Samsung Galaxy S7 Edge goud / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag

Rein 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

S7 edge wint van Iphone

Mooi design, ligt lekker in de hand en erg gebruiksvriendelijk. Gooi de IPhone er maar uit en ga voor de S7edge.

Pluspunten

• disign
  • Batterij
  • Kleuren

dries 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

mooi toestel waardig opvolger voor mijn note 4

omdat ik het pennetje van de note 4 toch zelden of nooit gebruik heb ik deze ronde maar eens voor de s7 edge gekozen

JOSE vANKAN 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

mooi schem

dit toestel is klasse heb altijd Samsung gehad ben er uiterst tevreden over en personeel is super
ik wil niets anders

Astrid 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

samsung S7 edge, mooi toestel

Prima toestel, mooie foto's, handig in gebruik. ik heb het toestel gekocht. nu maandelijks minder kosten.

Fastfisico 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Premium gevoel!

Ben van een Iphone 6 overgestapt naar de Samsung Galaxy S7 Edge.
Mooie materialenkeuze en werkt subliem! Zeker geen spijt van de aankoop.

Pluspunten

• Materialenkeuze
  • Specificaties
N.. 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super helder scherm

Ben zeer tevreden over de S7 edge. Het scherm voldoet aan alle verwachtingen van een mobiel. Twijfelde tussen de Iphone 7 en Samsung, achteraf gezien ben ik erg blij dat ik net zoals voorgaande keren voor Samsung heb gekozen. Iphone edge beschikt over een net te grote scherm en het andere model was weer te klein. Samsung Edge heeft een prima formaat. Batterij gaat gelukkig ook lang mee en is binnen anderhalf uur al volledig opgeladen. ZEER ZEKER EEN AANRADER!!

Pluspunten

• Scherm
  • Formaat

John 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Beste toestel ooit

In enkele woorden snel en makelijk te bedienen echt zoals je van een samsung verwacht
Na een paar uur was ik al aan het toestel gewend.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig te bedienen
  • Beste kwaliteit
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Duur

Classic 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Maar 9.1 MegaPixels!

Na de ellende van de Galaxy Note 5 (die nooit in Europa is gekomen) en de nog grotere ellende van de Galaxy Note 7 (die ontploft) heb ik uiteindelijk gekozen voor de Galaxy S7 Edge als opvolger van mijn Samsung Galaxy Note 4.

Ik kan niet delen of het gemakkelijker is om over te stappen via de USB-verbinding, want de Note 4 heeft het na regelmatig oververhit raken door de Samsung Gear VR begeven. Gelukkig slaan Google en Samsung een hoop op in de cloud en kon ik veel gegevens zoals contacten weer downloaden.

Het eerste dat mij opviel aan het toestel, is dat hij vrij zwaar was en de randen van het scherm tegen mijn hand komen. De koptelefoon-aansluiting zit aan de onderkant en er is maar een speaker. Voor gamen toch best jammer, want voor stereogeluid moet je dus een koptelefoon dragen.

Foto's worden in elke review geroemd. Ik heb een heel andere ervaring! Ten eerste als je de eerste foto schiet zal je direct opvallen dat het vierkant is! Wie maakt er nou vierkante foto's?! Zet je het via de instellingen terug naar het standaard 16:9-formaat wordt het aantal megapixels teruggezet naar 9.1! Wat eveneens opviel is dat foto’s enorm veel details missen. Kleine dingen zoals gras of spetters zijn niet scherp. Ook inzoomen is iets wat je niet kan. Wat de camera wel goed kan is in het donker foto’s maken. De lichtinval is prima, maar ik prefereer toch de camera in de Samsung Galaxy S6 Edge+.

Dan het gebruiksgemak. De software is prima, de snelheid zijn oké. Waar ik wel tegen aanloop is het scherm. De randen duwen op mijn hand, waardoor de telefoon vaak denkt dat ik druk. Als ik bijvoorbeeld een Instagram aan het maken ben, publiceert hij zomaar de afbeelding terwijl ik nog aan het typen ben. Ontzettend irritant.

De batterij gaat vrij snel leeg en omdat er geen accu’s verwisseld kunnen worden heb je een losse accu nodig om de boel weer op te laden. De telefoon gaat ondanks de schone installatie vrij snel leeg. Zeker als ik hem in combinatie met Android Wear (horloge) gebruik.

Al met al hebben de eerste dagen met de telefoon mij nog niet kunnen overtuigen. Misschien had ik toch beter op de gereviseerde Note 7 kunnen wachten.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Snel

Minpunten

• 9.1 Megapixel camera!
  • Ronde scherm is niet erg practisch
  • Snel leeg

CT 17-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooie smartphone

Een hele mooie telefoon. Ik was eerst bang dat de gebogen randen onhandig zouden zijn maar niets is minder waar. De gebogen randen maken het toestel mooier en gebruiksvriendelijker door de edge-balk waardoor je snel naar bepaalde apps kunt gaan.

De camera is erg goed op dit toestel, je hebt zelfs een professionele functie waarmee je onder andere de ISO kunt instellen.

Al met al zoals altijd zeer tevreden over dit Samsung toestel, ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Gebogen randen
  • Goede camera

-Ron 06-09-2016 Product paar maanden in bezit

Verbluffend 4K

Na een note 4 gehad te hebben als zeer tevreden nu overgestapt naar de s7 Edge gold.
Het design is een zeer mooi afwerkte telefoon maar een geweldig scherm.
Android loopt er prima op echter op mijn telefoon geheel naar mijn hand in te delen heb ik er een Nova (google store) programma overheen gezet zodat je de icoontjes etc. geheel kan indelen naar je eigen smaak tevens wordt het toestel hierdoor nog makkelijker te bedienen.
Enigiste minpunt wat ik heb kunnen vinden de vingerafdrukscanner weigert nog al eens en kan wel zeggen dit is erg storend.
Inloggen met je duim werkt niet altijd dus alsnog je code intoetsen voor toegang tot je telefoon is ergernis.
Voor het foto's maken werkelijk verbluffend evenals het filmen in 4K hij doet niet onder voor een goede camcorder sterker nog het is een "wauw" kwaliteit stop en een flinke geheugenkaart in en viola files maar in de vakantie zelfs van de waterglijbaan!.

• Scherm
  • Foto's
  • 4k Filmen

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

mwjagt 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed!

Na de S3 en de S5, weer een geweldige smartphone.
En.... je kunt er mee bellen :-)
Vormgeving is mooi en fijn dat het geheugen weer kan worden uitgebreid vis SD.

ro.es 04-07-2016 Product half jaar in bezit

Niks op aan te merken

Heb deze telefoon nu een halfjaar is gebruik en is deze Samsung met recht een Top toestel. Snel en is met name de ingebouwde camera van grote klasse. Al met al een een heel fijn toestel.

svebby 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Toptoestel!!!

9,4
Een geweldig toestel met slechts 2 minpuntjes:
- Geluid is niet goed te noemen door toedoen van de waterdichtheid
- IR blaster zit er niet in maar een (overbodige) hartslagsensor wel...

Verder is alles beter, mooier en sneller dan de s6. Wat een geweldig mooie kleuren en een spatzumiver scherm. De edge-functies zijn handig maar ook even wennen. Ik hoop dat er nog wat meer functionaliteit volgen. Ik heb een paar maanden getwijfeld, gewikt en gewogen tussen deze S7 Edge en de iPhone s6 Plus maar ik ben blij dat ik voor de Edge gekozen heb!!!

pacod 17-06-2016 Product maand in bezit

Tevreden gebruiker

9,6
Het is spijkers op laag water zoeken om minpunten van het apparaat aan te stippen. Als ik die dan toch mag noemen, dan zijn het de volgenden zaken
- micro-USB aansluiting i.p.v. USB-C.
- Vingerafdrukgevoelig
- Speakergeluid wat minder dan de S6 Edge.

Het weegt niet op tegen de pluspunten die ik hier op een rij zet:
- Waterdicht
- Snelheid
- Design
- Mogelijkheden
- Scherm
- Accu (eindelijk een foon waar ik zonder problemen de dag mee doorkom!)
- Camera (prachtige foto's en filmpjes kan je hiermee schieten)
- Uitbreidbaar geheugen ten opzichte van de S6 Edge

Het laatste gebruik ik niet voor het bewaren van data, maar om tijdelijk via Smart Switch een backup te bewaren die ik na een herinstallatie snel weer terug kan zetten.

Lois 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung galaxy s7 edge gold

Deze telefoon is een must!! Fraaie vormgeving, super beeldkwaliteit en top batterij! Batterij gaat superlang mee. Na 2 dagen intensief gebruik en dan 21% over hebben, wie wilt dit nu niet?! Ook fijn is dat de telefoon koel blijft! Kortom een product wat zijn geld waard is.

Hein 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

zeer complete smartphone

zeer complete smartphone met uitstekende camera en een super mooi design die zijn geld echt wel waard is

ralph40 02-05-2016 Product maand in bezit

Samsung Galaxy S7 Edge

6,2
Op 11 maart 2016 ben ik overgestapt van de samsung Galaxy S5 naar de samsung Galaxy S 7 Edge .
Ik betreur het ,want de S 5 ligt beter in je hand en het scherm is breder .
De sorftware is nu ook op de S5 android 6.0.1 geinstalleerd .
De S 5 ontvangt de draadloze signalen van Ziggo veel beter voor internet ontvangst .
Kort om voor mij is de S5 een top telefoon .
Deze bril Gear VR ,die je gratis erbij kreeg voor 10 maart is een aanfluiting .
Deze is alleen maar te gebruiken voor 3D filmpjes normale foto"s kun je er niet op bekijken .

John Woo 08-04-2016 Product paar weken in bezit

Geen Note 5???.......Welkom S7 Edge

Na lang wachten uiteindelijk de hoop opgegeven, GEEN NOTE 5 naar Nederland. Aangezien ik een behoorlijk Note-Fan ben en altijd tevreden ben geweest heb ik mijn moed verzameld en toch de S7 Edge aangeschaft. Op voorhand maakte ik me zorgen over de grote van het scherm. De overstap van 5,7 inch naar 5,5 inch valt mee. Het pennetje mis ik niet tot nauwelijks en voor de rest is het gewoon feest met de S7 Edge. Kan nu mijn toestel met 1 hand bedienen en de camera is ECHT goed en snel. Batterij is snel opgeladen (1,5 uur) en heeft een behoorlijke uithoudingsvermogen (1,5 dag). Enige minpunt is de vingerafdrukscanner, werkt niet goed.
Kort samengevat, aanrader voor iedereen. Komende jaren zit je met dit toestel goed!