De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kapstok26 19-04-2021

Solide apparaat, overzichtelijk display, 10 weerstanden

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, duidelijke display, instelbare weerstanden, heel fijn apparaat! maakt weinig geluid, makkelijk op te bergen, verrijdbaar. Uitstekende service van de fabrikant!

Pluspunten

• materiaal ziet er degelijk uit
  • goede weerstand voor trainen

Marcel 14-03-2021

Prima roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Ik heb deze roeitrainer nu een maand in bezit, ben er heel tevreden over.

Het product komt goed verpakt aan, de montage is vrij eenvoudig (in mijn ogen). Aangeraden wordt om de trainer met twee personen te monteren, maar kan ook door één persoon gemonteerd worden.
De werking is eenvoudig, met een duidelijke knop is de weerstand van de trainer in te stellen. Ik heb gekozen voor een trainer met magnetische rem, dat gaat langer mee dan een mechanische wrijvingsrem, en is handiger dan een roeier met water.

De ingebouwde computer heeft geen trainingsprogramma's, die moet je zelf bedenken of opzoeken.
Gezien de prijs van de trainer wel te verklaren.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Makkelijk in gebruik
  • Degelijke constructie

Minpunten

• geen trainingsprogamma's op de computer

Kristof Kelchtermans 13-03-2021

Gebruiksvriendelijke roeimachine

Geschreven voor: Virtufit Row 450

De roeimachine is makkelijk te monteren en in gebruik. Goede kwaliteit, duidelijke gegevens. Snel en goed geleverd.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Geen totaal statistieken, ze resetten

Simon Olbertijn 02-03-2021

stevige roeimachine

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Spieren soepel houden, aan de conditie werken met deze roeimachine.
Goede kwaliteit, gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• nette uitvoering
  • weerstand instelbaar

Minpunten

• gegevens op display niet zo overzichtelijk

Jurgenvdv 01-03-2021

Prijs / kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Zeer goede prijs kwaliteit toestel .
Voldoet aan onze verwachtingen .
Makkelijk in elkaar te steken .

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • weining geluid bij het roeien
  • makkelijk te monteren

Minpunten

• Geen afstandsmeting op display .

Julie K 28-02-2021

Very convenient rower!

Geschreven voor: Virtufit Row 450

It arrived fastly and was easy to assemble! What I like is that it is foldable, so it doesn't take much space. It is a basic rower, but I appreciate having some data there to help me track my workout and the different levels of resistance. I was also afraid it might make too much noise for my neighbors, but there are no complaints on their side ;) Really happy with this product: perfect for working out at home!

Pluspunten

• Convenient
  • Silent

Minpunten

• No mileage

lekkere basis roeitrainer 27-02-2021
  • Product gekregen

lekkere basis roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

roeitrainer voor mijn verjaardag gekregen als vervanger voor mijn oude. Een wereld van verschil: soepel, geruisloos, stabiel, goed instelbaar. een relatief simpel display geeft alle essentiële informatie en een draaiknop regelt de zwaarte van de training, helemaal prima. meer heb ik niet nodig!

Pluspunten

• trainingsnivea met draaiknop regelbaar
  • geruisloos,
  • stabiel
  • goede "stoel"
  • lekker brede handgreep

Minpunten

• relatief duur
  • geen tablet of telefoonhouder

Ad 26-02-2021

eenvoudige montage

Geschreven voor: Virtufit Row 450

wij wilde in deze corona tijd wat extra beweging zonder de sportschool , prima optie.
alleen de uitleg over de opties op het scherm mag wat duidelijker , verder een prima machine

Pluspunten

• eenvoudige montage
  • veel instelmogelijkheden zwaar - licht

Minpunten

• uitleg over schermoptie

Simone 25-02-2021

Eenvoudige montage

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Een stevige roeimachine voor een goede prijs. Eenvoudig te monteren. Prettige bediening en een goed afleesbaar scherm.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Eenvoudige montage
  • Solide machine

Kristel 25-02-2021

Een mooie , stevige doch compacte roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

De roeitrainer doet niet onder aan degene in de sportscholen! Een mooi en compact model. Absoluut geen prul. Een lekkere workout voor het hele lichaam. Zeer tevreden!

Jacques Goossens 24-02-2021

Virtufit Row 450

Geschreven voor: Virtufit Row 450

ik heb de Virtufit Row 450 gekocht als extra trainigsmogelijkheid. Daarnaast fiets en loop ik dagelijks. Hyaan het eind van de dag stap ik op de roeimschine. Hierdoor gebruik en train ik andere spiergroepen. De Virtufit Row voldoet uitstekend. Een extra compliment voor de medewerker uit de winkel in Helmond, die direct een adequaat antwoord wist op een vraag bij de installatie.

Pluspunten

• Stil gebruik
  • Gemakkelijk hanteerbaar
  • Veel informatie

G. Verweijmeren 24-02-2021

Fijne roei trainer.

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Ik zocht roei trainer zonder elastiek als weerstand, en vond deze met magnetische weerstand.
Hij is goed in te stellen qua weerstanden, en stoeltjes oplopende rails is ook fijn en extra weerstand.
Roeit prettig en bijna geruisloos.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Kleiner maken en verplaatsen

Minpunten

• Erg laag (voor oudere personen)
  • Geen verhogings mogelijkheid bij te koop is.

Ellen 24-02-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Mooi stevig apparaat, makkelijk te monteren, past opgeklapt in de trapkast waar je hem gemakkelijk in en uit rijdt, zitje glijdt soepel, geen lawaai en als je hem op een kleed of matje zet blijft hij goed op zijn plek staan. Fijn ding om tijdens het televisie kijken op te sporten!

Joyce Lammens 24-02-2021

Blijf thuis fit, zonder moeite

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Deze roeitrainer is ontzettend eenvoudig te monteren, heeft heel wat mogelijkheden en instellingen om verschillende trainingen (uithouding, cardio) te doen. Opbergen doe je in een wip. Prijs-kwaliteit zit het ook prima. Een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig monteren en opbergen
  • Stil bij gebruik

Peter 04-10-2020

Fijne roeitrainer!

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Een hele fijne roeitrainer. Lekker stabiel, stil en voldoende weerstand om lekker te kunnen trainen. Computertje geeft basis informatie, maar dat is ook voldoende. Zitje is goed. Voetsteunen zijn goed.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Heerlijk stil

Minpunten

• Geen enkele

Casper 31-03-2020

Silent and compact machine

Geschreven voor: Virtufit Row 450

I was looking for a fair priced rowing machine to use in my basement and this machine is perfect for the job.

It is surpricingly sturdy and you feel safe sitting on it. At first I did not think the resistance was big enough even for the biggest resitance setting, but it is still enough to make you feel the burn quite quickly.

Small negative things would be that the handle bar is rather thick, so difficult to have a good grip if your hands are small. Also, the display could use some more features, but that comes with the price, I guess.

Pluspunten

• Sturdy
  • quiet

Minpunten

• Simple display
  • thick handle bar

Theo 20-03-2020

Voor een goede workout hoef je de deur niet uit

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Met mijn vrouw maak ik gebruik van deze roeitrainer. Voordeel is dat je voor een goede workout niet de deur uit hoeft. Op elk moment van de dag kun je dit apparaat gebruiken. Je bent er niet veel tijd aan kwijt. De intensiteit is in te stellen op 10 niveaus, dus voor meerdere personen een trainingsprogramma te realiseren. Wij gebruiken dit apparaat nu 4 maanden naar volle tevredenheid. Aanrader.

Pluspunten

• 10 weerstanden
  • opbergbaar

Minpunten

• geluidsniveau

Eric 19-03-2020

Op het goede moment gekocht, prima roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Dit is een prima roeitrainer voor een goede prijs, heb hem zeker deze weken al veel gebruikt bij gebrek aan andere sportvoorzieningen. Hij loopt soepel, was niet al te moeilijk in elkaar te zetten en tot nu toe denk ik dat het een goed ding is voor beginners.

Een klein puntje van kritiek zijn de grote voetplaatsen met een te grote klittenband om je voeten vast te zetten. Een ander dingetje is dat de band iets aan het rafelen is.

Pluspunten

• prijs
  • gebruiksgemak

Minpunten

• voetsteunen onhandig in gebruik

Team VirtuFit 10-04-2020

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit Row 450 roeitrainer!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de goede prijs, dat het toestel niet moeilijk in elkaar te zetten is en dat het soepel loopt. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over de voetsteunen en het rafelen van het klittenband.
Dit gaan we doorsturen naar onze collega’s van de afdeling productontwikkeling.
Bedankt voor uw feedback!

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Team VirtuFit

DJ 18-03-2020

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

De roeitrainer staat nu al een paar weken op zolder en wordt regelmatig gebruikt door 2 personen. Hij is zeer fijn in het gebruik, alles werkt soepel. Het apparaat maakt amper geluid. Het in elkaar zetten was makkelijker geweest met een handiger gebruiksaanwijzing...
De enige nadelen zijn inklapbaar zijn; dit betekent dat je gewoon dingen miet losschroeven... aan de andere kant neemt het niet veel ruimte in beslag. En dat de afstand niet wordt weer gegeven in het vrij onduidelijke scherm.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Onhandige gebruiksaanwijzing voor in elkaar zetten
  • Moeilijk in te klappen
  • Display is niet fijn/ duidelijk

Team VirtuFit 10-04-2020

Beste DJ,

Bedankt voor uw review over de VirtuFit Row 450 roeitrainer!

Goed om te vernemen dat de roeitrainer zeer fijn is in gebruik, het apparaat amper geluid maakt, comfort en gebruiksgemak uitstekend zijn!

Bedankt voor uw feedback over de handleiding. Graag willen wij u dan ook vragen wat er handiger was geweest in de handleiding zodat wij dit eventueel kunnen aanpassen om onduidelijkheden in de toekomst te kunnen voorkomen. Zou u contact met ons op willen nemen via klantenservice@virtufit.nl?

We zien uw reactie graag tegemoet.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

San 14-03-2020

Virtufit Row 450 roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Deze roeitrainer voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Hij is stil, compact en makkelijk op te klappen.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk opklapbaar