Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 151 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Anoniem 18-10-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik heb nog nooit zo een super telefoon gehad, ik wil niet anders meer, ik kan iedereen aanraden om dit toestel te kopen

Drummergirl 16-10-2020

Erg blij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik ben erg blij met de Samsung Galaxy S10 Plus. Het heeft me wat geld gekost, maar je krijgt er veel voor terug. Het toestel is zelfs waterdicht. De camera is geweldig, inzoomen, uitzoomen en steady. Alledrie heel handig. Het werkgeheugen van 8 RAM is ook fijn, ik heb geen problemen gehad met de snelheid. Lekker vlot toestel. Het verbind goed met de WiFi en het scherm is ook prettig. Wat een Samsung Galaxy s10 Plus onderscheid is denk ik de snelheid, extra functies, goede camera's en de headphonejack.

Anoniem 16-10-2020

Super fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Heerlijke telefoon. Enorm blij mee. Vooral de fotos en filmphes zijn erg fijn. Super snel, ondanks zijn grote is hij niet zwaar. Ook het scherm leest heel fijn. Ik vind de 2 cameras voor op helemaal niet storend. Ik raad hem zeker andere mensen aab

Cuijpers 14-10-2020

Snel en betrouwbaar!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Naast mijn S10 heb ik nu ook de s10 plus in gebruik. Vooral het grotere scherm en de batterijduur springen er voor mij positief uit. Ook de snelheid heeft mij aangenaam verrast. Al bij al erg tevreden met mijn nieuwe toestel!

Rina 2 12-10-2020

Veelzijdig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

De Galaxy S10. Ik koos deze omdat de camera erg goed zou zijn. De S10 voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Ik heb er al de mooiste foto's mee gemaakt! Verder vind ik het een fijne gsm. Alles is overzichtelijk waardoor je het toestel snel kent.

Smoggey 10-10-2020

heel mooi scherm met levende kleuren

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

het heeft een heel mooi scherm en mooie kleuren. het heeft ook goed geluid en een lange batterij duur

Zero_Sin 08-10-2020

Plus spacious viewing.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Comfortable in the hand and the viewing over your screen is crystal clear, an excellent example for goods for your hard earned cash.

WillemJan2001 04-10-2020

Bijna perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Snelheid van telefoon is super
Opslag is meer dan genoeg
Camera kan misschien nog iets beter, vooral bij inzoomen mindere kwaliteit.

Voor de rest geen opmerkingen. Gewoon prima

Anoniem 04-10-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Super goed toestel heeft alle functie wat je nodig hebt. Goeie camera's en veel opslag. De service van Samsung is ook hartstikke goed heb meerdere producten die super goed gaan met de telefoon

Anoniem 02-10-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Alles werkt zoals te verwachten met Samsung en overzetten data ging veel sneller.
Toestel is beter in de hand en sneller en werkt altijd top.

Rubcenter 01-10-2020

Snelheid sneller dan snelle jelle

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Telefoon werkt goed, veel opslag en veel vrijheid om het helemaal eigen te maken (in tegenstelling tot Apple). Soms krijg ik wel random trillingen alsof ik een notificatie heb maar ik zie geen notitie dan. Verder is de telefoon ook echt mooi.

Jef69 01-10-2020

Top smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

De s10+ is een top telefoon hij is al een jaar uit en is daarom flink in prijs gedaald maar toch bijna net zo goed als de nieuwere telefoons van dit jaar. En is dus een top keuze als je op zoek bent naar een goede telefoon met een top camera..

DJM Huysmans 30-09-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Gewoon een geweldig product ondanks dat ik het pas recent heb aangeschaft ervaar ik toch de technologie van vandaag de dag!!!

Scheffie 26-09-2020

Weer een goddelijk telefoon van samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Dit is mijn 5e samsung. De s10+ vervangt mijn s7 edge welke eigenlijk nog prima werkt. Maar ik wilde toch wat groter en wat sneller. Nou de S10+ is weer een top apparaat. Razendsnel, flinke opslag, 2 sim sloten en niet te vergeten maakt schitterende foto's en video's. Ik ben na 2 maanden nog steeds zeer tevreden. Kan niks bedenken wat mij irriteerd.

Ike360x 26-09-2020

Fantastische telefoon als opvolger van mijn s8+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Lekker groot scherm, snel, lange levensduur batterij, veel instellingen mogelijk met betrekking tot nachtmodes en verlichting, veel mogelijkheden voor hoesjes, knappe foto's. Enige minpunt zijn de bedrade oordopjes.

Anoniem 22-09-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Heb hem nu een paar weken. Bevalt top en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Makkelijk te koppelen met andere Samsung apparaten, wat helemaal super er is!

Joran_b 22-09-2020

Een uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik ben erg blij met de s10+, snel, goede batterij en top camera's. Al met al erg blij met deze aankoop