volle batterij in 30 minuten. Screencover en hoesje meegeleverd met de telefoon.
Deze telefoon mag met recht 'the Flagship Killer' genoemd worden. Scoort hoger dan Apple en Samsung en alle andere A-merken op AnTutu Benchmark.

Pluspunten

• Snelheid
  • Dash Charging
  • Hoesje en screencover mee geleverd
  • Geen bloatware in OxygenOS
  • Goed, groot scherm.

Minpunten

• Iets minder geluidskwaliteit op hoog volume