Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim) - Reviews

6.1 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-06-2020

Gewoon een geweldig toestel. De A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Hij is gemakkelijk en niet moeilijk te bedienen, ook voor mensen die er niet veel mee werken xoals de tegenwoordige jeugd.

GuusH 20-01-2021

Ik wilde een relefoon, geen multifunctionele pseud

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik ben door blijvende omstandigheden genoodzaakt de telefoon met 1 hand te bedienen. Daar is hij net een centimeter te breed voor. Daarnaast vindt ik de camera niet van de kwaliteit due mij was toegezegd. Over 2 haar mag ik weer een nieuwe.

Janneke02 20-01-2021

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Erg mooie camera, ook zodat je bijvoorbeeld van dichtbij een brede foto kan maken, maar ook bijvoorbeeld een focusstand om eten er mooi op te krijgen.
Wat ik wel jammer vind is hoe je een screenshot kan maken, voordat je het er bij hebt gepakt, is de volgende storie van instagram bijvoorbeeld alweer weg en je kan niet makkelijk terug.

Verder een prima telefoon, werkt snel en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mafkees123 19-01-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Heel blij met dit toestel, het heeft drie camera's die fijn werken en hij ziet er ook nog eens goed uit. Ook is het fijn dat het hele scherm benut word en er geen zwarte vlakken zijn.

Masja70 19-01-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over de Samsung a 41.hij doet niet onder voor de s serie.hij maakt super mooie foto's. Genoeg geheugen.hij is snel in gebruik en kan meerdere dingen tegelijk aan.voor de prijs hoef je het ook niet te laten.een super goed toestel die niet onder doet voor de s serie

Anoniem 19-01-2021

Eindelijk weer een mooie samsung ,

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

zo blij met de Samsung A41, eindelijk kan ik mijn gezondheid weer in de gaten houden
mijn vorige samsung S7 heeft mij door Samsung Health helpen revalideren na een 2 zijdige Long embolie helaas ging de s7 kapot ,en heb nu de A41 die zeker niet onder doet voor de S lijn

Lucas7292 16-01-2021

Geweldig echt heel erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik heb mijn Samsung gekocht bij de Mediamarkt ik was altijd tegen Samsung sinds ik deze telefoon heb raad ik het aan tegen iedereen die ik tegen kom omdat de batterij zo goed is

Nicozelf 15-01-2021

Goed formaat, mooi beeld, mooie fotos en bellen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Schitterend ding. Veel ruimyw, veel gebruiksgemak em met Samsung Smart Switch super makkelijk mijn oude Samsung overgezet. Highly recommmended.

K Nieuwhof 15-01-2021

Fantastisch Toetsel! Erg snel en een prima camera1

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Prachtig toetsel! Altijd al een samsung gehad, en na drie jaar weer een nieuwe. Heel mooi formaat telefoon, past mooi in je broekzak! Ik denk dat dit wel één van de betere prijs/kwaliteit telefoons is die Samsung op dit moment aanbied. Met 64 GB heb ik meer dan genoeg! Erg mooie afwerking van het toetsel, en een mooi helder scherm, en op de achterkant 3 hele goede camera's! Batterij kan ik ook niks over zeggen, bij normaal gebruik kom je de dag makkelijk door! Vingerafruk en gezichtsherkenning werken ook perfect. Voor mij geen minpunten aan deze telefoon! Een echte aanrader...

Sunny84 10-01-2021

Prima model met mooie features

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Had hiervoor de a70, was voor mij net te groot. Voormaat van de a41 is ideaal voor me. Dual sim, betere camera, alleen intern geheugen is minder 64gb en het reactievermogen is wat trager bij pin/face/fingerscan

Anoniem 08-01-2021

Fijn, niet te groot toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Heb een positieve ervaring met het toestel. Moest wel wennen aan sommige functies die anders zijn dan bij m'n vorige telefoon, t.w. A5 1016, maar al doende leert men.

jaapaschaap 07-01-2021

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Hele fijne telefoon je kan er lekker op appen en spelen de levensduur van de batterij is goed je kan er makkelijk een hele dag mee door gemmideld per gaat er maar 20% vanaf. Ook is de camera prima kwaliteit je kan er hele mooie foto's mee maken.

Jan74 06-01-2021

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik geef de Samsung a41 zeker wel een 9 want het is een goeie telefoon met een goeie camara en de telefoon laadt heel snel op

hen88 06-01-2021

Mooi helder beeld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ten eerste erg blij met m'n nieuwe telefoon. Prachtige heldere camera, vergeleken met me oude telefoon (4jaar oud dingetje) hihi ook blij met het bekende menu en applicaties. 1 ding vind ik wel minder en ook al heb ik de gevoeligheid al op het hoogste staan, reageerd hij soms wat minder snel op mijn vinger dan wat ik gewend ben van m'n vorige telefoon! Verder heerlijk prima en blij!

Anoniem 05-01-2021

Gemiddeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Geluid is redelijk slecht. Ik vind hem redelijk traag.
Maakt wel mooie foto's.
Maar ik zou hem niet zomaar aanbevelen bij vrienden

Anoniem 05-01-2021

Samsung Galaxy A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik heb de samsung Galaxy A41 gekocht en ben heel erg tevreden. Hij werkt snel loopt niet snel vast en heeft een grote opslag ruimte. Het scherm is op een fijne grote maar niet te groot. Kortom een prima telefoon

DanilloM 04-01-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

De telefoon bevalt me uitstekend. Minpuntje de foto’s. Die zijn van mindere kwaliteit dan van mijn Samsung A8. Verder heel tevreden!

Anoniem 03-01-2021

Prima apparaatje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een paar maanden en ik vind hem perfect. Ik had eerst een iPhone maar nu ik deze heb wil ik nooit meer terug naar apple

Anoniem 03-01-2021

Geweldig voor 1 hand gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

ik ben ontzettend blij met deze telefoon geweldige prijs kwaliteit verhouding fijne camera`s ook en eigelijk is alles top

Hugh 02-01-2021

Makkelijk en functioneel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Werkt prima. Batterij gaat lang mee en laadt snel op. Jammer alleen dat er geen flashlight op zit, die waarschuwt als je een appje hebt.