Samsung Galaxy - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 271 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy op Kieskeurig.nl.

8,1

Anoniem 11-06-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Sinds een paar dagen in het bezit van de samsung galaxy s20 fe en wat werkt hij soepel. De plastic achterkant is naar mijn mening juist een voordeel (denk aan minder vingervlekken en bij een val minder kans op een breuk). De kamera maakt mooie foto's en filmen in 4K 60fps is echt een uitkomst.

Anoniem 05-06-2021

Samsung Galaxy S20 FE review

Geschreven voor: Samsung Galaxy

De S20 FE is tot zover de meest favoriete mobiele telefoon.
Deze mobiele telefoon heeft een zeer krachtige processor ingebouwd.
Ook is de camera van zeer hoge kwaliteit, zowel voor als achter doen alle drie de camera's het zeer goed na het proberen.
Ook draait het scherm op een 120Hz frequentie wat het een vloeiende beeld vorming geeft.
al met al is dit een aanrader ook vanwege het design wat ook lekker in de hand ligt.
De prijs kwaliteit in verhouding met andere mobiele telefoons is ook zeer goed te doen.
Ook zijn alle functies zeer goed en makkelijk om mee te werken.

Anoniem 03-06-2021

Super telefoon met fantastische foto's en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Geweldige telefoon, snelle processor, beeldkwaliteit is super. Het spelen van spellen gaat van een leien dakje. Als ik foto's maak dan zijn ze altijd goed. Kortom ; wat een fijne en goede telefoon

cholily 02-06-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy

De telefoon voldoet aan mijn verwachtingen. Prachtige kleur de cloud lavender. Telefoon is mooi afgewerkt met bijpassende chroomkleur. Ondanks dat de telefoon groot van formaat is voelt het prettig in de handen en is niet zwaar. Hele mooie beeldscherm en het toestel maakt foto's van goede kwaliteit. De batterijduur is erg lang terwijl ik het gebruik voor allerlei activiteiten. Jammer dat er geen headset bij zit.

Anoniem 31-05-2021

Mijn Samsung Galaxy S20 Fe Ervaring!

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Ik heb de telefoon nu voor een paar dagen. Hiervoor had ik de Samsung Galaxy S6, dus na 6 jaar heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Camera kwaliteit is goed.

Er zijn wel 2 punten waar ik iets over wil zeggen:

De lengte van de telefoon is groot, ik heb zelf grote handen, als ik de telefoon normaal vasthoud en ik op Vorige wil drukken, dan hoor ik met mijn duim helemaal naar beneden op de telefoon om op vorige te drukken. Ondanks mijn grote handen hoor ik eerst de telefoon aan de onderkant vast te houden waardoor ik met mijn duim op het scherm aan de onderkant erbij kan om op vorige te drukken.

Op foto 1 zie een voorbeeld als ik de telefoon normaal vast houd.
Op foto 2 is een voorbeeld te zien waar ik met mijn duim helemaal naar beneden op het scherm wil gaan en dat is het maximale dat ik met mijn duim naar beneden kan gaan. De telefoon is de lang om op vorige te willen drukken ( < icoon dat rechts onderin het scherm is)

Wat ik zelf gedaan heb is de hulpmenu ingeschakeld, dit kan je activeren bij de instellingen van je telefoon. Hierdoor kan ik op vorige drukken zonder dat ik met mijn duim continu naar beneden op het scherm hoef te gaan.
Ik ben wel tevreden met de telefoon maar ik weet ook nu dat ik de volgende keer een net wat kleinere telefoon zal kopen.

De tweede punt is dat wanneer je wilt typen op de telefoon, de ingedrukte toetsen bij het typen niet direct geregistreerd worden, dat zorgt wel voor een kleine tikkeltje irritatie. Ik heb de telefoon nieuw en ik hou van snel, dus ik verwachtte ook niet dat ik dat zou ervaren.

Verder is de telefoon gewoon prima, dus als je een goede telefoon wilt voor een redelijke prijs dan zou ik het wel aanbevelen.

MaxDE 31-05-2021

Samsung Galaxy S20 FE is een geweldig smart Phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Het is een top smart telefoon. Mijn echtgenote is ontzettend blij. Groot scherm camera maakt heldere foto's. Hele gezin heeft Samsung telefoons, TV, DVD speler, Soundbar, draadloze opladers enz.

Anoniem 31-05-2021

Snel en mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Super toestel we hebben een rooie genomen onwijs leuk kleurtje !
Verder is het toestel snel en heeft hij een mega goede camera

Aleks97 29-05-2021

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Ietwat grote mooie telefoon met goede camera & scherm.
Batterij duur en 120hz voornamelijk zijn heel goed.

Sanl 29-05-2021

Boven verwachting!

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Ik had na mijn S10+ een slechtere kwaliteit verwacht, maar de telefoon presteert boven verwachting goed

Trudie66 29-05-2021

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Geweldig toestel, werkt gemakkelijk , overzichtelijk en.......maakt fantastische foto's. Ik heb hem net 2 weken en hij is nu echt mijn TOPPETJE. Ik raad hem iedereen aan.

Ναταλια 28-05-2021

Altijd Samsung, altijd tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Ik heb al jaren oa. mobile telefoons van Samsung. Goede kwaliteit en uitstekende helpdesk. Ook deze telefoon hoop ik wat jaartjes te mogen gebruiken zonder problemen.

Niendog 28-05-2021

Mooie, fijne en goedkope telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Voor dit geld heeft deze telefoon een heel mooi design, ligt fijn in de hand en komt in leuke verschillende kleuren. De camera is van goede kwaliteit en voor dit geld is dit een hele goede keus

Sanae Med 1982 28-05-2021

Schitterend telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Ben erg blij met mijn nieuwe telefoon, ben groot fan voor Samsung en koop alleen maar Samsung, luxe kwaliteit en een betaalbare telefoon.

LindaS 27-05-2021

Slim en mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Na 6 jaar afscheid moeten nemen van mijn Samsung S6. Dit keer gekozen voor de Samsung S20FE vanwege zijn mooie uitstraling en prachtige foto's. Dit toestel heeft nog veel mogelijkheden dit ik mag ontdekken.

Arpa 26-05-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy

De telefoon ziet er super uit, is erg snel en voldoet totaal aan mijn verwachtingen. Wel jammer dat er dit keer geen oortjes bijzitten. De prijskwaliteitverhouding is enorm goed. zeker voor studenten is dit een geschikte en betaalbare telefoon.

Demi0507 21-05-2021

Ontzettend goede high-end budget smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Na een hoop onderzoek op het internet toch de knoop doorgehakt en de Samsung S20 FE besteld. Via verschillende bronnen begreep ik dat het toestel een geweldig beeldscherm heeft en super goede camera's, niks eraan gelogen want het toestel is top. Er zijn veel verschillende opties wat betreft de batterij besparing van het beeldscherm, ook heeft en toestel meer dan genoeg geheugen om je standaard dagelijkse bezigheden op te hebben, een hoop foto's en zelfs games. Al met al een van de beste keuzes!

Anoniem 21-05-2021

super eigenschappen voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy

na eerder al een S20 FE te hebben gezien bij familielid 100% overtuigd van de grote kwaliteiten tegen een redelijk prijs. Door grotere accu langer plezier, zeer goede foto en video eigenschappen met extra zoom. Supersnel om een film of video te bekijken met groter kijkoppervlak verpakt in een mooi design. Een top-aanrader voor slimme mensen die bewust niet kiezen voor de duurdere mobiele productlijn

Anoniem 20-05-2021

Always Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Al sinds het begin der tijden gebruik ik samsung. Zelfs mijn wasmachine, tv en oven zijn van Samsung. Qua mobieltjes blijf ik trouw aan de Galaxy S serie. Ik begon met de galaxy s1 toen s2 toen s3 toen s4, toen s5, toen s7, en nu de Samsung galaxy S20 FE. Ik vind het ook super dat echt alles in de verpakking van papier is. Echt heel erg milieuvriendelijk.

Anoniem 07-05-2021

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy

Ik ben heel tevreden over de Samsung telefoons zodanig dat ik nu de s20fe heb gekocht. Ik zou nooit geen andere willen

Daan 14-08-2016

Handzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy 8 GB / wit

Fijn toestel ondanks ik de S5 gewend ben,de J5 is een lekker handzaam toestel,makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Thema kiezen

Minpunten

• De "sluitknop" moet boven