Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Anoniem 19-10-2020

Mooi scherm hele goeie camera kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de algemene specs van deze telefoon. Dit is voor mij het perfecte toestel om films en series op te kijken.

Anoniem 19-10-2020

Gwweldige

ik kan niet zonder Samsung en alles is van samsung bij mij in huis.
samsung maakt de leven veel makkelijker en leuk ook

Albert90 17-10-2020

Wat een verschil

Ik was altijd Sony fan, maar ben toch overgegaan op de Samsung, wat een mooie telefoon. Het Ging mij vooral om de goede camera en met 108 megapixel en 8k video... super mooie foto's.
De Telefoon is goed vormgegeven en de edge light ja maakt het net even af.
Voor de rest werk hij super snel en de batterij gaat bij mij zo'n 2 dagen mee met normaal gebruik.
Ik beveel hem aan.

JvanSetten 17-10-2020

Geweldig toestel!

De afgelopen 3 toestellen van de Samsung galaxy S series gehad, en weer een top toestel! Steeds meer functies en in een geweldige manier!

Anoniem 16-10-2020

Perfect toestel.

De s20 ultra bevalt mij erg goed. Heerlijk groot scherm en lange accu duur. Heb geen op of aanmerkingen. Heb dan ook al jaren telefoons uit de galaxy s serie.

Bart1308 15-10-2020

Fantastisch scherm!

With the Ultra I notice that the Camera shield is vulnerable. Only 1 week used and there's crack in the black case where the camera's are situaties. Knowing that I added an expensive protection case the day I received the phone.
Notice that the black casing is slightly sticking out of the protection casing.

Özge 14-10-2020

ideale smartphone

Wat mij vooral opvalt is de batterij levensduur, het laadt super snel op en het gaat ziek lang mee ondanks ik extreem gebruik maak van mijn telefoon. Dus dat is heel fijn! Daarnaast is de camera kwaliteit eindelijk op een iPhone niveau (dus pro camera niveau). De graphics zijn ziek scherp en kleurrijk. Kortsamengevat top telefoon!

Peety 13-10-2020

Beste GSM Ooit

De Samsung S20 Ultra is tot nu toe de beste telefoon die ik ooit gehad heb. De camera van 108MP maakt geweldige foto's zelfs bij weinig licht. Het buurstuursystem van Samsung is erg prachtig want er zijn zoveel mogelijkheden. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze telefoon.

Petrie 12-10-2020

Sorry maar ben niet tevreden...

De lens breekt ontzettend snel.... goed hoesje etc...het heeft allemaal geen zin. Goede foto's kunnen meteen niet meer gemaakt worden. Probleem wordt ook niet opgepakt... wij betalen veel geld voor een toestel maar moeten het gebreken doen. Erg jammer en loop daar ook zeker tegen aan. Twijfel ook echt of ik in de toekomst voor een Samsung ga.

Gingersnaps 11-10-2020

veel te duur

ik vind het een goedkope ali express telefoon.. dus wat qua prijs veeeeeeeeeeeel te duur is.. knaken ding liep geregeld vast in het begin en de camara is vrij goe dmaar met 100x zoom valt er geen ruk van te zien dus dat is ook bar slecht.. sinds kort,,..(Zonder de telefoon ooit te hebben laten vallen of wat dan ook) klinkt het alsof een rammelaar is want je hoort de onderdelen in het toestel rammelen wat naar mijn mening absoluut niet mag met zon duur toestel.. echt een toetsel van ali express is naar mijn idee nog beter. al met al ben ik zwaar teleur gesteld in dit asociaal dure knaken telefoon.. heb altijd samsung gehad in de galaxy reeks maar dit is de slechtste lijn ooit.

Eerdere review 14-6-20:
geen fijne telefoon.. en heeft zijn eigen wil.. wanneer je op een app klikt op hem te opnenen reageerd de telefoon alsof je naar beneden swiped om de takenbalk op te roepen en dat gebeurd regelmatig.. camera ok niet echt tevereden over. s7 edge en s9+ waren en zijn nog steeds top toestellen maar de s20 serie nog teveel troep en rotzooi en niet fijn werkend. als ik dit had geweten ha dik de s20 ultra never nooit aan geschaft

Pluspunten

• de galaxy buds II wat je er gratis bij kreeg
  • opslagruimte

Minpunten

• rammelkist
  • veel te duur
  • 100x zoom camera bar slecht
  • loopt geregeld vast zonder al te veel apps

Anoniem 10-10-2020

De telefoon die het geld echt waard is

Hier voor een s7 edge toestel was goed tot de roze streep dan ga je kijken wat wil ik sws een samsung mijn vader heeft de 20+ maar daar miste ik wat aan de camera dus dan is de keuze best snel gemaakt

Lesley04 10-10-2020

Mega Ultra foto's

De telefoon ligt lekker in de hand en maakt super ultra foto's en video's.
Ultra snel, ik zou geen andere telefoon willen hebben!

Dennis55 09-10-2020

Monstertoestel

Toestel nog niet heel lang in gebruik, maar bevalt tot nu toe uitstekend. Heeft een overmaat aan features, waardoor je een flinke tijd bezig bent om alles te ontdekken, met name de (overigens uitstekende) camera's. Mooi groot en scherp scherm met snelle verversing. Formaat vooral prettig voor de wat oudere. Past gelukkig nog (net) in je broekzak. Meer kleurkeuze zou prettig zijn geweest.

Jarno1983 06-10-2020

Doet wat hij hoort te doen en voldoet overal aan

Fijne telefoon.

Voldoet aan alle verwachtingen en ben tevreden. Ben al jaren Samsung fan en ben over de producten zeer tevreden.

Anoniem 04-10-2020

Hele fijne telefoon

Ik ben heel tevreden over mijn samsung S20 plus
Het was even wennen dat de knopjes aan een kant zitten maar dat was snel gewend

Robin Ott 2000 03-10-2020

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over hoe het allemaal werkt en hoe goed ik ben geholpen. Ik vind het wel jammer dat de batterij echt veel te snel leeg is voor het geen wat ik ermee doe. Ik moet de telefoon iedere dag opladen en dan heb ik de spaarstand er al op staan. Soms als ik overdag er een spel op speel moet ik m met het avond eten al aan de oplader doen.
Maar laat ik positief eindigen. Ik vind het een geweldige telefoon, de camera is fantastisch!

Anoniem 02-10-2020

Mooi toestel, kwaliteit van het scherm is slecht

Het scherm van de S20 Ultra is kras gevoelig!
Ik heb 12 uur zonder een sceenprotector, mijn bankpasjes in mijn nieuwe flip case gehad.
Nu zit het scherm vol met krasjes.
Oude toestel (S9 plus) zelfde soort hoesje, geen krassen.
Altijd tevreden geweest, nu heb ik mijn bedenkingen...

Zef N 02-10-2020

Prachtig toestel met geweldige camera!

Wat ik zo fijn vind aan de S20 Ultra 5G is dat het toestel snel is, een prachtig beeldscherm heeft met hoge resolutie en een zeer goede camera. Vooral wanneer je vaak video's of films kijkt is het fijn dat de resolutie zo goed is. Daarnaast krijg ik vaak complimenten over de mooie foto's die ik ermee maak. Zie als voorbeeld de toegevoegde foto!