De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WN725N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

eironman23 29-05-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WN725N

Helemaal super!! nano adapter dus lekker klein en vind alle netwerken netjes. Werk ook top voor de Pi2

tobias82 28-01-2013
Geschreven voor: TP-Link TL-WN725N

De adapter is lekker klein dat is prettig. Ook installeerde hij makkelijk en was direct te gebruiken. Maar het bereik van dit ding is niet goed, zeer regelmatig valt het signaal weg (ik zit slechts 5 meter van de modem gescheiden door een deur en een dunne muur (geen beton draagmuur). Dan moet je weer opnieuw je passwoord invullen en duurt het even voor je weer verbinding hebt. Op een geleende laptop met ingebouwde ontvanger is het signaal sterker en sneller. De snelheid is matig en downloaden kan soms een eeuwigheid duren. Ik ben aan het kijken naar een betere en dat maakt deze aankoop dus een miskoop voor mij persoonlijk.