AEG RX9-2-4ANM - Reviews

Nat en/of droog
droog
Kleuren
grijs, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG RX9-2-4ANM op Kieskeurig.nl.

Annemarieke 15-10-2020

Gelukkig toch een app

Geschreven voor: AEG RX9-2-4ANM

Maakt erg goed alles schoon! Komt zelfs onder bank. Op internet gezocht of er niet een uitgebreidere handleiding was en zo kwamen we erachter dat voor deze robot stofzuiger toch een app beschikbaar is! Wat een uitkomst! Duurde even voordat de app het ook daadwerkelijk deed maar echt ideaal! Je stelt elke dag in op welk tijdstip hij je huis moet schoonmaken en je kan op de plattegrond ook aangeven welke zone je wilt dat hij gaat doen. Met een paar nachten weg alles ik de woonkamer van de grond gehaald zodat het huis schoon is bij thuiskomst, 1 tip haal dan niet alle stekkers overal uit want hij heeft wel af en toe stroom nodig. Nu moeten we bij thuiskomst eerst de stekkers er weer in doen😊

Pluspunten

• Komt echt overal
  • App bediening

Minpunten

• Leegt niet automatisch het vuil

Emmie 14-10-2020

Altijd een schone vloer

Geschreven voor: AEG RX9-2-4ANM

De AEG RX9-2-4ANM ziet er stijlvol uit waardoor het ook geen storend element in je woonkamer is. Hij werkt perfect en komt in alle kleine hoekjes door zijn speciale vormgeving. In de ochtend als ik de kinderen naar school breng zet ik hem aan, en als ik dan terugkom dan is het huis weer netjes. Hij maakt wel wat geluid, dus is niet aangenaam om hem aan te zetten als je zelf in de kamer bent. Als je in bed ligt dan is het geluid niet storend. De stofzuiger is eenvoudig te bedienen en schoon te maken door zijn makkelijk uitneembare afvalbak. Ik kan dit product zeker aanbevelen. Weg met je grote stofzuiger en welkom aan de AEG RX9-2-4ANM

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Licht geluid

Luuk van der Wielen 14-10-2020

Mooi apparaat maar nog ruimte voor verbetering

Geschreven voor: AEG RX9-2-4ANM

Ik heb de AEG RX9 nu ruim een week mogen testen, en tot nu toe ben ik verast door de prestaties echter is er nog ruimte voor verbetering.

De stofzuiger kan door zijn unieke vorm op bijna alle plekken in het huis komen en deze ook goed schoonmaken. Hij rijdt moeiteloos over kleine hoogteverschillen dit is handig vanwege in ons geval een deurmat die de stofzuiger dus ook stofzuigt. Met de buttons op het apparaat kun je 3 verschillende zuigstanden selecteren waar ik vind dat alleen de hardste voldoende zijn werk doet. Wanneer je de hardste zuigstand selecteert maakt de stofzuiger meer geluid dan ik verwacht had, ook gaat de batterij in ons geval dan maar 45 minuten mee. Wanneer de batterij leef is rijdt de stofzuiger zelf terug naar zijn laadstation en zal zijn stofzuig ronde hervatten op het punt waar hij was gebleven wanneer deze weer volledig is opgeladen. Wij hebben een pvc-vloer en hier doet de stofzuiger prima zijn werk op zonder krassen en/of strepen achter te laten. Omdat de stofzuiger niet heel hoog is past hij ook gemakkelijk onder de bank, een plek waar je met een normale stofzuiger niet gemakkelijk bij kunt.

De installatie van de stofzuiger is gemakkelijk en bijna plug and play te noemen. Dit kan misschien verbeterd worden in de toekomst door bijvoorbeeld met een QR code te gaan werken. Ook zonder de app is de stofzuiger prima te gebruiken door de makkelijk te begrijpen buttons boven op het apparaat.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • is adaptive
  • kan over kleine obstakels heen rijden

• Batterijduur