Dyson Pure Cool Me

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool Me op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Dennis 18-11-2020

Filter foutmelding

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Prachtig apparaat hoor, en geeft frisse lucht. Maar ipv na 12 maanden begon het al aan te geven dat ik het filter moest vervangen (knipperend rood filter op display). Zo gezegd zo gedaan, a 60 euro(!). Na 3 maanden begon het hele verhaal opnieuw en kocht ik weer een filter van 60 euro(!). Kennelijk is er iets meer mis, want binnen een uur begon het rode display alweer te knipperen. In de handleiding staat die foutmelding voor het filter niet omschreven en op het internet is er niets over te vinden. Zeer slechte informatie dus, want dit moet toch vaker bij gebruikers ervan plaatsvinden? Ik ben het zat en heb besloten een ander apparaat te kopen, maar niet meer van Dyson...

Minpunten

• te korte handleiding/ geen uitleg foutmeldingen
  • blijft foutmelding vervangen filter geven

Glans 14-08-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Enige tijd in huis. Werkt goed voor zuiveren lucht maar nu. Met die. extreme warmte doet de Dyson pure cool me niks. Verkoelt totaal niet. De veel goedkopere ventilatoren doen hun werk beter.

Pluspunten

• Zuivert de lucht

Minpunten

• Verkoelt niet
  • Maakt veel herrie

Jopie 13 16-06-2020

goed, maar duur!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

het product werkt wel goed, maar het design is niet zo leuk om te zien.
Best wel groot op het nachtkastje b.v. Sta in de weg.
En het is duur.

Pluspunten

• geeft verkoeling
  • verschillende standen

Minpunten

• beschrijving van de afstandsbediening is summier
  • duur

Liwei 12-05-2020

super apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Het is een super goeie en mooie luchtreiniger en perfect voor in een kleine kamer. Ook heel makkelijk in gebruik en zeer goeie luchtstroom voor de perfecte verkoeling. Goed voor warme zomerdagen en het LCD schermpje gaat automatisch uit bij de avondklok. Fijn voor als je gaat slapen. Maakt wel iets meer geluid dan dat ze zeggen dus ben je een lichte slaper dan is dit misschien niet handig voor in de nacht.

Pluspunten

• design
  • Reinigt goed
  • perfect voor een kleine ruimte
  • fijn voor in warme zomerdagen in de nacht
  • heeft een timer en slaap modus

Minpunten

• Hele grote stekkerkop
  • Maakt meer geluid dan dat ze zeggen

Claudia 26-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Heb zelf astma en daardoor allergisch voor stof en huisstofmijt. In de ochtend altijd een verstopte neus na het slapen. Sinds wij dit apparaat gebruiken geen last meer van. Verder ook een heerlijk koel briesje. Staat op stand 5. Geluid is nog te doen. Op stand 10 meer koele lucht maar ook meer geluid. Voor ons geen probleem maar denk wel dat niet iedereen dit prettig vindt.

Pluspunten

• Schonere lucht
  • Koele lucht

Minpunten

• Geluid

Mary 06-07-2019

Goed en mooi apparaat maar koelt niet

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Ik had het gekocht met het idee koeler te slapen. Helaas daar heb je niets aan. Op stand 1 hoor je niets. Je zal hem hoger moeten zetten bij warme temperatuur, dan blaast hij koele lucht maar dan maakt hij herrie.Frisse zuivere lucht? Zou zo maar kunnen maar daar had ik had ik hem niet voor gekocht. Ik vind het een luxe ventilator. De eerste tropische nacht hem ‘s avonds hoog gezet stand 10 en slaapkamer deur dicht gedaan. Op moment dat ik ging slapen was het in de gang koeler dan in de slaapkamer. Terleurstellend dus. Eerlijk is eerlijk hij wordt aangeboden als een ventilator en niet als een soort airco.

Martijn333 18-05-2019

Het is het net niet

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Geen app koppeling dat is jammer. Als je iets aan het product wilt hebben qua luchtstroom is het geluidsniveau erg hoog. De adapter is erg groot en het stroomverbruik erg hoog. De prijs is erg hoog voor de beperkte functies van het apparaat

Pluspunten

• Vormgeving
  • Aantal standen

Minpunten

• Grote adapter
  • Stroomverbruik
  • Geen app
  • Grote van het apparaat

kekkied 09-05-2019
  • Product gekregen

Fantastisch ontwerp en doet het goed

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Ik heb dit apparaat nu een aantal weken en ben er zeer te spreken over. Het apparaat is geruisloos en doet alles wat je ervan mag verwachten. Het reinigen van het luchtfilter is nog niet nodig geweest maar ik was te nieuwsgierig om het even te bekijken, dit proces gaat zeer gemakkelijk!

Pluspunten

• Ontwerp
  • Timer
  • Stil

Minpunten

• Slechts 3 hoogtes

rdam010 05-05-2019

Een mooie luchtzuiveraar

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

De Dyson pure cool is een mooi apparaat. Het werkt als ventilator en tevens als luchtzuiveraar. Er zitten 10 standen op. Op stand 1 of 2 werkt de Dyson zachtjes. Dat is fijn voor 's nachts. Dan hoor je het apparaat nauwelijks. Voor wat betreft het zuiveren van de lucht kan ik zelf nog niet zeggen dat het het juiste effect heeft gehad. De afgelopen vier dagen heb ik behoorlijk last van hooikoorts gehad. Nu ben ik ook buiten geweest, dus ik kan het apparaat daar moeilijk op afrekenen. Toch vind ik het product te duur voor het effect wat ik bemerk.

Pluspunten

• Design is mooi
  • Het apparaat maakt weinig geluid
  • Afstandsbediening is handig

Minpunten

• Prijs-kwaliteit

Marcia Stevens 03-05-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Allereerst ziet het apparaat er heel mooi, strak uit en valt hij bijna niet op in het interieur. Daarnaast is hij makkelijk in gebruik. Omdat het een zeer licht apparaat is kun je hem gemakkelijk tussen ruimtes verplaatsen. Zo staat hij bij ons het ene moment in de woonkamer en het andere in de slaapkamer. De laagste stand van het apparaat is zeer stil. Maar er zit zeker ook kracht in het apparaat want op vol vermogen wordt de ruimte heel snel lekker fris. Het allermooiste aan dit apparaat vind ik toch dat hij de lucht zuivert. Het verwijdert automatisch gassen, verontreinigende stoffen en allergenen. Mijn schoonzus is erg allergisch voor huisdieren en dus ook voor onze kat. Laatst was ze op bezoek en hadden we het apparaat op de laagste stand gezet. Ze had de hele middag nergens last van. Normaal gesproken zou ze na een paar uur al last krijgen en op een gegeven moment eerder naar huis gaan. Deze keer dus niet dankzij de Dyson Pure Cool Me. Het doet dus echt wat het belooft!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Prettig design, valt nauwelijks op
  • Gemakkelijk te verplaatsen
  • Erg stil op laagste stand

Nielsdej 01-05-2019

Goed apparaat met heerlijk frisse lucht!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Na uitpakken van de verpakking werden wij blij verrast door deze Dyson Pure Cool! De Dyson is een klein apparaat, een stuk kleiner dan je gewend bent van de andere luchtreinigers van hetzelfde merk. Echter na aanzetten van de luchtreiniger doet deze niet veel minder zijn werk dan de grotere varianten, ik merk een flinke stroom frisse lucht, zelfs al op een vrij lage stand. Wij gebruiken de luchtreiniger in onze woonkamer en deze staat gericht op de bank. Wij hebben er voor gekozen de luchtreiniger automatisch te laten draaien van links naar rechts zodat iedereen kan genieten van frisse en vooral schone lucht. De luchtreiniger heeft 10 snelheden, bij snelheid 1 kun je gemakkelijk slapen want dan hoor je echt totaal niets! Bij stand 10 hoor je wel geluid, maar voel je vooral de frisse wind! Omdat wij stand 10 toch iets te veel van het goede vinden, merken wij dat wij de Dyson vaak ergens tussen stand 3 en 6 gebruiken, dit is voor ons prima. Vaak gebruiken wij overdag stand 6, en in de avond als het wat rustiger is en de kids op bed zijn gebruiken wij stand 3. Wij zijn hier heel tevreden mee! Het apparaat heeft een makkelijk afleesbaar display waarop je een timer kunt instellen en aflezen (tot 8 uren), de snelheid kunt zien en kunt bekijken hoe lang de filters nog mee kunnen alvorens deze vervangen moeten worden. Volgens Dyson gaan ze ongeveer een jaar mee, maar dit heb ik uiteraard nog niet kunnen testen. Ik ben er blij mee dat wij nu deze Dyson in onze woonkamer hebben staan en het geeft ons een goed gevoel dat wij schone zuivere lucht in onze woonkamer geblazen krijgen waar de nodige bacteriën en vieze gassen uit gefilterd zijn. Tot nu toe zijn wij zeer positief verrast!

Pluspunten

• Frisse schone lucht
  • Afstandsbediening
  • Timer
  • Fluisterstil in slaapmodus
  • Filter gaat een jaar mee

Federicoelisa 29-04-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Het is een geweldig apparaat. Met warm weer verkoelt hij de zolder goed. Daarnaast kunnen we binnen ademen zonder last van de pollen te hebben. De bediening is makkelijk, hij is niet zwaar waardoor je hem makkelijk kunt verplaatsen. Kortom een aanrader
Het geluid is niet irritant

Dekker79 28-04-2019

Een aanrader

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Heel blij met het mooie design en het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. De poezen met Astma en Bronchitis blijven wonderbaarlijk slapen in de kamer waar de Dyson aan staat. Ze hebben een beter nachtrust nu met het apparaat en ik ook! Heerlijk geslapen terwijl de Dyson aan stond want in vergelijking met andere apparaten is de Dyson bijna geluidloos terwijl hij aan staat. Tenzij je hem vol aan zet natuurlijk maar een hele verbetering. De sleeptimer gebruiken wij niet omdat wij er geen last van hebben als hij aan staat in de slaapkamer. 24 uur word de lucht gezuiverd en met de poezen is dit een hele fijne gedachten. Het LCD scherm is duidelijk en simpel, onze zoon van 4,5 weet hoe het werkt zonder aanwijzingen van ons. Het scherm is niet hinderlijk in de slaapkamer want na een tijdje gaat het vanzelf in de stand-by modus. Voor ons is dit een absolute aanrader en ook zeker een blijvertje, sterker nog we gaan op zoek naar een uitbreiding voor de rest van de verblijven in huis.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudig in gebruik

mvdkragt 25-04-2019

doet wat het moet doen, zonder fratsen

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

De Dyson nu een weekje in gebruik. Het in gebruik nemen was makkelijk, stekker erin en gaan.. :) Hij staat mooi in woonkamer, maar is makkelijk te verplaatsen, zodat ik 'm savonds in slaapkamer zet. De luchtstroom is ook heel makkelijk met de hand te verplaatsen. Het is nu nog niet echt warm, dus hoe hij dan koelt is nog even afwachten, maar er komt nu echt lekkere frisse lucht uit en koelt nu goed en snel de slaapkamer. (afwachten dus hoe dat is als de lucht die erin gaat echt warm is) Ik vind het wel jammer dat je deze ventilator in tegenstelling tot de oudere (duurdere) modellen niet op de Dyson app kan aansluiten en je dus niet kan zien welke vervuiling uit de lucht wordt gefilterd. Maar besef ook dat dat iets is wat vooral in begin heel leuk is en je het later niet vaak meer zal gebruiken. Daarnaast was het wel makkelijk geweest als je 'm dan ook met je mobiel had kunnen bedienen. Er zit een afstandsbediening bij, die je aan apparaat kan bevestigen met magneet, maar magneet is niet heel sterk, dus hij valt er wel makkelijk af bij mij. En op apparaat zelf zitten geen knoppen, dus als je afstandsbediening kwijt bent (was bij mij tussen kussens bank gegleden...) dan kan je 'm niet meer bedienen. (Heb m gelukkig wel weer gevonden dus) Maar al met al doet het apparaat dus goed wat het moet doen en ben ik tevreden.

Pluspunten

• uiterlijk
  • koelt en zuivert lucht

Minpunten

• duur

Mar774 24-04-2019

Mooie design ventilator/luchtreiniger

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Ik was zeer verrast na het uitpakken van de ventilator. Wat een prachtig design! De ventilator heeft een stijlvolle vormgeving en een hele mooie kleurstelling. Hierdoor is het niet bezwaarlijk wanneer deze zichtbaar aanwezig is in de woonkamer. Het aanzetten gaat heel eenvoudig met een knopje of zelfs met de afstandsbediening zodat je gewoon op je plek kan blijven zitten! Het briesje dat eruit komt kan heel subtiel maar ook iets harder gezet worden zodat je echt een frisse luchtstroom ervaart. En het idee dat dit gefilterde lucht is stelt mij erg gerust. Inmiddels heb ik hem al een poosje in gebruik en ik word zeker nu het warmer is steeds enthousiaster! Zodra ik thuis kom in de middag gaat hij aan, en kan ik met een heerlijk briesje in mijn normaal gesproken erg warme woonkamer heerlijk vertoeven. Ik zet hem meestal met de knop aan de achterzijde aan omdat het apparaat vrij dichtbij staat, het aanpassen van de snelheid doe ik wel met de afstandsbediening die erg makkelijk in gebruik is. Zelfs mijn zoontje van 9 snapt goed hoe het werkt. Ik heb de sleeptimer nog niet gebruikt omdat ik hem aandoe als ik hem nodig heb overdag en ook zelf weer uitzet daarna. Hij is overigens erg stil in gebruik dus ik ervaar zeker geen storend lawaai als hij aanstaat!

• Eenvoudig in gebruik
  • Verkoelende schone lucht

Minpunten

• Prijzig

Michael 24-04-2019

Mooi display en strakke vormgeving

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Strakke vormgeving zoals we gewend zijn van Dyson met handige afstandsbediening en simpele bediening.

Hij verkoelt ook een klein beetje en de lucht wordt inderdaad een stuk zuiverder naar mijn idee.
(Heb hier helaas geen meet apparatuur voor. )

Pluspunten

• Vormgeving
  • Afstandsbediening
  • Bediening
  • Heerlijke verkoeling als je thuis komt
  • Heerlijke zuivere lucht als je thuiskomt.

Minpunten

• Prijs
  • Iets meer verdeling in de lage standen.

Coatan 24-04-2019

Mooie luchtreiniger/ventilator die doet wat ie beloofd

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Hele mooie luchtreiniger / ventilator. Het staat goed in een modern interieur. De aluminium basis met gaatjes is wel wat aan de grote kant, hierdoor wordt de lucht aangezogen, gefilterd en vervolgens aan de bovenkant uitgeblazen. De bovenkant is bolvorming en je kan de richting van de luchtstroom regelen (omhoog of omlaag) door de schuif aan de binnenzijde wat te verschuiven. Niet heel intuïtief maar het werkt. Deze bovenkant kan ook zwenken zodat de luchtstroom verschillende kanten op wordt geblazen. Dit zwenken kan je alleen activeren met de afstandsbediening.

Op de luchtreiniger zit dus een afstandsbediening. Hiermee kan je m aan/uit zetten, de snelheid van de luchtstroom bepalen, zwenken aan/uit, timer en filterinformatie tonen. De afstandsbediening voelt erg licht en kwetsbaar aan maar is wel een mooie aanvulling. Alleen als m kwijtraakt kan je het apparaat niet meer bedienen. De functies die je hebt gekozen verschijnen op het kleurendisplay. Ziet er gelikt uit.

Er wordt aangegeven dat de Dyson de lucht zuivert en koelt. Voor zover ik dit heb kunnen beoordelen doet hij dit ook zeker en goed. In dit seizoen wordt ik vaak hoestend en proestend wakker van de pollen, maar nu dus niet zo erg. En de bries is lekker koel en niet zo hard als bij een ventilator.
Wat ook het melden waard is dat hij erg stil is, in stand 1 hoor je m niet eens in een stille slaapkamer. Zeker een flinke verbetering ten opzichte van een normale ventilator.

Puntje van kritiek vind ik de forse stekker met adapter. Het moet maar net passen in je stopcontact. Ik denk dat deze ‘stekker’ ook de transformator bevat. Om de ventilator niet warm te laten worden is deze hier geplaatst.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Koelcapaciteit (tov ventilator)
  • Geluidsniveau (tov ventilator)
  • Afstandsbediening!
  • Kleurendisplay

Minpunten

• Duur
  • Forse stekker

Freeekie 23-04-2019

Mooie en functionele luchtzuiveraar

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Wat meteen opvalt bij het uitpakken is het mooie uiterlijk en de stevige behuizing. Een simpele handleiding ontbreekt, er is alleen een erg dik boekwerk met waarschuwingen in alle talen. Waarschijnlijk een Amerikaans product. Gelukkig werkt alles vrij intuitief.
Met name de metalen onderkant ziet er erg mooi en stevig uit. Het witte kunststof bovenstuk voelt wat kwetsbaarder en beweegt wat stroef bij het wijzigen van de luchtrichting.
Aanzetten gaat makkelijk met de afstandsbediening, maar jammer is dat je hem niet op het apparaat zelf kan bedienen. De afstandsbediening kan aan de voorkant op het apparaat bevestigd worden op een klein magneetvlakje, maar dat vlak zit net lager dan je op de tast verwacht, dus hij valt er nog wel eens af. Ook is het jammer dat hij dan met de knopjes naar het apparaat gericht opgehangen wordt, want daardoor kan je hem niet bedienen zonder hem eraf te halen.

Het toestel is in de laagste stand erg stil en geeft dan precies een aangenaam briesje voor warme zomernachten. Vanaf stand 2 ontstaat er eigenlijk al teveel geruis om 's nachts aan te laten staan. De sleep timer biedt dan wel weer uitkomst.
Fijn is de stand waarin de luchtbundel naar links en rechts beweegt. Jammer is dat de maat van de bundel zelf niet in te stellen is, want eigenlijk is de bundel net wat te smal om een hele kamer te verkoelen. Ook kan hij niet automatisch in hoogte zwenken en is het bereik van de hoogte vrij beperkt. Optimaal zou zijn wanneer de hoogte ook op afstand aan te passen is.

Handig is het informatieknopje dat aangeeft hoe lang het filter nog mee gaat. Wisselen van het filter gaat ook erg makkelijk met de korte instructiefilms op YouTube. De prijs van een vervangingsfilter is wel vrij fors, rond €60 per stuk.

Kortom is dit een erg prettige luchtzuiveraar voor mensen die graag wat meer betalen voor de nieuwste techniek en een gelikt uiterlijk. Hij is erg stil in de laagste stand en zeer functioneel in de hogere standen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Handige zwenkfunctie
  • Handige sleep timer
  • Stille laagste stand

Minpunten

• Geruis bij hogere standen
  • Te smalle luchtbundel
  • Onhandige bevestiging van de afstandbediening
  • Duur vervangend filter

Hannelore M 23-04-2019

Goed product

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Het product valt in eerste instantie inderdaad wel groter uit dan verwacht. maar blijft sowieso een pak aantrekkelijker dan een ventilator. Hij maakt weinig lawaai en hij staat voorlopig op de kinderkamer. Aanvulling: Het scherm is duidelijk en werkt heel simpel. Mijn zoon van 4 jaar kan perfect werken met het toestel :). Ik vind het wel eerder geschikt voor bijvoorbeeld op een bureau. Ik vind het minder geschikt voor een hele kamer. Het is in ieder geval een apparaat waar je makkelijk en vlot mee kan werken. Om een hele kamer te koelen vind ik hem te klein maar ideaal voor op een bureauruimte of wanneer hij naast je bed staat.

Wel een minpuntje. Ik vind de magneet niet echt handig werken voor de afstandbediening. Dit is natuurlijk niet meer dan een detail.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Lucht voelt frisser

Minpunten

• magneet werkt niet goed
  • Niet voor een hele kamer

Said01 23-04-2019

Zeer Gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

De dyson is erg praktisch qua formaat en heel gemakkelijk om te gebruiken, hij komt met een afstandsbediening en een schermpje waarop je alles kan aflezen wat je doet.
De vormgeving moet je wel mooi vinden, op de hoogste stand hoor is ie wel aanwezig en hij geeft ook niet echt aan wat en hoeveel er gezuiverd is is toch een beetje aan de prijzige kant

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Afstandbedinh voor gemak

Minpunten

• Prijs
  • Vormgeving

Lonneke24 23-04-2019

Krachtig en op afstand te bedienen

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

De vormgeving is niet geheel naar mijn smaak, maar de effectiviteit is groot. Bovendien wordt de lucht gefilterd. Het apparaat heeft een groot bereik mits het juist wordt geplaatst en is handig te bedienen met behulp van de afstandsbediening. Het apparaat doet wat het beloofd!

Pluspunten

• Afstandsbediening
  • Filter
  • Krachtig
  • Effectief

Minpunten

• Vormgeving

earlyh 20-04-2019

Staande ovatie !!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Geweldig product. Ik heb last van hooikoorts en werk in ploegendiensten. Heb het product nu ongeveer 3 weken in mijn bezit en merk dat mijn kwaliteit van slapen veel beter is. Om frisse en koele lucht binnen te krijgen was ik verplicht om mijn raam open te zetten, nu hoeft dat niet meer. Ik woon aan een drukke straat met veel verkeer. De pollen en het geluid van het verkeer zijn alles behalve ideaal. Wanneer ik ga slapen zet ik de Dyson Pure Cool Me aan en heb ik nergens last meer van. De Dyson is zeer stil (tijdens het gebruik tot en met stand 3) en heeft een mooi design. Past overal in elke ruimte.

• Gebruiksgemak
  • Geluidsniveau
  • Prijs/kwaliteit
  • Koelt perfect

Sabrina S 20-04-2019

Frisse en allergenevrije lucht

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Ik heb twee katten en eigenlijk ben ik allergisch, maar als ik het huis goed schoon houd heb ik er geen last van. Nu met de Dyson pure Cool haal ik niet alleen allergenen maar ook andere meer chemische en schadelijke stoffen uit de lucht en als je in en drukke stad woont is dat geen overbodige luxe. ik ben echt heel blij met het product en ik merk ook dat ik veel beter slaap en minder last heb van een verstopte neus. Echt een aanrader wat mij betreft. Het voelt echt alsof ik een gezonder huis heb nu. Zeker nu het wat warmer wordt is de frisse lucht heel aangenaam. Zeker nu met het wat warmere weer is de frisse lucht heel aangenaam. Echt een lifehack.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Doe zijn werk
  • Je merkt echt verschil
  • Hele Frisse lucht

Minpunten

• Groot
  • niet goedkoop
  • maakt wel een beetje geluid

meau 20-04-2019

frisse aanrader!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

ik ben ontzettend blij met de Dyson Pure Cool Me. hij verkoelt de kamer met een heerlijk fris briesje. je hebt zelf helemaal in de hand hoe hard of zacht een welke richting. de timer is erg handig voor in de slaapkamer. geluidsniveau is prima om ernaast heerlijk in slaap te kunnen vallen. aanrader!

Pluspunten

• timer functie
  • design
  • gebruiksgemak
  • prestaties
  • rotatiemogelijkheden

Yvanovitch 19-04-2019

ultra cool, mooi en hyper user-friendly

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Me

Ik vind dit een geniaal product! Het is ultra gebruiksvriendelijk, super mooi en design. De afstandsbediening is zeer eenvoudig, en werkt super goed. De zuurstof in mijn slaapkamer is merkbaar zuiverder en ook nog lekker verfrist. Een top product die super origineel oogt en perfect werkt als je een goede lucht zuiveringssysteem zoekt. De zeer handige night-sleeper time is ook zeer handig en bruikbaar. Ik raad dit product enorm aan!

Pluspunten

• ultra mooi design
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • geruisloos op lage stand
  • zuivert allergenen in de lucht
  • goede prijs kwaliteit

Minpunten

• zuiver lucht heeft wel een kost