Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Wies78 19-04-2021

Fantastische foto's, mooi intense beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Mijn toestel hiervoor was een A7.
Maar wat een verschil in beeld en camera kwaliteit. Zo scherp en helder. Echt geweldig. Ik had de recensies over de camera al gelezen. Echt niets aan gelogen.

Desy72 19-04-2021

Mooi toestel batterij valt enorm tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Had hiervoor een Huawei waar ik erg tevreden over was. Maar door de perikelen met Google noodgedwongen gekozen voor Samsung. Qua besturingssysteem en zo geen problemen, maar de batterij is wel heel snel leeg. Een hele dag is echt een illusie. Bij normaal gebruik van ochtend tot avond moet ik hem rond het avondeten opladen. Mijn Huawei deed ruim 1,5 dag met een laadbeurt. Valt me behoorlijk tegen.

Bobastic78 19-04-2021

Geweldige prijs kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Het toestel heeft allereerst een mooie uitstraling. Hij is stevig en voelt als een klasse hoger. De foto's die hij maakt zijn prima. In het donker heeft hij wel wat moeite en af en toe duurt het net te lang voordat hij de foto echt maakt. Bij echt zware apps hapert hij af en toe, maar dat is echt een uitzondering. Verder werkt androi erg prettig op het toestel.

Bulus_053 18-04-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Het is een goede telefoon met genoeg functies maar het zou nog beter kunnen zijn als je een video van je beeld kan maken

Tess16 18-04-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik vind mijn telefoon heeel fijn! Er zit lekker veel opslag op dus ik hoef daar nooit rekening mee te houden super fijn!

Sibe 18-04-2021

Topper voor weinig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Super fijn toestel ontzettend gebruiksvriendelijk en een goede camera functie! En dat voor een hele scherpe prijs doet niet onder voor mijn vorige heel wat duurdere One Plus!

Monikarsl 17-04-2021

Really super phone with all necessary options !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

I have this phone for a month now. I'm really happy with this product, gives all what you need from phone. For a good price, you get best quality!

Anoniem 16-04-2021

Prima toestel!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Een fijn scherm, ook goed zichtbaar met zonlicht erop. Betere antenne als op mijn vorige S6, kan nu overal goed op internet. Filmpjes bekijken gaat ook zonder problemen en vlot.
Camera is uitstekend, de bediening voor in- en uitzoomen mag wat intuïtiever.
Ben erg tevreden!