Samsung SM-A405F

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-A405F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a***********@g******** 17-05-2022

Samsung a40

Geschreven voor: Samsung SM-A405F

Het is een goed product maar het is belachelijk dat hij na 2 jaar Al niet meer geüpdatet kan worden
Ik snap de logica, er zijn zoveel Androids dus dan moeten er keuzes gemaakt worden maar ik vind het schandalig
Dus de volgende telefoon is geen Android meer maar een iPhone daar zijn niet zoveel verschillende van

Pluspunten

• Dye young phone

Minpunten

• Korte levensduur,updates afgeschaft

Tevree 03-09-2021

Geweldig

Zeer tevreden goed product, snel, makkelijk te bedienen.
Echt top .
Mocht die van mij stuk gaan, wil meteen weer de zelfde

M 24-10-2020

Niet tevreden

Gekregen bij een abt bij BEN provider in mei 2020. Na een paar maanden herkent hij mijn simkaart dan weer wel en niet en de verbinding valt dan weg ook midden in tel gesprekken. BEN stuurde een nw simkaartje want oude zou versleten zijn.(?) Nwe simkrt zelfde probleem blijft. 3x gebeld , BEN helpt mij met de 'juiste' instellingen simkaart, probleem kwam binnen n uur terug. BEN laten weten dat mijn huidige werkgever zelfde probleem had met aankoop A40 en alle tlfns terug gestuurd heeft. Probleem zou in t moederboard zitten en niet repareerbaar. BEN komt nu met aanbod reparatie maar dat is geen oplossing. We zijn 3 mndn verder, om te huilen dit. 0 sterren

Marretje 20-07-2020

Probleem simkaart klapt er steeds uit

De A40 heb ik nu een half jaar constant problemen met de simkaart die eruit klapt. Wat een ellende. Voor reparatie weggeweest, nieuw moederbord, wordt alleen maar erger. Nu weer opgestuurd. Koop deze nooit bij de mediamarkt. Moet eerst 3x opgestuurd worden voordat je geld terug krijgt. Waardeloos dus. Weken je toestel kwijt terwijl internet vol staat met deze klacht. Nee hoor hebben ze nog nooit van gehoord.

Minpunten

• Simkaart klapt eruit
  • Mediamarkt

JvdH 06-06-2020

Groot scherm, accuduur minder.

29 mei 2020 gekocht. Kreeg vrijwel meteen - sim kaart niet geplaatst - . Hierdoor de meeste tijd van het Pinksterweekend niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden. In andef slot geprobeerd. Niet geholpen. Up dates gedaan. Niet geholpen. Terug naar de winkel. Als ik hem terug geef is hij 2e hands. Advies nieuwe simkaart.
Nieuwe simkaart aangevraagd. Vrijwel meteen weer hetzelfde. Niet geholpen.
Op internet lijkt het wel een probleem van de kaartlezer van de A40. Grrrr. Ik ga weer terug. Toch van de zotte. Als je iets koopt moet het deugdelijk zijn.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Handzaam

Minpunten

• Meldingen geen simkaart
  • Iedere keer ook de simkaart ontgrendelen
  • Dan pas de normale ontgrendeling.
  • Dus steeds dubbele ontgrendeling
  • Meer niet dan wel bereikbaar

Nevs 24-05-2020

Geweldige telefoon voor de prijs

Over het algemeen is het een erg goede smartphone voor €200. Het heeft een erg goede camera en scherm voor de prijs. Ikzelf ben er erg blij mee! Het kan de meeste games zonder moeite aan en heeft een erg gebruiksvriendelijke software, waar, als je dat zou willen, toch heel veel in kunt veranderen! Voldoende opslagruimte, maar als je veel foto's en video's neemt zou ik aanraden om er een sd kaart in te stoppen om daar de foto's op te slaan.

De camera is erg goed. Je kunt er erg goede gewone foto's en selfies me nemen en ook nog ultrawide foto's mee maken die er prima uit zien. De video's zijn niet heel geweldig, zeker niet als je slowmotion of hyperlapse video's wilt maken. Daar zie je wel dat het een buget telefoon is. De kwaliteit is er gewoon niet. Ook als je foto's of video's wilt maken in lowlight worden ze wel korrelig. Maar nog steeds zeker goed voor de prijs.

Pluspunten

• goede camera
  • goede peformance
  • fijne en makkelijk te gebruiken software
  • geweldig scherm

Minpunten

• niet de snelste
  • niet de beste batterijduur
  • niet geweldige video's

Jaap 19-05-2020

Veel mogelijkheden

Ik heb de A40 sinds een paar dagen en ik ben er heel blij mee. Er zitten veel gebruiksmogelijkheden op, is makkelijk te bedienen en heeft een prachtig scherm. De prijs/kwaliteits verhouding is zeer goed. Wat ik niet van de iPhone kan zeggen, deze is veel te duur. Vandaar mijn overstap.

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruiksmogelijkheden
  • Bedieningsgemak

piet 08-05-2020

prima prijs/kwaliteit, groot scherm , lange accuduur

Geschreven voor: Samsung SM-A405F

Ik heb voor samsung gekozen omdat ik ook een samsung tablet heb. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en is zeer snel.

Pluspunten

• groot scherm

Minpunten

• geen

Lia 13-02-2020

Samsung a40

Het toestel 8 mnd in bezit. De laatste maand wordt soms de verbinding zomaar verbroken. Mensen horen opeens piepjes alsof ik een ander nummer aan het draaien ben tijdens het gesprek. Soms horen ze mij slecht en moet ik opnieuw bellen of ze horen mij niet meer terwijl ik de andere kant wel hoor. Ik was blij met dit toestel maar nu...

De Vliegher Bosch Kelly 07-09-2019

Fantastische gsm

Mijn man heeft hem sinds dinsdag cadeau gekregen en is hem nog aan het verkennen. Goede prijsverhouding , goed scherm, goede accu ,licht in de hand en gemakkelijke te hanteren gsm. Samsung is altijd een heel goed gsmmerk geweest en deze gsm bewijst het keer op keer.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Gemakkelijk om mee te werken
  • Mooi dessign
  • Prachtig beeldschermresolutie

Jiz 22-07-2019

veel telefoon voor scherpe prijs

+ mooi handzaam toestel, helder scherm, geen zwarte randen om scherm, erg goede camera's, laadt snel op
- volume van media en meldingen niet snel te regelen

Pluspunten

• camera
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• bediening volume

Arie051 12-07-2019

Prima toestel voor bescheiden prijs

Prachtig groot en helder scherm in een relatief klein toestel. Doet alles wat de duurdere Samsungs ook kunnen. De bijgeleverde oordopjes wel snel vervangen door betere. Prima aankoop voor een bescheiden prijs.

Pluspunten

• mooi scherm
  • klein formaat
  • goede accu en snelle oplader

Minpunten

• niet waterdicht
  • oordopjes slecht

Robert-Jan 03-07-2019

Robert-Jan

Psssst niks tegen Samsung zeggen dat deze topper veel te goedkoop is!!! Ten opzichte van de high end Samsungs bijna geen verschil!!

Pluspunten

• Prijs
  • Nieuwste besturing

Marion Sprangers 12-05-2019

Mooi functioneel toestel, goede accuduur

Fijne functioneel mobiele telefoon. Makkelijk hanteerbaar. Snelle functie schakeling. Scherpe foto's en panoramafunctiemogelijkheid geeft net dat extra, om mooie foto's te kunnen maken. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Snelle functieschakeling
  • Goede camera/pixels. Resultaat: mooie foto's.

Petra 16-05-2019

Weet je toevallig ook of de A40 goed synchroniseert met de Fitbit?