Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stroet 18-11-2022

Top telefoon Samsung A32 5g

Mijn ervaringen zijn heel goed met deze telefoon. Ligt lekker in de hand is nog met 1 hand te bedienen!. Maakt mooie heldere foto's zowel op selfie stand als gewone camera. Genoeg opslag cappiciteit!.
Mooi prijs kwaliteit verhouding, ik raad iedereen deze telefoon aan.

Anoniem 18-11-2022

Beste tel ever. Beeld, geluid ,bedieningsgemak.

Ik heb alles van Samsung. Tv, soundbar, koelkast, telefoon en ben nu op zoek naar een Samsung combimagnetron. Zelfs mijn vriendin overtuigd om Samsung tv en telefoon aan te schaffen!

Bleumpje 14-11-2022

Zeer goed werkende telefoon

Ik heb zowel privé als voor mijn werk een Samsung telefoon en mijn Kids zijn ook zeer te reden over hun Samsung telefoon
Dus een watch zou welkom zijn

LiaHuijs 14-11-2022

Zeer goede kwaliteit en kenmerken makkelijk in omg

Het is makkelijk in de omgang. Prettige grootte. En voor een leek goed te begrijpen en te hanteren. Ik ben dik tevreden.

Evander Hartog 13-11-2022

Ik ben zelf heel tevreden over het toestel. Ik gebruik het vooral voor zakelijk gebruik en om er foto's mee te maken voor de social media pagina van mijn werk.

Marion123 11-11-2022

Niet zo handig met n telefoon deze is perfect

Ben je niet zo handig metn telefoon en wil geen kapitaal uitgeven, dan is deze perfect. Ik ben n kluns maar alles spreekt voor zich. Wel in de winkel je gegevens laten overzetten en je kunt aan de slag. Maakt mooie foto's, genoeg snelheid en opslag. Voor mij een aanwinst en makkelijk in het gebruik. Perfect

Anoniem 10-11-2022

Super handig, heel mooie foto's

Heel fijn toestel, snel en mooie fotokwaliteit. Het scherm is niet te groot, maar groot genoeg om feitelijk een tablet functie over te nemen. Ik gebruik deze telefoon nu ook als tablet.

Johanbijl 06-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak en snel apparaat voor weinig geld. Goed foto camera en soepel verbinding met andere apparaten

Anoniem 31-10-2022

Slechte telefoon stoort vaak mensen horen een robo

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stoort veel mensen horen robot is vaak van slag op apps heb m'n eerste terug gebracht omdat die zo stoorde maar deze doet t zelfde zou m nie aanraden

Anoniem 30-10-2022

Heb absoluut geen klachten

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is gewoon een goed en duidelijk toestel. Niet echt duur voor hetgene wat je er voor krijgt. Toppie!

Bernadette5073 27-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vindt het een geweldige toestel,ligt lekker in de hand.
Ook lekker snel
Ik raad het iedereen aan
Ook omdat er 5g op zit je kan hem zo aan zetten geen probleem

I van scheppingen 25-10-2022

Heb al heel lang samsung vind het een fijne telefoon, makkelijk in gebruik. was toe aan een nieuwe dus vandaar A32 G 5

Joep van Rossum 24-10-2022

Beoordeling samsung galaxy a32 5G

Ik vind het een handige telefoon vooral de gezichtsherkenning en de verstelbare zaklamp met het aantal licht
Ik zou zelf de telefoon iets minder dik maken zodat hij beter in mijn zak past maar verder vind ik het een topding

milan de moulin 23-10-2022

prima telefoon aanrader mooi goede prijs mooie camera netjes goede
ik ben er bij mee kan niet zonder wel handig om een stappen teller ofzo er in te doen

Thymo Heinrich 21-10-2022

De vingerafdruk beveiliging

De vingerafdruk van het toestel is perfect reageert snel. Goed voor videobellen en houdt het lang vol als je gaat gamen. En het opladen van het toestel gaat razend snel.

Wester68 19-10-2022

Mooi formaat, makkelijke bediening

Mooi product, snel en goed ontvangst. Mooie vormgeving. Goede foto's en prima prijs kwaliteit verhouding.

Sammy de cock 18-10-2022

Is een fantastisch toestel

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt fantastisch en snel heeft geheugen genoeg en plaats genoeg trekt fantastische foto's en werk met 5g

Anoniem 13-10-2022

Zeer goede en accurate mobiele telefoon

Wat ik geweldig aan de Samsung telefoons vind is de simpele bediening gefunctioneerd ik geen negatieve ervaringen Samsung

Fbians 13-10-2022

Prettige lichtgewicht en snelle telefoon

Fijne samsung functies op Android en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Erg blij met het toestel en de werking ervan!

Wilko Dalh 11-10-2022

Prima telefoon, goed scherm en voldoende snel.

Prima telefoon, goed scherm en voldoende snel. Ik ben zeer tevreden, vooral prijs/kwaliteit heel mooi