Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) - Reviews

128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0
Bekijk 1 andere uitvoering

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ebremer 23-05-2020

Geweldig toestel maar kwaliteit valt tegen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Helaas binnen 1 dag was mijn scherm beschadigd, met krasjes die ik er niet meer uit krijg. Daarnaast reageert hij soms niet bij aanraking en moet ik hem geregeld opnieuw opstarten, dit ben ik totaal niet gewend van Samsung

DarthMilo 23-05-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

ik heb er geen woorden voor de snelheid... de snelheid van opladen de optisch 100x zoom dit is geen telefoon meer lijkt wel een satelliet van Nasa!!

Ouahib25 23-05-2020

Mooie toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Deze week is mijn s20 ultra binnen. Tot nu toe tevreden mee. Cameralens valt erg tegen maar voor de rest alles goed aan dit toestel

sanne2828 22-05-2020

Hartstikke goed en duidelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Goeie telefoon en hartstikke mooi. Groot en duidelijk , camera maakt mooie foto’s. En een leuk extraatje dat je de koptelefoon erbij krijgt. Zeker te spreken erover!

gusta46 22-05-2020

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

ik heb deze Samsung genomen omdat ik op slag verliefd was op de camera mogelijkheden en dan ook nog een 5G ready voor super snel internet wat wil je nog meer run mijn hele bedrijf erop.

josje 22-05-2020

geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

vorige maand het toestel ontvangen.
Super kwaliteit beeld en prachtige foto's.
Accu gaat lang mee.

Immanuel 22-05-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Deze telefoon heeft een geweldige en scherpe camera die perfecte foto's maakt als je een film kijkt is het beeld heel helder en scherp en het geluid is heel mooi en gaat hard
Ik ben super blij met s20 ultra beste telefoon gemaakt

Hamied 22-05-2020

Samsung Is the best

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Ik vind samsung zo ie zo ht beste. Is een toestel dat vertrouwelijk is. Je kan alle kanten mee op. Geweldig toestel voor vakanties. Ik zou een ieder aanraden om dit toestel te nemen.

Samsung galant s20 ultra 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Mooi en snel toestel, geweldige camera! Enige nadeel is de fingerprint die moeizaam werkt wanneer een pantser glas erop geplakt is.

johnneke 21-05-2020

Ben een echte samsung fan

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

ik heb inmiddels bijna alles van samsung en dus daaruit blijkt dat ik een super tevreden klant ben van samsung.

Anoniem 21-05-2020

Top telefoon maar nog niet topperdetop

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

De S20 ultra is een geweldige telefoon met net weer betere functies als zijn voorganger. Echter heeft de camera nog niet al zijn problemen verloren.....

Anoniem 21-05-2020

Volgende stap naar de toekomst!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Ik heb afgelopen week de Samsung Galaxy s20 Ultra aangeschaft. Hoe het er nu voor staat ben ik onwijs tevreden met het toestel. De opstart routine was makkelijker dan ooit, inclusief de bestandsoverdracht.

Dit apparaat ligt fijn in de hand, ondanks de groote. Het gewicht is mooi afgesteld.

De camera's zijn wederom verbluffend. Hetgene dat me echt omver deed blazen, was de 100x Space Zoom. Onwijs mooie resultaten! Met de camera ben ik 100 procent tevreden.

De kwaliteit van het beeld is ook weer magnifiek. Nog nooit heb ik zo soepel kunnen scrollen met dank aan de 120 Hz refresh rate.

Voor de rest;
Opslag hoef ik me nooit zorgen om te maken, genoeg voor mij voor de komende jaren. Interface is makkelijk en duidelijk, niks aan veranderen.

Het enige minpuntje dat ik kon concluderen met deze telefoon is het feit dat ik niet mijn beeldkwaliteit op 8K Resolutie kan zetten, en tegelijkertijd mijn refresh rate op 120 Hz kan houden. Ik snap dat dit te maken heeft met het batterij gebruik, maar aangezien de prijs van dit apparaat zou ik dit graag zelf willen kunnen aanpassen.

Over het algemeen krijgt deze telefoon een 4,3 van mij. Dus een flinke aanrader!

T de Vries 21-05-2020

Nette smartphone met goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Ik heb deze smartphone nu een maand en hij bevalt prima. Hij is multifunctioneel en de app's werken prima. De camera moet ik nog wel verder ontdekken maar de eerste resultaten zijn goed.

Reginaaaa26 21-05-2020

Bizar goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

De telefoon is iets wat aan de grote kant, maar verder doet hij als wat moet en meer. Helder scherm met snelle beweging, maar vooral die camera. Je kan nu foto's maken die voorheen onmogelijk waren omdat je het stuk inzoomen mist. Echt heel blij mee!

thijd 21-05-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

zeer tevreden over de snelheid vd telefoon en vooral de foto's die je ermee kan maken vind elke dag nog nieuwe functies uit in de telefoon

mauricezonn 21-05-2020

Zeer snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Super snelle en fijne telefoon ook gaat de accu lang mee. Aanrader voor mensen die een alleskunner willen.

Bintu 20-05-2020

Geweldige merk ben helemaal verliefd op

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Ik ben super te vrede met mijn nieuwe aankoop het is een geweldige toestel met heldere beeld en een goeie camera. Top samsung goeie werk gericht ben super te vrede met jullie merken.

Freddie98 20-05-2020

Prachtige foto’s!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

De telefoon is prachtig. Werkt snel, mooi scherm. Het is echt leuk om foto’s te maken met deze telefoon!

Helaas lijkt mijn batterij wel snel leeg te gaan, ik gebruik mijn telefoon niet heel veel. Misschien zijn dat wel instellingen waar ik nog naar moet kijken. En de telefoon is vrij groot. Wat ook juist weer pluspunten heeft.

Al met al zeker zijn geld waard.

Anoniem 20-05-2020

zeer leuke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Ik heb afgelopen week de s20 ultra gekocht ik ben er zeer tevreden over. Hij reageert als een raket en de batterij gaat lang mee. heb al zo veel verschillende samsung toestellen gehad maar deze is gewoon zeer top. voor een iedere koop dit toestel hier krijg je nooit geen spijt van en nog even over de camera gesproken zelfs spider man kan ik hier mee fotograferen.

Anoniem 20-05-2020

Best 5G telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim)

Al sinds jaar en dag een trouwe Samsung Galaxy series aanhanger. Sinds de eerste Galaxy telefoon heb ik alleen de S3 en de S8 overgeslagen. S20Ultra overgestapt en wat is dat een mooie upgrade. Wat voor mij nu de belangrijkste pluspunten zijn: - Het scherm is super groot, maar desondanks in een relatief compacte behuizing. Bedenk wel het is een 6,9 inch scherm. Jaren geleden waren de kleinere tablets 7" en die kon je niet in je broekzak houden. - Geweldige 120Hz display; ik wist niet wat ik kon verwachten maar dit is een erg mooie toevoeging. Ik kan nu al niet meer zonder! - De Camera; ik denk dat daar al genoeg over gezegd is. Wat deze telefoon allemaal kan qua fotografie is ongekend en dat allemaal in je broekzak. - Design; hoewel telefoons in de basis veel gelijkenissen hebben weet Samsung toch weer een "step-up" te maken qua degelijkheid en premium gevoel. - De accu; het is nog wat vroeg om daarover concreet te zijn maar na mijn eerste dagen weet ik dat de 5000mah mij met gemak door de dag brengt zonder bijladen en toch zeer intensief gebruik. - Samsung heeft de laatste jaren goed gewerkt aan de OneUI schil; ik vind dit de prettigste Android ervaring tot nu toe. - Samsung DeX; ik gebuik met enige regelmatig Samsung Dex en ben daarmee in staat om aan een scherm te koppelen met een de S20ultra, een muis en toetsenbord en kan daarmee productief aan de slag. Ideaal