Braun Series 8 8340s Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Zwart - Reviews

Scheermethode
nat en droog scheren
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8340s Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Zwart op Kieskeurig.nl.

alexander bakker 13-11-2019

mooi design, scheert glad en kan trimmen

Geschreven voor: Braun Series 8 8340s Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Zwart

Een prachtig ontwerp en werkt ook nog eens prima. Hij scheert makkelijk en glad en kan ook goed mee onder de douche als je dat fijn vindt. Mooie standaard om in op te laden en gaat lang mee. Je kan ook je bakkebaarden met de trimmer tegelijk even meepakken. Handig, als je toch bezig bent. Reisetui is meegeleverd. Ik mocht hem testen en ben erg tevreden, een aanwinst in de hand!

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • laadstandaard
  • reisetui
  • scheert glad en wendbaar
  • kan trimmen

RRoyyy 13-11-2019

Geweldig scheerapparaat

De Braun Series 8 8340S is een perfect scheerapparaat voor een man die goed glad geschoren wil zijn. Onlangs mocht ik dit apparaat gratis testen en ben er zeer positief over. Erg goede batterij die lang meegaat. doordat je de scheerapparaat kunt afspoelen kun je het apparaat makkelijk onderhouden. Bijgeleverd een borsteltje om hem mooi schoon te houden. Ook zit er een etui in om hem op te bergen.

Pluspunten

• Glad resultaat

Minpunten

Ivo 10-11-2019

Topper

Wat een fijn scheerapparaat is dit. Het scheerapparaat heb gratis gekregen om uit te testen, en vooraf was ik nogal sceptisch over de prestaties. Echter enkele weken testen hebben me volledig overtuigd; dit is een top apparaat. Niet alleen ligt het lekker in de hand, het is ook nog eens erg licht. Door de flexibele kop volgt het precies de contouren van mij gezicht. Waar bij mijn oude scheerapparaat nog wel eens stoppels bleven staan op lastige plekjes, scheert dit apparaat alles weg en is mijn huid lekker glad. Een groot pluspunt vind ik daarnaast de lange duur van de batterij. Na 5 keer geschoren te hebben was de accu pas 1 streepje leger geraakt. (van 100 naar 80 procent).

Pluspunten

• lichtgewicht
  • lange accuduur

maxx 29-10-2019

Uitstekend scheerapparaat!

Ik heb dit scheerapparaat een paar weken gebruikt en ben erg tevreden. Hij is makkelijk te gebruiken en scheert soepel en glad. De batterij gaat erg lang mee, ik heb hem nog niet op hoeven laden. De mesjes kunnen makkelijk schoongemaakt worden door ze van het apparaat af te halen. Volgens de handleiding moet het scheerapparaat met een reinigingsspray schoongemaakt worden. Deze spray wordt alleen niet bijgeleverd. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen, maar gezien de prijs had ik verwacht dat de spray er wel bij zou zitten. Verder niks op het apparaat aan te merken, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Scheert soepel
  • Lange batterijduur
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen reinigingsspray inbegrepen

Nico 29-10-2019

Super apparaat

Ik heb inmiddels drie weken dit scheerapparaat gebruikt. Het apparaat ligt heerlijk in de hand. Mesjes scheren goed en erg glad. Heel erg prettig in gebruik. Batterij nog maar één keer hoeven opladen. De batterijmeter op het apparaat is ook heel erg prettig. Kortom een heel erg fijn scheerapparaat. Het is zeker de moeite waard om dit apparaat aan te schaffen. Zeer zeker een aanrader.
Ik heb dit apparaat gratis ontvangen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Handig in gebruik
  • Lange accuduur

Jappie 29-10-2019

Prima scheerappraat!

Na jaren nat scheren ben ik nu sinds een paar weken elektrisch gaan scheren. Ik ben in het bezit gekomen van een gratis 8340s black red van Braun. Na een uurtje opladen was hij klaar voor gebruik en na 6 keer scheren hoeft hij nog steeds niet aan de oplader. Dit apparaat scheert prettig, en is gemakkelijk schoon te maken. Prima scheerapparaat dus!

Jordi0495 29-10-2019
  • Product gekregen

TOP scheerapparaat

Sinds een paar weken in het bezit van de Braun Series 8 8340s Black/Red scheer apparaat en wat een TOP scheerapparaat. Mijn vertrouwen in een super glad scheerresultaat i.c.m. een scheerapparaat is al vanaf dag 1 dat ik mijzelf scheer ver te zoeken, maar is sinds het gebruik van dit apparaat weer volledig terug. Extra fijn aan dit scheerapparaat is dat je de scheerkop gedeelte los kan zetten, waardoor deze kop tijdens het scheren mee over je huid beweegt. Toen dit apparaat naar mij werd opgestuurd om het gratis te testen had ik hoge verwachtingen omdat het merk Braun in mijn ogen, 1 van de grootste merken is als het gaat om scheer apparaten en de prijs voor dit apparaat ook redelijk aan de hoge kant is. Deze hoge verwachtingen zijn dan ook zeker waar gemaakt!