Tefal Performance wokpan 28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Performance wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

c********@o********** 31-05-2021

Top pan! Nooit meer anders

Echt geweldig! Anti aan bak laag? Top! Nog nooit zo weinig boter gebruikt om te bakken. Zelfs na een tijdje zit het er goed op! Ook de hitte verdeling in de pan is super fijn om mee te werken!

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Fijn om mee te werken

Handora 08-05-2021

Fijne pan!

Wij hebben deze pan en de 28cm koekenpan gekregen om te testen via Insiders.
Wat ons opviel is dat de pan wat zwaarder is dan onze eigen wokpannen (Tefal en BK). Ze voelen daardoor ook wel gelijk degelijker aan. Ook viel op dat de binnenlaag iets ruwer aanvoelt dan onze andere pannen. Maar toch bakken ze erg prettig. Ook onze glas-met-siliconen deksel van de Lidl past hier prima op, terwijl die op onze andere pannen eigenlijk net te klein is dus steeds in de pan zakte.
De anti-aanbaklaag voldoet prima: het is ons niet geluk iets aan te laten branden. :-)
We hebben ze niet in de vaatwasser gedaan, omdat er in de gebruiksaanwijzing staat dat het beter is om ze met de hand te wassen. Dit gaat overigens prima, ze worden eenvoudig schoon; en het scheelt een hoop ruimte in de vaatwasser.
Al met al twee zeer prettige pannen!

Pluspunten

• Stevig
  • Universele deksels past hier wel op

Minpunten

• Wat zwaarder dan andere vergelijkbare pannen

m********************@h********** 06-05-2021

Heerlijke wokpan

Deze wokpan inmiddels een maand in bezet. Het is fijne wokpan met een uitstekend formaat. Mijn vorige wokpan van 28cm had iets meer inhoud, echter was dat vaak overbodig. Voor een klein gezin is deze pan ideaal om heerlijke gerechten in te bereiden. Het wokken op inductie gaat erg snel en dat zonder aan te bakken. Het enige minpunt is dat deze pan zonder deksel wordt geleverd. Maar al met al een hele fijn wokpan.

Pluspunten

• Groot maar comapt
  • Snel op inductie

Minpunten

• Geen deksel

milusca 03-05-2021

De perfecte wokpan

Deze geweldige wokpan heb ik via Insiders.nl gekregen om te testen.Ik vind dit een hele fijne wokpan goeie
warmteverdeling en ook de antiaanbaklaag is super. Met Thermo-Signal voor de perfecte resultaten door te bakken op de juiste temperatuur.Geschikt voor alle warmtebronnen ik heb al een paar keer lekker gewokt ermee. Dit word nog jaren wokplezier.

Pluspunten

• Thermo-Signal voor perfecte resultaten bakken
  • Geschikt voor alle warmtebronnen,
  • Geschikt voor gebruik in de vaatwasmachine

Marjolein van den Booren 02-05-2021

Fijne Wokpan

Ik heb deze pan via Insiders.nl gekregen om te testen. Ik vind de thermospot hel fijn. Daardoor kan je precies zien wanneer je pan op temperatuur is.
Jammer alleen dat overal staat dat hij in de vaatwasser kan, maar op de site van sommige verkooppunten staat dat hij beter met de hand afgeassen kan worden. Voor 4 personen een fijne maat.

Pluspunten

• thermospot
  • maat en gewicht

Minpunten

• met de hand afwassen

Amanda 01-05-2021

Mooie degelijke wokpan

Ik vind het een ontzettende fijne pan, hij is makkelijk schoon te maken, bakt goed en ik vind het heel fijn dat er een indicatie op zit wanneer de pan klaar is voor gebruik. Ik had al een wat oudere wok maar deze maakt het knappiger, ik heb er minder onderhoud aan, hij is makkelijker schoon te maken en weer opnieuw te gebruiken. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • indicatie stip
  • Makkelijk schoon te maken

Anna MUA 26-04-2021

Mooie en fijne wokpan! Hele goede anti aanbaklaag

Ik vind het een hele fijne wok, warmteverdeling is goed en ook de antiaanbaklaag. er past ook veel eten in wat heel fijn is als je voor meerdere mensen kookt! Ook is hij niet te zwaar, wat met sommige pannen wel vaak zo is.

Pluspunten

• goede antiaanbaklaag
  • warmteverdeling
  • past vele eten in

Minpunten

• niks

Debbie 23-04-2021

Fijne stevige pan, echt waar voor je geld

Ik mocht deze pan testen en ben er erg blij. Het is een stevige pan met een goede handgreep. Daarnaast blijven etensresten niet plakken en is die dus zo weer schoon.

Pluspunten

• stevige handvat
  • goede anti aanbaklaag
  • Mooi formaat

Ashja31 23-04-2021

Performance Wokpan 28cm

Deze geweldige wokpan mogen testen. Wat een verademing om in te mogen koken. Wachten tot de zandloper is verdwenen dan is de pan op de juiste temperatuur. Goede stevige pan. Ligt lekker in de hand. Niet te zwaar. Super anti aanbaklaag. Heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Vorm
  • Gewicht
  • Schoonmaken

Natasja 23-04-2021

Fijne wokpan

Wat een heerlijke pan om mee te bakken.
Bij m’n oude liet de aanbaklaag helemaal los.
Deze heeft een extra sterke anti aanbaklaag.
Door de warmte indicator weet je precies wanneer je wok op temperatuur is,
Ook heb je door de anti aanbaklaag minder boter of olie nodig, tevens is hij
heel makkelijk schoon te maken.
Hij ligt lekker in de hand, wel wat zwaar maar ook weer niet te zwaar
Kortom een hele fijne wok welke ik iedereen kan aanraden

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Warmte indicator
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Gewicht
  • Geen deksel

Gerry Mulder 21-04-2021

Fantastische wokpan

Ik heb de wokpan nu een tijdje in gebruik en doe er dagelijks van alles mee. Uiteraard geschikt voor de Indische/Chinese hap zoals nasi goreng, maar ik bak er ook dagelijks opbakaardappeltjes in. De pan is super anti aanbak. Er is werkelijk nog helemaal niets blijven plakken. Echt een tof hulpje in de keuken.

Pluspunten

• Perfect anti aanbak
  • Geschikt voor vele dingen, niet alleen Chinees
  • Fijne handgreep

julia1996 21-04-2021

Fijne pan!

Ik gebruik deze pan nu al twee weken en kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben! De pan heeft een mooi formaat, waardoor koken gemakkelijker wordt. Door de hoogte van de pan knoei ik minder snel. De warmte indicatie is ook erg handig, zo begin je altijd op het juiste moment met koken. Daarnaast zijn de pannen makkelijk schoon te maken. Wat ik wel fijn had gevonden was een bijpassende deksel. Nu gebruik ik de deksel die ik al had, gelukkig past deze! Al met al een hele blije hobby-kok hier!

• Warmte-indicatie

Minpunten

• Er zit geen deksel bij

Msmitm 19-04-2021

Stevige pan, fijn ruim

Bij een wokpan vind ik het heel belangrijk dat er genoeg ruimte is voor al het eten en de pan snel op temperatuur komt. En dat is precies wat deze pan heeft. Hij is ruim en een fijn design om te gebruiken. In het midden zit een zandloper die de temperatuur van de pan aangeeft. Is de zandloper weg en in de plaats egaal rood, dan is de temperatuur goed. En dat gaat vrij snel: de pan warmt goed op en is dan over zijn geheel perfect warm. Heel fijn! Verder vind ik het uiterlijk heel mooi: zwart en strak. Past goed bij mijn keuken! Er is maar een puntje dat ik als minpunt aan kan geven: hij is vrij zwaar. Maar voor mij geen enkel probleem. Ik ben vooral blij met deze pan. Een aanwinst in mijn keuken.

• Indicator van temperatuur
  • Anti aanbaklaag is top

Minpunten

• Gewicht

smartjecarina 19-04-2021

goed formaat wokpan met inductie technologie zonder teflon.

fijne pan, mooie vormgeving met speciale inductie technologie.
Ik vind het een fijne pan, precies goed van grootte voor ons, iedeaal om te wokken maar ook om mijn kippetjes in te bakken.
ligt fijn in de hand en de rode hotspot is ook erg handig om te zien hoe warm je pan is.
je hebt weinig boter of vet nodig om te bakken, ik probeer het zelfs eerst helemaal zonder en ook dat is al een paar keer gelukt.

Pluspunten

• goeie anti aanbaklaag zonder teflon
  • mooie vormgeving
  • snel schoon te maken omdat hij niet aanbakt.
  • fijn formaat, groot genoeg.

Minpunten

• geen passende deksel erbij.

Sheil.a 19-04-2021

Performance wokpan

Super fijne pan, ik heb mijn oude wok meteen weggedaan. De pan heeft een goede anti-aanbak laag en daardoor zijn ze ook heel makkelijk schoon te maken, want er koekt niets aan. Je hoeft bijna geen vet te gebruiken. Ik ben er super blij mee!

Pluspunten

• Heel weinig vet nodig
  • Makkelijk schoon

Quality Manager 17-04-2021

Geweldige wokpan

Ik heb de pan direct in gebruik genomen. Heb er zelfgemaakte kibbeling in gebakken. Ging perfect, totaal geen problemen ondervonden. De pan werd goed heet, doordat de zandloper verdween. Dan kun je eindeloos blijven bakken. De tweede keer heb ik er wok groenten in gemaakt. Dat ging al net zo goed. De pan doet het uitstekend en is gemakkelijk schoon te krijgen. Ben heel erg blij met deze wokpan.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • gemakkelijk te hanteren ondanks de grootte.
  • gemakkelijk schoon te krijgen
  • bakt totaal niet aan

Kellesss 16-04-2021

Grote pan, veel inhoud

Wat een geweldige wokpan is dit. Wat mij enorm verrast heeft aan deze pan is de inhoud, er past voor ons gevoel meer in dan in onze vorige wokpan.
Het is fijn dat de pan goed aangeeft wanneer hij op temperatuur is, wat handig is om dingen te wokken.

Pluspunten

• goede anti-aanbaklaag