Dyson Purifier Big+Quiet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Purifier Big+Quiet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patricia 20-10-2023

Fijn apparaat

Geschreven voor: Dyson Purifier Big+Quiet

Ik heb de Dyson Purifier mogen testen.
Laat ik beginnen met het uiterlijk. Ja hij is groot, maar ik vond hem niet misstaan in de ruimte. En door de wieltjes die eronder zitten zorgen ervoor dat hij makkelijk verplaatsbaar is.
Zodra ik hem aanzet en op automatisch klikt, slaat hij gelijk aan.
Je kunt hem heel makkelijk bedienen en uitlezen via de app. Zodra we begonnen met koken sloeg hij al snel aan om de lucht te zuiveren.
Wat me wel opviel is dat hij koele lucht blaast. In de zomer zal dit fijn zijn, maar ik vond het nu niet altijd even fijn.
Ik verwacht dat mensen veel baat bij dit apparaat kunnen hebben als het pollenseizoen is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • doet zijn werk

Minpunten

• groot
  • blaast alleen koude lucht
  • prijzig

Corrina 06-10-2023

Groots en krachtig

Geschreven voor: Dyson Purifier Big+Quiet

Voor grote ruimtes is deze luchtreiniger perfect! hij reageert meteen als je aan het koken bent, of met nagellak bezig bent. ook kan je via de app kijken hoe de luchtkwaliteit is van zowel binnen als buiten. ook kan je met de app de machine makkelijk bedienen.
Het apparaat is wel groot in omvang maar doordat er wieltjes onder zitten is deze makkelijk te verplaatsen. ook krijg je elke maand een verslag van de luchtkwaliteit.
Eenmaal uit de doos gehaald is deze makkelijk in elkaar te zetten en de filter is makkelijk te vervangen.
de afstandsbediening kan je aan de zijkant via een magneet plakken.

Pluspunten

• Reactie op vervuilende lucht
  • wieltjes voor het verplaatsen
  • zacht geluid op stand auto
  • bediening via app en afstandbediening

Minpunten

• beetje heel groot
  • bij hoogste stand nog best wel aanwezig

a**r@g**l.com 05-10-2023

Mooie, krachtige, luchtreiniger

Geschreven voor: Dyson Purifier Big+Quiet

Smaak is uiteraard opjectief, maar wij vinden het een mooi apparaat. Het klopt dat hij groot is, maar dat wisten wij al voor we hem kregen. Dat kan ook haast niet anders als je ziet wat voor een lucht volume deze luchtreiniger kan verplaatsen. De sensoren zijn erg goed, want als wij in de badkamer met haarspray of parfum bezig waren geweest sloeg deze Dyson een minuut later aan en in de app was dan ook perfect te zien dat de VOC waarde in de lucht verhoogd was. Vaak heb ik met mooi weer mijn neus verstopt (door alles wat er in de lucht zit) en dat was met deze luchtreiniger zo goed als weg.

Het aparaat is, naast mooi, ook erg makkelijk te bedienen en onderhouden. De koppeling in de app was zeer eenvoudig en de bediening en / of programmering van de tijden spreekt voor zich. Van mij zouden echter de magneten van de bekende Dyson afstandsbediening wat sterker mogen. De afstandsbediening zit bij dit apparaat namelijk aan de zijkant en is al 2 keer op de grond gevallen omdat er een kat nieuwschierig was. Ook maakt hij, in de hogere standen, toch nog best wel wat geluid. Gelukkig zit er een nacht stand op, voor bijv in de slaapkamer, zodat de dyson op een lagere stand blijft en het scherm niet meer verlicht is.

Al met al wel een aanrader als je een luchtreiniger zoekt voor grote ruimte.

Pluspunten

• Goede app
  • Eenvoudige bediening
  • Stil op lage standen
  • Wieltjes

Minpunten

• Redelijk veel geluid in hoge standen
  • Magneet van afstandsbediening

b**e@g**l.com 04-10-2023

Dyson luchtreiniger

Geschreven voor: Dyson Purifier Big+Quiet

Product is mooi vormgegeven maar wel erg groot. Het is wel erg handig in gebruik. Je kan het apparaat handmatig of via een app gebruiken. De luchtverbetering werkt zeker goed. Als je staat te koken merk je dat de luchtkwaliteit minder wordt. Dit is ook goed af te lezen in de app. Het maakt, in de automatische stand, wel best veel geluid, je kan het via de app wel meteen zachter zetten. Handig is de dag/nacht stand. Ondanks dat het product erg groot is, is het niet al te zwaar en makkelijk te verplaatsen door de handige wieltjes. Al met al, een product dat doet waar hij voor staat. Prijs is best hoog

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen, handmatig of via app
  • Werkt goed
  • Makkelijk verplaatsbaar dankzij wieltjes

Minpunten

• Erg groot
  • Geluid