Hoe schrijf en plaats ik een review?

Ben je op zoek naar een nieuwe laptop, iPad of iets anders? Dan kunnen de ervaringen van andere gebruikers je helpen met het maken van de juiste keuze. Heb je zelf een product gekocht en in gebruik? Dan kun je zelf een review bij dit product achterlaten om zo weer andere consumenten te helpen. Maar hoe schrijf je een goede review en hoe plaats je deze vervolgens op Kieskeurig.nl?

Productreview

Wil je een review plaatsen bij een product? Ga dan naar Kieskeurig.nl en selecteer het product waar je een reactie wilt achterlaten.

Klik op ‘Plaats een review’.

Beoordeel de verschillende aspecten met een cijfer.

Schrijf je review. Wil je weten wat je in de review kan zetten en wat wel en niet is toegestaan? Klik dan hier >>

Log in of registreer een account. Let op: de (gebruikers) naam die je opgeeft, is zichtbaar bij je review.

Klik op de button ‘Verstuur’ als je klaar bent met het schrijven van je review.

Vervolgstappen
Heb je nog nooit een review op Kieskeurig.nl achtergelaten? Dan ontvang je een e-mail om je registratie te bevestigen. Klik in deze mail op de activatielink en wij controleren je review. Vervolgens stellen wij je per mail op de hoogte of je review wel of niet geplaatst wordt.

De volgende keer dat je een review op Kieskeurig.nl achterlaat, zal deze bevestiging niet meer nodig zijn. Je reactie wordt dan automatisch in behandeling genomen.

Review up-to-date houden
Heb je een review geschreven die je achteraf nog aan wilt passen? Dat kan. Selecteer dezelfde winkel en klik weer op ‘Winkel beoordelen’. Als je met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde e-mailadres een nieuwe review schrijft, wordt deze bij je oude review geplaatst.