Beste deals -16% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nokia 6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pegasos4all 04-03-2018

Groot scherm, goede accuduur, stock Android!.

Geschreven voor: Nokia 6

Ik heb dit toestel inmiddels enkele maanden in bezit, ben er nog steeds tevreden over!.

Maandelijks komen er updates voor.

Wat dat betreft komt Nokia hun woorden goed na betreft de maandelijkse updates.

Dit toestel is voor de rest snel genoeg, maar doe je het voor de spellen dan duurt het wat langer met het opstarten (het spel zelf dan)

Voor de rest een echte aanrader!.

Dit toestel is standaard Android, dus geen bloatware,

Pluspunten

• Kwaliteit, accuduur, scherm (helderheid)
  • Prijs
  • Geluid

Minpunten

• Geen.

Taberi 05-12-2017

Taberi35

Geschreven voor: Nokia 6

Na jaren verschillende Samsungs te hebben gehad weer terug op het oude nest van Nokia. Deze keer de smartphone Nokia 6. Bijzonder goede keuze geweest blijkt achteraf. Zal nooit meer anders willen, geweldig gewoon.

Rein 26-11-2017

Bijna perfect.

Geschreven voor: Nokia 6

Sinds augustus in mijn bezit, na mijn Windows Nokia's een verademing. Eindelijk een toestel die wel alle apps kan downloaden, ook draait het toestel nagenoeg perfect op de kale android 7.1. een enkele keer is de.bovenkant van het scherm van slag, je moet dan 5 mm lager tikken om een app te openen. Opnieuw opstarten verhelpt dit probleem. Wel lastig dat apps niet opzij gezet kunnen worden om later op bv een internet pagina verder te gaan, deze wordt namelijk alleen in het lege startscherm geopend. Foto's: overdag goed, s'avonds moet je echt zelf met de instellingen bezig om een knappe foto te krijgen. Bijgeleverde oortjes zijn belachelijk slecht, ik gebruik die van de 1020: perfect! Ik pin alles met het toestel, heerlijk! Echter: de nieuwe betaalapps werken niet meer met een speciale simkaart, maar met het HCE protocol, en die wordt niet ondersteund door de Nokia 6. Vandaar een zesje voor mij. Is dat niet belangrijk voor jouw dan krijgt hij voor zijn prijs en prestaties een 8,5!

Pluspunten

• Software
  • Groot scherm

Minpunten

• Foto's zonder daglicht.
  • NFC niet ondersteund middels HCE protocol.

Fred Amsterdam 22-11-2017

Goede Smartphone

Geschreven voor: Nokia 6

Na jarenlang een Samsung telefoon te hebben gehad, ben ik over gestapt naar een Nokia 6. Mijn laatste Samsung telefoon was een Galaxy S5 Neo , toen die na 2 jaar defect raakte besloot ik na intensieve onderzoek een Nokia 6 aan te schaffen.
Na het installeren werd ik steeds aangenaam verrast wat die telefoon aan kon, het is een middelrange telefoon die best met andere top telefoons kan wedijveren. Hij is snel met zoeken op internet wat ik wil vinden. Eerlijk gezegd ben ik geen spelletjes freak, dus kan daar geen oordeel over geven. Deze telefoon is zeker de meerder t.o.v. de Samsung Galaxy S 5. Geluid is goed. Het is gewoon een fijne telefoon.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Geen overbodige software
  • Bedieningsvriendelijk
  • GoGoede scherm en leesbaar buiten in zonlicht.
  • snel bedienbaar

Cor 19-10-2017

Groot scherm, goede accuduur, mooi ontwerp.

Geschreven voor: Nokia 6

Na diverse smartphone's gehad te hebben, En na het grote nieuws van de terugkeer van Nokia die ik in het verleden ook gehad hebt met veel plezier in gebruik.

Had ik zoiets ga voor de nieuwe Nokia 6.

Nu heb ik de Nokia 6 Dualsim met 32 Gig en ben zeer tevreden over deze smartphone!.

De prijs is ook netjes voor wat je ervoor terug krijgt.

Pluspunten

• Accu
  • Scherm
  • Geluid
  • Mogelijkheden
  • Ontwerp

Minpunten

• Nog niet gevonden!