Samsung Galaxy A32 5G 64 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 64 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel Ebbing 25-07-2022

Mooie, niet te grote en betaalbare smartphone

Ben erg blij met mijn instapmodel en supersnelle internet..uiteraard zeer tevreden met mijn A32 5G!.

Anoniem 18-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi groot scherm, met 1 hand te bedienen (mijn persoonlijke mening)
Lange batterijduur bij normaal gebruik 2dagen.
Makkelijk te installeren
En niet te vergeten het is een Samsung voor mij persoonlijk het beste merk en zeker iets te duur.

Koen Ypma 17-07-2022

Goede snelle mobiel , genoeg opslagruimte

Goede mobiel , alles doet naar behoren, laad goed op , genoeg opslagruimte maakt mooie foto's en geeft goed geluid en is snel dankzij 5g

Safouan 14-07-2022

Ik vind deze telefoon geweldig en is 10 keer beter dan een iPhone iedereen ik adviseer je om een samsung te halen ben echt blij met mijn samsung

Partlor 13-07-2022

Makkelijk te bedienen simpel alles overzetten goede telefoon A32 5g, prijs is redelijk, sterke accu, comfortabel

Bard 10-07-2022

Galaxy A32 Samsung gemak, comfort en uiterlijk

Prima toestel, mooie vormgeving, gemakkelijk in gebruik en zeer veelzijdige smartphone zowel voor werk als privé.
Niet eerder (Samsung en I Phone) zo een goed toestel gehad afgelopen 15 jaar

RJD D 09-07-2022

Perfecte prijs kwaliteit verhouding.
Mooi formaat, super compleet
Top!
Het scherm is niet te groot en niet te klein. Dual simm, nu nog maar 1 telefoon nodig voor prive en zakelijk.
Een echte aanrader.

Diego022 06-07-2022

Snel, mooi en goedkoop!

Nou de boven genoemde titel zegt eigenlijk al de belangrijkste punten! Deze telefoon is perfect voor iedereen die een smartphone wil of nodig heeft maar het graag bij de basics houd, of iemand die een goeie 2e telefoon wilt!

Deze A32 5g bevat een snelle (maar zuinige) snapdragon chip en een grote batterij deze combi tussen power, zuinigheid en accu vermogen zorgen er voor dat zelfs met intensief gebruik je makkelijk een Screen On time van 15(!) Uur gehaald!

Het scherm is mooi groot en snel dit zorgt voor soepel en fijn gebruik!

Dus raad ik deze telefoon aan?

Volmondig JA!

Harjan De vries 2008 05-07-2022

Beste,samsung
Ik heb d'r galaxy a32 5g en dit is mijn beoordeling. Ten eerste ga ik op de prijs in 250-300 dit is mooi te doen voor een telefoon met 128 gb en veel batterij net mooie camera,''s. Dat is echt wel te doen en dus voor zo'n telefoon heel netjes. Dan de camera, zelf vind ik foto,'s maken heel leuk maar ik heb er niet zo veel verstand van.
De camera,s zijn echt prachtig je kunt er mooie foto,s en video,s mee maken maar er is wel een minpuntje, mijn camera stelt niet goed scherp na ja ik zit er wel eens 2 minuten mee bezig om de camera scherp te zetten.
Dan nu de batterij, de batterij is echt best wel groot met z'n 5000mah oftewel 5ah dat is heel veel en kan je er dus ook wel een dikke dag mee doen, maar je moet wel lang opladen. En als laatste nog de look, de telefoon is best wel groot en is echt groot wel handig. maar de camera opstelling en de aluminium rand is echt heel mooi. de vinger print werkt altijd en is mooi verwerkt in de knop daarom handig.

Anoniem 01-07-2022

Super telefoon ben er zeer blij mee. Maakt zeer mooie foto's en reageert heel snel. Ben mijn oude telefoon al snel vergeten, wat een verschil

RenskeWessel 01-07-2022

De telefoon is erg fijn in gebruik. De telefoon functioneert snel. Ook foto´s komen super mooi uit. Ik raad iedereen deze telefoon zeker aan als je een budget telefoon van dit merk zoekt. Ik ben er erg tevreden over.

Stef Raedts 22-06-2022

Ik ben super blij met mijn Samsung! Ik hoef nooit meer een andere telefoon! Ik zou heel graag wacht 4 willen ontvangen. Deze lijkt mij SUPER fijn!

Anoniem 21-06-2022

Mooie kleur achterkant telefoon.

Toestel is mooj. Vingerafdruk zijkant is lastig.
En af en toe loopt toestel vast.
Wel hoop vaste appstore, waar ik niks mee doet en die je niet kan verwijderen.

Miranda73 21-06-2022

Fijne telefoon, hele goede prijs/kwaliteit

Van Iphone afgestapt en voor het eerst een Samsung gekocht.
Hier absoluut geen spijt van gehad. Fijne hanteerbare telefoon met alles erop en eraan.

Anoniem 19-06-2022

Fijn toestel maar dat wist ik van samsung. Super

Super fijn toestel maakt erg mooie fotos, had een samsung en die beviel prima dus nu deze gekocht. Blij mee.

Anoniem 17-06-2022

Geweldig in de hand liggend

Mooi toestel. Lekker groot scherm, ik kan nu alles goed lezen. Functies prima in orde. Mooie afwerking toestel. Scherp scherm. Mooie kleuren. Camera perfect. Kan er super mooie foto's en video's mee maken. Het is echt een top telefoon mijn eigen kleine slimme computer. Doe echt alles ermee. Van word tot mail en social media. Agenda en heel de administratie.

Anoniem 16-06-2022

Super fijne camera. En gewoon echt en samsung

Heb altijd een samsung.
En dit was weer de telefoon die voor mij het meest geschikt is. Heb niet zoveel eisen als hij maar goed werkt. En weer een betere camera...

Anoniem 13-06-2022

Supper mobiel
Heel blij mee!
Werkt goed !
Mooi desging voor best weinig
Over de prijs erg tevreden supper

Anoniem 10-06-2022

Prachtig toestel,voldoet aan mijn verwachting(en)

Schitterend toestel,functioneel,en makkelijk bedienbaar,heeft een boel mogelijkheden,is veelzijdig.
Kortom een aanrader om zo'n toestel als deze Galaxy te kopen...chapeau..

MiranK 10-06-2022

Na lang wikken en wegen werd het de Samsung Galaxy A32 5G. Wat ben ik ongelooflijk blij met deze keuze. Betaalbaar voor een super goede telefoon waar alles op zit wat ik nodig heb en meer. Hij is snel, helder beeld, goede foto's, geheugen genoeg, het overzetten ging soepel....kortom TOP telefoon!