Sony USB-platenspeler - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony USB-platenspeler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

JJ56515 03-05-2014
Geschreven voor: Sony USB-platenspeler

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Enkele maanden geleden heb ik deze platenspeler gekocht omdat platen ben gaan verzamelen. Toen ik het apparaat uit de doos haalde vond ik hem goedkoop en plastic-achtig aanvoelen. Het is dan ook een erg licht apparaat. De geluidskwaliteit en de mogelijkheden zijn echter boven verwachting. Ik gebruik hem niet op de computer, maar heb hem direct aangesloten op mijn versterker.

De automatische start / stop functies werken goed en ook de handmatige bediening is ok. De kap krast wel snel, maar dat is een klassiek euvel voor spelers van dit type.

Aanrader!

ramonaca 15-12-2009
Geschreven voor: Sony USB-platenspeler

Het is geweldig na 20 jaar je oude lp's zonder problemen te kunnen afspelen met een zeer aanvaardbaar geluid.....
Niets op aan te merken en ook afhankelijk van je eigen apparatuur/versterker.
Mogelijkheden om op computer aan te sluiten niet gebruikt,nu alleen afspelen en dat gaat eenvoudig en goed.
Nogmaals,afspelen eenvoudig.
Computer nog niet geprobeerd,weet niet of ik dat ga doen,maar de mogelijkheid lijkt standaard op nieuwe platenspelers.
App ziet er redelijk uit,materiaal wel erg veel plastic,maar met de kap dicht wel mooi.
Kortom,absoluut geen miskoop als je gewoon je ouwe lp's wilt luisteren zonder poespas of moeilijk gedoe.