Virtufit Row 450 Roeitrainer - Reviews

Maximaal gebruikers gewicht
130 kg
Kleuren
grijs, groen, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 450 Roeitrainer op Kieskeurig.nl.

9,1

Ron 02-04-2019

Degelijke roeier

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Ik heb de Row450 roeitrainer van Virtufit nu een aantal maanden in gebruik en ik kan zeggen dat deze mij zeer goed bevalt. Niet te groot om te kunnen plaatsten, opklapbaar gedeelte zodat hij nog compacter is bij geen gebruik. Verstelbaar in verschillende zwaarte, zodat je een tijd met deze trainer vooruit kunt. Mooi en overzichtelijk display met genoeg gegevens. Fijn en degelijk soft zadel. Goede voetsteunen met makkelijk aan te trekken banden om je voeten vast te zetten. Mooie uitstraling. Degelijk gebouwd.

Pluspunten

• Compact
  • Degelijk
  • Redelijk still
  • Fijn in gebruik
  • Verschillende zwaarte in kracht

bob1978 31-08-2019

Hallo, kunt u ook aangeven hoe veel weerstand deze roeitrainer geeft? Ik ben benieuwd of je daar langere tijd uitdaging in hebt of al snel naar het hoogste niveau van weerstand gaat...

Will notermans 24-03-2019

Goed en betrouwbaar apparaat

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Makkelijk te monteren roeier en degelijk en betrouwbaar loopt lekker soepel , goed voor je hele lichaam en voor een goede conditie opbouw

Ingrid 18-03-2019

Lekker stil

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Zeer makkelijk in elkaar te zetten en fijn dat hij ingeklapt kan worden!!!! We hebben hem nog niet optimaal gebruikt, maar tot nu toe gaat het lekker en eenvoudig.
Grootste pluspunt voor mij is dat hij lekker stil is. Geen harde weerstandgeluiden van het “wiel”.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Makkelijke bediening
  • Opklapbaar

Jj Sanders 27-11-2018

Stevige roeibeweging zonder problemen, vermakelijk

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Stevige roeibeweging kunnen uitgevoerd worden zonder problemen en zeer vermakelijk. De computer hierop is ook vermakelijk en makkelijk. Al met al vermakelijk

Pluspunten

• Vermakelijk

Timmerman 25-11-2018

Goedgekeurde roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Als onervaren roeier acht ik deze roeier ideaal voor de beginner. De roeibeweging is soepel en bijna geruisloos. Ondanks een prijs in het lagere segment voel je tijdens het trainen dat die van kwaliteitsmaterialen is gefabriceerd. Ter info ik probeer 3 keer per week te roeien

mignon 14-08-2019

Eenvoudig in elkaar te zetten, en makkelijk in gebuik

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Ik heb deze roeimachine gekocht omdat de prijs voor mij aantrekkelijk was. Het is voor beginners een prima roei machine, waar je zeker een goede roeihaal op kan maken. De gevorderde roeiers zullen de geroeide afstand en de 500 metertijden missen. Des ondanks is het een fijne machine op een goede workout op te doen

Pluspunten

• eenvoudig in elkaar te zetten
  • voor beginners een prima machine

Minpunten

• display, te weinig informatie
  • de voeten naast de machine

Irma 21-03-2019

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Deze roertrainer is een aanrader!! Fijn in gebruik, scherm is duidelijk. Makkelijk verplaatsbaar. En betaalbaar. Blij mee!!!

Pluspunten

• Licht en makkelijk verplaatsbaar.
  • Niet te groot
  • Inklapbaar

gebruiksvriendelijk voor iedereen! 19-03-2019

Heel fijn gebruiksvriendelijk apparaat.

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Fijn apparaat waarbij je vrij snel merkt en voelt hoeveel spieren je gebruikt. Apparaat is eenvoudig in bediening. Kan het apparaat alleen maar aanbevelen voor gebruik thuis.

Pluspunten

• effectief
  • makkelijk in gebruik

Ferry 19-03-2019

Prijs waardig, voor amateurs als ik perfect

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Ik koos dit product omdat die betaalbaar is, en helemaal in de aanbieding. Het product zit goed in elkaar voor die prijsklasse, en voelt degelijk aan voor langdurig gebruik. Als je geen topsporter bent of wilt worden, maar zoals ik voor amateur training, is dit product perfect. Enige nadelen zijn dat bij roeien op schouderhoogte de band aanloopt langs de behuizing, en hij houdt niet bij hoe ver je geroeid hebt in meters.

Pluspunten

• Compact
  • Opklapbaar
  • Duurzaam

Minpunten

• Bij roeien op schouderhoogte loopt de band aan
  • Houdt roei afstand niet bij

H.J.G. Hanssen 19-11-2018

Fraaie roeier zonder al te veel poespas

Geschreven voor: Virtufit Row 450 Roeitrainer

Erg fraaie roeier. Doet wat hij moet doen. 8 weerstandsstanden en kan zwaar genoeg. Kortom: een prettige roeier.

Pluspunten

• Geruisloos
  • 8 standen