Crock-Pot Slowcooker 4 7 L - Reviews

slowcooker
Warmtebron
oven
Aantal pannen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sacha 26-01-2017

Fantatisch

Vandaag na wikken en wegen de Crockpot gekocht. Spitskool met dadels gemaakt. Echt heerlijk. De Facebook groep voor slowcooker heeft veel recepten. Apparaat doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Makkelijk en duidelijk
  • Je hoeft er niet naar om te kijken

Minpunten

• Buitenkant wordt best warm.

Claire 28-12-2016

Werkt Uitstekend

Heb dit product net gekocht. Het werkte uitstekend. Hij ziet mooi uit en past perfekt voor mijn keuken. Een paar recepten kwam samen met de doos. Ik heb de babybackriba recept gisteravond gemaakt met de crockpot... het was super mals en erg lekker. Mijn familie en vrienden waren blij en zo ben ik. Het is echt makkelijk te gebruiken want het komt met timer. Ik hoef niet veel te doen. Ik kan in de avond maaltijd maken met de slowcooker en morgen is het klaar. Dus als je druk bent, dit is jou beste vriend in de keuken.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Betrouwbaar
  • Mals eten
  • Goed geprijsd

HannaH 09-01-2018

Crock-Pot Slowcooker 4 7 L werkt verslavend

Omdat ik veel stoofpotten maak heb ik hem gekocht. Inmiddels ook lekkere kippenbouten erin gegaard. Mals en sappig. Het vlees viel van het bot. Achteraf had ik wel een grotere willen hebben omdat ik nog wel eens eters heb maar voor zijn drieën volstaat deze. Wat ik ook niet wist is dat er potten zijn die eerst op het vuur kunnen om even je vlees aan te braden wat soms wel fijn is. Helaas. Maar ik vind hem verder heel fijn werken, ofwel, hij doet het werk voor mij.