TomTom GO 520 - Reviews

Kaarten
Wereldwijd
Resolutie
480 x 272 pixels

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bas 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden!

Sinds 4 dagen in bezit, komende van de TomTom XL.
Eerste ervaringen uitstekend, doet wat het beloofd en simpel in gebruik, overzichtelijke rijweergave.
Updaten via WiFi is simpel, en de verbinding met de telefoon via bluetooth en de MyDrive app is snel gemaakt. Ook het handsfree bellen werkt naar behoren.
De actieve houder plakt prima aan het raam en laad goed op, maar heb een brodit clip in mijn auto en de oplader mbv een speciaal opzetstuk hierop gemonteerd.

Hilko75 24-08-2017 Product paar maanden in bezit

Problemen met connectiviteit

Ik heb de tomtom 520 go nu aan maand of 3.
Over het algemeen is dit een prima toestel, enkel heb ik wekelijks problemen met de koppeling van mijn telefoon en de tomtom. Hierdoor heb ik steeds geen live traffic. De tom tom werkt prima, maar kocht hem toch vooral voor de live traffic.
Het opnieuw kopellen met de telefoon via usb heb ik al verschillende keren uitgevoerd,maar het blijft een terugkerend probleem.
Jammer!

Officiele reactie van TomTom 01-09-2017

Goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent. Wat betreft de bluetooth problemen, misschien kunt u eens een herstelmodus uitproberen: https://nl.support.tomtom.com/app/answers/minor_detail/a_id/1899/

Ervaart u de problemen ook wanneer u een andere telefoon gebruikt? Zo niet, dan kan het probleem eventueel ook bij de telefoon liggen.

Telefonische ondersteuning nodig? Dat kan! Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 17:30 uur, op 020 850 1007.

- Rogier, TomTom

BartC1 27-05-2017 Product paar weken in bezit

Perfect!

Het is een prima navigatie systeem. Zelfs wegwerkzaamheden update hij vrij snel. Het scherm is vrij helder en opvallend. Hij dimt als het donker wordt. Het enige nadeel wat ik ervaar;
Als ik hem wil updaten, hij aan de lader gekoppeld moet worden. Updates zijn vrij snel beschikbaar en makkelijk te installeren. Ook de stembesturing werkt prima. Als je het navigatie systeem wilt bevestigen aan het dashboard of op het raam is het vrij simpel.
Doormiddel van de magnetische koppeling is hij in een beweging eraan of eraf.
Kortom,
Een prima navigatie systeem!

Pluspunten

• Prima scherm
  • Perfecte grote
  • Snel en dynamisch
  • koppelbaar aan telefoon
  • Koppelbaar aan ''my drive''

Minpunten

• Moet aan lader om automatisch te updaten

Officiele reactie van TomTom 01-09-2017

Mooi dat u zo tevreden bent met de GO 520! Het laden tijdens het updaten raden wij inderdaad aan. Dit is voor de veiligheid; zo kan de stroom niet wegvallen tijden het updaten, wat de TomTom-software kan beschadigen.

- Rogier van TomTom