Bosch Truvo

• Test panel 8.6 okt 2016
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Truvo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karel 03-01-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch Truvo

Ik had dit apparaat nodig voor elektrische leidingen te zoeken in gestucte muren/ wanden. Eerst een apparaat gekocht van een ander merk welke ook tot 50 mm zou moeten herkennen maar die vond niets ; dus terug naar de afzender. Nu de Bosch Truvo gekocht die ook 50 mm als max diepte zou moeten kunnen meten. Resultaat: 100% score op alle plekken in huis; een geweldig apparaat!

Pluspunten

• Apparaat doet wat de fabrikant belooft
  • Prijs/ kwaliteit verhouding is prima
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Niets
  • Niets

Opperheks1809 22-01-2017

Een fijn, accutaat apparaat

Geschreven voor: Bosch Truvo

De leidingen worden goed gevonden met nauwelijks een afwijking. De leidingzoeker is gemakkelijk in gebruik en zeer handzaam. Een goede aanrader!

Anne 09-11-2016

Handig apparaat!

Geschreven voor: Bosch Truvo

Een kind kan de was doen met dit product! Zeer eenvoudig te bedienen, duidelijk en vlot apparaat om de leidingen mee op te sporen!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Duidelijk
  • Doet z'n werk goed

Harjan 07-11-2016

Deed precies wat hij moest doen

Geschreven voor: Bosch Truvo

De detector doet precies wat hij moet doen, leidingen opsporen in de muur en op nauwkeurige manier. Ik heb apparaat gebruikt in een houtskelet woning met gipswanden, dit ging prima. Verder nog getest door mdf platen van 12mm ook hier waren de leidingen prima te vinden.
Wat ik eigenlijk nog wel mis in dit apparaat is dat het handig zou zijn als het ook houtenbalken kan opsporen in houtskelet muren.

Pluspunten

• nauwkeurig
  • ligt prima in de hand

Minpunten

• spoort geen houten balken op