Tefal Ceramic Control keramische wok 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ceramic Control keramische wok 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

marianne-1987-lemmens@hotmail.com 13-05-2022

Anti aanbaklaag werkt niet meer

k was eerst laaiend enthousiast over de pan. Ik heb de pan nu echter een aantal maanden in bezit en ik gebruik hem niet meer. De reden? Hij koekt enorm aan. Officieel hoeft er geen boter/olie in de pan , dat is nu echt onmogelijk. Maar zelfs wanneer je dit wel gebruikt plakt alles vast in de pan. Echt verschrikkelijk. De pan is nooit in een vaatwasser geweest, altijd met de hand afgewassen, dus daar kan het niet aan liggen. Het begon zo goed, maar helaas.

Minpunten

• Anti-aanbaklaag werkt niet

Maritvanginkel@hotmail.com 01-03-2022

Wokpan strak design!

Via de insiders de wokpan mogen testen.
Zelf was ik meteen erg enthousiast over het design en de grote van de pan. Ik kook regelmatig voor 4 personen en dit kan gemakkelijk.
Daarnaast is hij makkelijk schoon te maken, iets wat ik niet zo gewend ben van een pan.

Min punt vind ik dat de warmte stip naar mijn idee niet erg goed werkt. Zo wordt deze pas laat rood en is hij dan te heet voor mijn eten.

• Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Rode stip werkt niet prettig

n****@h********** 18-02-2022

Goede kwalitatieve pan

Hele fijne pan die niet aanbrand en mooi bakt. Heeft een breed bakgedeelte waardoor alles mooi tegelijk kan bakken. Ik ben zeer te spreken over deze nieuwe aanwinst. Wat ik wel jammer vind is dat hij niet in de vaatwasser kan.

Pluspunten

• Bakt fijn
  • Kan op inductie

Minpunten

• Kan niet in de vaatwasser

s********@h********** 01-02-2022

Chille wokpan

Na lange tijd op zoek te zijn geweest naar een fijne nieuwe wokpan mocht ik deze testen. Wat een geluk. Dit is een blijvertje. Fijne wokpan. Egale warmte verdeling. Makkelijk te reinigen. Ook nog eens mooi design. Aanradertje

Pluspunten

• Egale warmteverdeling
  • Snel gereinigd

Minpunten

• Had iets groter gemogen

P. Grootendorst 31-01-2022

Een hele fijne wokpan !

Een hele fijne wokpan ! De producten glijden door de pan heen. Bakt niet aan en kan goed omgeschept worden. Producten garen goed en gelijkmatig ! Na gebruik met een beetje heet water schoonmaken en afnemen met keukenpapier. Ik denk dat ik niet snel meer een ander soort pan zal nemen. Ik kook op inductie.

Pluspunten

• Keramische laag is fijn
  • goed schoon te maken
  • Eten bakt niet aan
  • Licht gewicht

Shirleyjane 28-01-2022
  • Product gekregen

Super

Super pan! Mooie grote, weinig olie of boter nodig en het wokken gaat perfect! Om de pan af te wassen klein beetje warm water nodig met dreft en hij is weer helemaal wit!

Pluspunten

• Licht
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Roo 26-01-2022

Zeer fijne pan

Een superfijne wokpan. Mooi formaat en een erg mooi design. Voelt ook echt als kwaliteit aan. Je hebt maar weinig olie nodig om je product te bakken en de pan is zo opgewarmd. Producten bakken niet aan en laten zich gemakkelijk wokken! Daarnaast is de pan heel makkelijk schoon te krijgen, dat is zeker een pluspunt! Daarnaast verkleurd de witte coating ook niet bij gebruik van bijvoorbeeld een gekleurd sausje of kruiden. Fijn in gebruik en een goede aanwinst .

• Gebruiksvriendelijk

joycekusters@hotmail.com 26-01-2022

Een fijne, degelijke wokpan

Wat een fijne wokpan! Een wat hoger prijssegment, maar in gebruik zeer handig. Gemakkelijk te reinigen door in water te zetten, het vuil komt zo los en als je geen boter of olie hebt gebruikt is de pan schoon zonder een spons te gebruiken! Het eten plakt niet vast aan de pan door de ceramic laag, zelfs niet als je geen boter of olie gebruikt! Een super uitvinding wat mij betreft. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• ergonomisch
  • eten plakt niet vast, goed schoon te maken
  • goede kwaliteit
  • niet te zwaar, goed formaat

Michelle 25-01-2022

Zeer fijne pan, aanrader!

Wat een super fijne pan is dit!
Wij koken zelf op keramisch en de meeste pannen zijn hier gewoon niet geschikt voor, dan word de onderkant wel warm, maar de rest van de pan eigenlijk niet. Dat is bij deze pan echt totaal anders, wat een verschil. De hele pan word warm/heet in een zeer korte tijd. Je hebt (bijna) geen olie of boter nodig, en door het design van de pan is het "omgooien" echt een eitje, geen geknoei en geen spatels nodig. Ook het, na het koken, schoonmaken van de pan is top. Je spoelt hem een beetje uit, sopje eroverheen en de pan is weer klaar voor gebruik. Niets niet schrobben of met rare schoonmaakmiddelen in de pan. Gewoon water en afwasmiddel.

Pluspunten

• Fijn design
  • Word goed heet (complete pan)
  • (Bijna) geen olie of boter nodig
  • Snel en makkelijk schoon

Marianne-Lemmens 23-01-2022

Handige wok, mooi design en makkelijk schoon te maken

De pan voelt aan als een degelijke, zware pan. Ik heb hem nu enkele keren gebruikt en tot zover ben ik erg tevreden. Je hoeft geen olie of boter te gebruiken en het eten plakt niet aan de pan en verder doet ie wat ie moet doen; wokken!
Het schoonmaken van de pan is een fluitje van een cent. De viezigheid was je er zo uit.

YK 22-01-2022

Light non stick wok

The wok was very easy to use. I used a little bit of oil as a precaution but the food didn't stick and it was pretty easy to clean afterwards. Due to the pan being ceramic, personally I feel like I have to be a bit careful when I wash it to prevent scratching but the food came off pretty easily even without much strength.

The wok was super light as well so even better as youd normally need to toss a wok alot.