Virtufit Row 450 Roeitrainer

Virtufit Row 450 Roeitrainer Best Reviewed mrt 2020

Virtufit Row Limited Edition Roeitrainer - Gratis trainingsschema

Virtufit Row Limited Edition Roeitrainer - Gratis trainingsschema
Bekijk alle Roeitrainers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 450 Roeitrainer op Kieskeurig.nl.

Ron 02-04-2019

Degelijke roeier

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Ik heb de Row450 roeitrainer van Virtufit nu een aantal maanden in gebruik en ik kan zeggen dat deze mij zeer goed bevalt. Niet te groot om te kunnen plaatsten, opklapbaar gedeelte zodat hij nog compacter is bij geen gebruik. Verstelbaar in verschillende zwaarte, zodat je een tijd met deze trainer vooruit kunt. Mooi en overzichtelijk display met genoeg gegevens. Fijn en degelijk soft zadel. Goede voetsteunen met makkelijk aan te trekken banden om je voeten vast te zetten. Mooie uitstraling. Degelijk gebouwd.

Pluspunten

• Compact
  • Degelijk
  • Redelijk still
  • Fijn in gebruik
  • Verschillende zwaarte in kracht

bob1978 31-08-2019

Hallo, kunt u ook aangeven hoe veel weerstand deze roeitrainer geeft? Ik ben benieuwd of je daar langere tijd uitdaging in hebt of al snel naar het hoogste niveau van weerstand gaat...

Will notermans 24-03-2019

Goed en betrouwbaar apparaat

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Makkelijk te monteren roeier en degelijk en betrouwbaar loopt lekker soepel , goed voor je hele lichaam en voor een goede conditie opbouw

Ingrid 18-03-2019

Lekker stil

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Zeer makkelijk in elkaar te zetten en fijn dat hij ingeklapt kan worden!!!! We hebben hem nog niet optimaal gebruikt, maar tot nu toe gaat het lekker en eenvoudig.
Grootste pluspunt voor mij is dat hij lekker stil is. Geen harde weerstandgeluiden van het “wiel”.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Makkelijke bediening
  • Opklapbaar

Jj Sanders 27-11-2018

Stevige roeibeweging zonder problemen, vermakelijk

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Stevige roeibeweging kunnen uitgevoerd worden zonder problemen en zeer vermakelijk. De computer hierop is ook vermakelijk en makkelijk. Al met al vermakelijk

Pluspunten

• Vermakelijk

Timmerman 25-11-2018

Goedgekeurde roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Als onervaren roeier acht ik deze roeier ideaal voor de beginner. De roeibeweging is soepel en bijna geruisloos. Ondanks een prijs in het lagere segment voel je tijdens het trainen dat die van kwaliteitsmaterialen is gefabriceerd. Ter info ik probeer 3 keer per week te roeien

Casper 31-03-2020

Silent and compact machine

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

I was looking for a fair priced rowing machine to use in my basement and this machine is perfect for the job.

It is surpricingly sturdy and you feel safe sitting on it. At first I did not think the resistance was big enough even for the biggest resitance setting, but it is still enough to make you feel the burn quite quickly.

Small negative things would be that the handle bar is rather thick, so difficult to have a good grip if your hands are small. Also, the display could use some more features, but that comes with the price, I guess.

Pluspunten

• Sturdy
  • quiet

Minpunten

• Simple display
  • thick handle bar

Theo 20-03-2020

Voor een goede workout hoef je de deur niet uit

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Met mijn vrouw maak ik gebruik van deze roeitrainer. Voordeel is dat je voor een goede workout niet de deur uit hoeft. Op elk moment van de dag kun je dit apparaat gebruiken. Je bent er niet veel tijd aan kwijt. De intensiteit is in te stellen op 10 niveaus, dus voor meerdere personen een trainingsprogramma te realiseren. Wij gebruiken dit apparaat nu 4 maanden naar volle tevredenheid. Aanrader.

Pluspunten

• 10 weerstanden
  • opbergbaar

Minpunten

• geluidsniveau

Eric 19-03-2020

Op het goede moment gekocht, prima roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Dit is een prima roeitrainer voor een goede prijs, heb hem zeker deze weken al veel gebruikt bij gebrek aan andere sportvoorzieningen. Hij loopt soepel, was niet al te moeilijk in elkaar te zetten en tot nu toe denk ik dat het een goed ding is voor beginners.

Een klein puntje van kritiek zijn de grote voetplaatsen met een te grote klittenband om je voeten vast te zetten. Een ander dingetje is dat de band iets aan het rafelen is.

Pluspunten

• prijs
  • gebruiksgemak

Minpunten

• voetsteunen onhandig in gebruik

Team VirtuFit 10-04-2020

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit Row 450 roeitrainer!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de goede prijs, dat het toestel niet moeilijk in elkaar te zetten is en dat het soepel loopt. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over de voetsteunen en het rafelen van het klittenband.
Dit gaan we doorsturen naar onze collega’s van de afdeling productontwikkeling.
Bedankt voor uw feedback!

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Team VirtuFit

DJ 18-03-2020

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

De roeitrainer staat nu al een paar weken op zolder en wordt regelmatig gebruikt door 2 personen. Hij is zeer fijn in het gebruik, alles werkt soepel. Het apparaat maakt amper geluid. Het in elkaar zetten was makkelijker geweest met een handiger gebruiksaanwijzing...
De enige nadelen zijn inklapbaar zijn; dit betekent dat je gewoon dingen miet losschroeven... aan de andere kant neemt het niet veel ruimte in beslag. En dat de afstand niet wordt weer gegeven in het vrij onduidelijke scherm.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Onhandige gebruiksaanwijzing voor in elkaar zetten
  • Moeilijk in te klappen
  • Display is niet fijn/ duidelijk

Team VirtuFit 10-04-2020

Beste DJ,

Bedankt voor uw review over de VirtuFit Row 450 roeitrainer!

Goed om te vernemen dat de roeitrainer zeer fijn is in gebruik, het apparaat amper geluid maakt, comfort en gebruiksgemak uitstekend zijn!

Bedankt voor uw feedback over de handleiding. Graag willen wij u dan ook vragen wat er handiger was geweest in de handleiding zodat wij dit eventueel kunnen aanpassen om onduidelijkheden in de toekomst te kunnen voorkomen. Zou u contact met ons op willen nemen via klantenservice@virtufit.nl?

We zien uw reactie graag tegemoet.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

San 14-03-2020

Virtufit Row 450 roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Deze roeitrainer voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Hij is stil, compact en makkelijk op te klappen.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk opklapbaar

Sophia van 't Klooster - Jansen 13-03-2020

uitstekend apparaat

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Prima prijs kwaliteit verhouding, heb deze aangeschaft om in beweging teblijven.i.v.m.
c.o.p.d. En deze roeitrainer bevalt mij prima. is geruisloos.
Dit apparaat is zeker een aanrader.

mignon 14-08-2019

Eenvoudig in elkaar te zetten, en makkelijk in gebuik

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Ik heb deze roeimachine gekocht omdat de prijs voor mij aantrekkelijk was. Het is voor beginners een prima roei machine, waar je zeker een goede roeihaal op kan maken. De gevorderde roeiers zullen de geroeide afstand en de 500 metertijden missen. Des ondanks is het een fijne machine op een goede workout op te doen

Pluspunten

• eenvoudig in elkaar te zetten
  • voor beginners een prima machine

Minpunten

• display, te weinig informatie
  • de voeten naast de machine

Irma 21-03-2019

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Deze roertrainer is een aanrader!! Fijn in gebruik, scherm is duidelijk. Makkelijk verplaatsbaar. En betaalbaar. Blij mee!!!

Pluspunten

• Licht en makkelijk verplaatsbaar.
  • Niet te groot
  • Inklapbaar

gebruiksvriendelijk voor iedereen! 19-03-2019

Heel fijn gebruiksvriendelijk apparaat.

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Fijn apparaat waarbij je vrij snel merkt en voelt hoeveel spieren je gebruikt. Apparaat is eenvoudig in bediening. Kan het apparaat alleen maar aanbevelen voor gebruik thuis.

Pluspunten

• effectief
  • makkelijk in gebruik

Ferry 19-03-2019

Prijs waardig, voor amateurs als ik perfect

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Ik koos dit product omdat die betaalbaar is, en helemaal in de aanbieding. Het product zit goed in elkaar voor die prijsklasse, en voelt degelijk aan voor langdurig gebruik. Als je geen topsporter bent of wilt worden, maar zoals ik voor amateur training, is dit product perfect. Enige nadelen zijn dat bij roeien op schouderhoogte de band aanloopt langs de behuizing, en hij houdt niet bij hoe ver je geroeid hebt in meters.

Pluspunten

• Compact
  • Opklapbaar
  • Duurzaam

Minpunten

• Bij roeien op schouderhoogte loopt de band aan
  • Houdt roei afstand niet bij

H.J.G. Hanssen 19-11-2018

Fraaie roeier zonder al te veel poespas

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Erg fraaie roeier. Doet wat hij moet doen. 8 weerstandsstanden en kan zwaar genoeg. Kortom: een prettige roeier.

Pluspunten

• Geruisloos
  • 8 standen