Dremel 3000 Series Multitool F0133000JA - Reviews

Best Reviewed nov 2016 Dremel 3000 Series Multitool F0133000JA
Best Reviewed november 2016

Jeroen en Karin 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Ideale multitool

Omdat er in huis altijd wel iets te klussen is, zijn wij erg blij met deze Dremel Multitool. Hij is erg krachtig en makkelijk hanteerbaar. Dit in combinatie met het gemak waarmee je de accessoires kan vervangen maakt het de ideale multitool welke bij geen een doe het zelver mag ontbreken. Of het nu gaat om slijpen, polijsten of graveren, het gaat allemaal even makkelijk. Dit is geen verkooppraatje maar een eerlijke constatering. Wij hebben deze Dremel ervaren als ware verrijking van mijn gereedschaps collectie!

Pluspunten

• Compact
  • Multifunctioneel
  • Krachtig
  • Ideale opbergmogelijkheid
  • Innovatief

Minpunten

• Niet draadloos
  • Meer accessoires zou gewenst zijn

twinwin 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Dremel 3000 Series Multitool

Ik heb de Dremel gebruikt bij het maken van een poppenhuis. Het preciezie schuren gaat erg gemakkelijk door de verschillende snelheden. Met behulp ven de flexibele as is het ook niet zwaar want je kan dan het apparaat op de tafel laten liggen. van de spijkers de kopjes afsnijden was ook geen enkel probleem. Natuurlijk kon ik het ook niet laten even een glas te graveren ( even oefenen op een pindakaas pot)

Pluspunten

• flexible as mee geleverd
  • traploze snelheid
  • gereedschapsloos omwisselen van accesoires
  • meer dan genoeg toeren

M. Lambregts 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdig apparaat

Ik heb meerdere hekwerken gerepareerd en/of vervangen.
Het slijpen van metaal, en het bewerken van hout ging uitstekend.

Het aantal hulpstukken wat erbij zit voldoet aan mijn verwachtingen. Ik zal in de toekomst meer hulpstukken kopen.

Ik beveel het product zeker aan, en ik geef dit product als cijfer een 9.

Pluspunten

• Handige koffer
  • Hulpstukken gemakkelijk te verwisselen.
  • Handig verlengstuk voor nauwkeurig werken.
  • Haak waarmee je de dremel kan ophangen.

Minpunten

• Onduidelijk bijgevoegde uitleg

Geer 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Echt een multitool die zeer gemakkelijk in gebruik is!

Ik ben zeer tevreden over de Dremel 3000 multitool, een apparaat van zeer goede kwaliteit! Ik gebruik de dremel voornamelijk voor edelsmeden dus voor het 'fijne' werk. De geïntegreerde ophanghaak zorgt ervoor dat je je handen mee vrij hebt om preciziewerk uit te voeren, daarnaast is het met de EZ-neuskap heel gemakkelijk om de diverse tools te wisselen. De dremel ligt prettig in de hand en je hebt weinig last van de trillingen. Een echt multitool omdat je het voor meerdere doeleinde kunt gebruiken. Met de meegeleverde accessoires kun je prima alles in basis uitvoeren, maar wil je het echt voor een specifiek doeleinde gebruiken (bv edelsmeden) dan zul je daarvoor nog wel wat extra opzetstukjes moeten aanschaffen.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • goede grip
  • gemakkelijk in gebruik

Maarten 26-11-2016 Product paar weken in bezit

makkelijk hanteerbaar

fijn apparaat, voornamelijk voor de precieze klus. Helemaal wanneer je het flexibele as hulpstuk gebruikt. Het apparaat zelf is goed op te bergen in de meegeleverde koffer, echter voor de tools is het lastig overzicht te houden. Een aantal tools is inclusief bij de Dremel, echter zal natuurlijk altijd blijken (zo was in ieder geval bij mij het geval) mist net die tool die je nodig hebt op het moment je aan een klusje wilt beginnen

Pluspunten

• goed hanteerbaar
  • goed op te bergen in de koffer
  • tools snel te wisselen

Minpunten

• niet draadloos
  • onoverzichtelijk v.w.b. tools
  • niet alle tools inclusief

PetraKnubben 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Perfect voor precisiewerk

Ik ben zeer tevreden over de Dremel 3000 multitool. Het zijn vele gereedschappen in een apparaat. Je kunt namelijk boren, slijpen, schuren, graveren, polijsten.... En dat allemaal in een gemakkelijk te hanteren apparaat. Je kunt bijna niets fout doen. De Dremel ligt prettig in de hand en voor het precisiewerk heb je een soort verlengstuk dat lichter en makkelijker te hanteren is. De Dremel zelf kan dan opgehangen worden. Het opbergen van de Dremel vind ik ook een pluspunt, gemakkelijk, overzichtelijk en compact!

Pluspunten

• Ergonomisch gevormd
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Vele gereedschappen in een apparaat
  • Ideaal voor kleine of preciesieklusjes
  • Compact op te bergen

Minpunten

• Geen overzicht van de accessoires, functies