Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 05-07-2022

Heerlijke telefoon. Hiervoor had ik de S20. Deze is wel een stukje groter en zwaarder. Maar niet vervelend. Batterij is zeer sterk en de camera fantastisch.

Roelie61 03-07-2022

Geweldige telefoon, handig in gebruik

Heb zelf een A51 gehad maar met groot lettertypen was dit soms moeilijk lezen, omdat de zinnen niet goed overlopen, de S20 Ultra kan beter met groter lettertypen. Het is een grotere telefoon maar omdat die toch redelijk smal is is deze makkelijk te bedienen en ligt deze fijn in de hand. Zeer tevreden over de Fotocamera.

Anoniem 29-06-2022

Top telefoon. Met veel mogelijkheden

De telefoon doet precies wat je er van verwacht. Nooit problemen. Camera is zeer goed je heb geen fototoestel meer nodig. Door het zeer scherpe scherm is het ook prima om een serie of film te kijken

Jesse Spies 28-06-2022

De S20 Ultra MOET je kopen!

De Samsung S20 Ultra 5G is een super goede telefoon voor zowel eigenlijk alles, zoals: Foto's en video's maken! Diverse games spelen!, Als zakelijke telefoon raad ik deze ook erg aan! Heb hem nu bijna een maand en heb et elke dag veel schik van! Ook gaat de batterij heel erg lang mee! Beste telefoon die ik ooit heb gekocht!

Cor vv Noort 18-06-2022

Instellen van is erg makelijk van alle funkties en de camera is echt top vooral de zoom fuctie vind ik helemaal top, het geluid,beeld en vooral de snelheid maakt dit toestel echt een hebbe dingetje.

Wassimpje 21-05-2022

Ik heb deze telefoon nu al een paar maanden en het is een top telefoon hij is snel en de batterijduur is top en ik wil graag ook de galaxy watch om meer functies te ontdekken

Jan v hussen 19-04-2022

Zeer fijne snelle telefoon top camera's en display

De telefoon is snel met een top display zeer goede camera's en makkelijk in gebruik voor een redelijke prijs ook de accu houd het goed uit
Een tevreden gebruiker

Anoniem 17-04-2022

Opzicht is de telefoon wel goed hij is lekker snel en de battery houd het lamg genoeg vol.
echter zijn er twee minpunten waardoor je niet zo blij bent met de aankoop van een s20 ultra.
1. de spacezoom camera is niet zoals het op de reclame van de tv is als je al redelijk ver bent ingezoemd word het allemaal wazig.
2. de magnetic sensor doet het niet na wat onderzoek komt dit probleem erg veel voor bij gebruikers van deze telefoon, hierdoor kun je nog een mooi bedrag neerleggen om de telefoon weer te latem werken zoals hij hoort te werken.

Basel1994 08-04-2022

Geweldige telefoon met fantastisch camera

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe s20 ultra ,
Een prachtige telefoon met een geweldige camera. Uitstekende schermresolutie

Robberts9y 03-04-2022

Ben van de s9 naar de s20 gegaan en het is onwerkelijk hoeveel er geupgrade is de s20 ultra is een beest!

Struis112 01-04-2022

Werkt goed, fijn display en goeie batterijduur

Fijne telefoon die lang mee gaat op een batterij. Naast het mooie display ook goeie foto's en openen alle apps snel

Jojo69420 28-03-2022

Mooie goede telefoon kan er veelee doen camera kwaliteit is goed batterij is goed ben er heel blij mee

Michel 79 27-03-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super telefoon gebruik hem voor bijna alles privé zakelijk en voor te gamen zouw niet meer zonder willen

Esmeemous 22-03-2022

De telefoon is erg fijn in gebruik en vooral makkelijk in te stellen vanaf een andere Samsung. De batterij gaat ook lang mee en de foto's zijn prachtig.

Karel56 21-03-2022

Hele fijne telefoon van uitstekende kwaliteit met een makkelijke bediening zoals je van Samsung gewent bent!

Monique844 11-03-2022

Helaas heb ik geen foto van het toestel.Maar ben van een samsung S 20 wat al een heel goed toestel is naar een S 20 ultra gegaan en de camera /fotos is geweldig

SanneH 03-03-2022

Super fijne telefoon. Ik ben net mijn eigen salon begonnen en het is super fijn dat er dual sim in zit. Zo kan ik werk en prive gescheiden houden zonder twee telefoons mee te slepen. Ook is de camera super kwaliteit!

Brenda de Kat 28-02-2022

Sinds kost trotse bezitter van s20 ultra. War een kwaliteit heeft dit toestel verbaasd mij enorm met s9 edge. In alles is dit toestel beter en ook nog is jaja 5g ready. Dan camera kwaliteit tegenover zijn voorgangers amezing

Anoniem 28-02-2022

Nog steeds een prachtige snelle telefoon!

De Galaxy S20 Ultra is alweer 2 jaar oud, maar is naar mijn mening nog een van de betere toestellen die je kan kopen als je bijvoorbeeld op de tweedehands markt aan het zoeken bent. Van de grote batterij tot het uitmuntende grote scherm tot de camera's zoals je ze nog nooit eerder hebt gezien. 100 keer inzoomen vergroot je mogelijkheden en de 108 MP hoofcamera maakt de prachtigste foto's dag en nacht. Ook voelt deze telefoon zeer vloeiend aan met het 120 HZ sAMOLED scherm en de krachtige Exynos 990 chip. De snelle opslag en de 12 gigabyte werkgeheugen zorgen voor een probleemloze multitask ervaring en leveren ook de kracht voor het alternatieve besturingssysteem Samsung DEX, waarmee je je telefoon een volwaardige PC maakt. Kortom, een van de betere telefoons op de markt.

Anoniem 25-01-2022

Gebruik deze telefoon al een lange tijd. Nooit problemen mee gehad. Ziet er mooi uit werkt makkelijk en snel. Aanrader.!!