Inventum IKI6028 inductiekookplaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI6028 inductiekookplaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

d**r@h**l.com 27-09-2023

Heel veel spijt van ,word te warm als ik ze alle vier tegelijk gebruik waardoor mijn keukenla helemaal vernield is Er is een monteur bijgeweest die zegt dat de la er te dicht op zit maar dat hebben anderen ook en daar gebeurt het niet mee.Ik kreeg als tip met de la los te koken🙈

Herman 29-08-2023

Inventum Kookplaat met Powermanagement

Gekocht omdat deze Powermanagement heeft, reuze handig als je maar 1-fase aansluiting hebt en naast de kookplaat ook nog iets anders wilt aanzetten.
Tel daarbij op de slide regeling voor power, "B"voor Boost en 5 jaar garantie, daar word ik blij van.
Wel puntje van aandacht; de instructie welke was bijgeleverd voor de powermanagement klopte niet, gelukkig stond het wel correct in de gebruiksaanwijzing en was het eigenlijk heel makkelijk te doen.
De bevestigingsclips waren eigenlijk niet te gebruiken in een bestaande situatie.
Voor de rest erg blij mee

Pluspunten

• Powermanagement
  • slider voor kookzone

Minpunten

• Bevestigingsclips onhandig