Samsung MC457TGRCSR/EN - Reviews

Inhoud
45 liter
Vermogen grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung MC457TGRCSR/EN op Kieskeurig.nl.

Schrage 29-12-2018

UItermate tevreden

Zeer tevreden met de aankoop van onze Samsung MC457TGRCSR
Als enige in zijn klasse met een keramische binnenzijde!
We gaan er een hoop lekkere dingen mee maken, en veel plezier aan beleven.

M van Wijk. 28-04-2020

Combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

In eerste instantie waren wij blij met onze nieuwe combimagnetron. De vorige ging 25 jaar mee!
Maar nu blijkt dat de oven warmte niet verder komt dan 180 graden !
Hij is getest door Samsung en inderdaad hij gaat 1 minuut naar 200 graden en gaat dan wisselen van 180 tot 190 op en neer dus ook niet constant.
Volgens Samsung mag dit !
Te zot voor woorden er is gewoon bezuinigd op een goede thermostaat.

F Wiebers 18-03-2019

Op zich goed, maar...

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

Prima toestel, doet alles wat het moet doen.
Een heel groot nadeel: de oven gaat maar tot max 200 graden. Dit is niet genoeg voor bv bladerdeeg, sommige afbakbroodjes, taarten, pizza, etc.
Ik heb dit zelf niet goed bekeken tijdens het bestellen. Achteraf had ik deze dus nooit gekozen, want voor ons is dit dus niet als stand-alone apparaat bruikbaar. Jammer!

p0ngkels 08-02-2019

Top Combi-Magnetron

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

Mooie grote combi magnetron, keramische coating aan de binnenkant is supermakelijk schoon temaken. En met de 45 liter inhoud past echt bijna alles in deze combi magnetron. Alleen aan de grote kant dus let wel op bij het aanschaffen of deze wel past. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat dit een top aparaat is!

Femke W 02-02-2019

Super handig

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

Makkelijk in gebruik door de verschillende standen die er op zitten. Je kunt de bakplaat op verschillende hoogtes zetten, en er is ook het 'gewone' draaiplateau. Super makkelijk schoon te maken door de keramische wanden. Voor ons de eerste keer dat we een Samsung magnetron hebben gekocht, maar we willen nu al niet anders meer!

Luppie1 13-01-2019

Geweldige apparatuur

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

Wilden opnieuw een Samsung combimagnetron. Makkelijke bediening, bakplaat op meerdere niveau's en keramische binnenwanden. Zo schoon. Kortom, net als alle apparatuur van Samsung, helemaal top

Robie73 29-12-2018

Super degelijke combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

Gebruik al vele jaren een combimagentron van samsung, dit is nu onze 3e in 25 jaar en zijn er heel tevreden over en dus nu ook weer voor een combimagnetron gekozen van samsung. Deze die we nu hebben is een stukje groter als die we hadden en dat bevalt uitstekend. De binnekant is uiterst envoudig schoon te houden door de ceramische laag. Super handig en eenvoudig in de bediening en supersnel is je maaltijd of pizza klaar. Echt een aanrader!!

Mjan 27-12-2018

Fijne combi-magnetron

Geschreven voor: Samsung MC457TGRCSR/EN

Lekker groot en fijn dat je op verschillende hoogtes een bakplaat kan doen. Veel opties en makkelijk in gebruik! Ook makkelijk schoon te houden door de keramische binnenkant.