Philips AC0819 - Reviews

Geluidsniveau
61 dB
Type/soort
luchtreiniger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips AC0819 op Kieskeurig.nl.

Rhowen 17-01-2020

Luchtreiniger is geweldig

Geschreven voor: Philips AC0819

Dit apparaat is geweldig een uur voor het slapen aangezet en heb nog nooit zo diep geslapen ik zou het iedereen met slaapproblemen aanraden op advies van mn dokter :)

Pluspunten

• Werkt snel
  • Lekker stil

Minpunten

• Heb ik niet

Hug0 23-12-2019

Prima luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC0819

Sinds twee weken hebben wij de luchtreiniger in gebruik. Vanaf begin merkte we al dat hij vaak aan ging. Hij geeft via duidelijke knop aan wat de huidige luchtkwaliteit is. De bediening is heel eenvoudig via 1 knop.

We gebruiken dit apparaat op de slaapkamer van 1 van de kinderen en sinds gebruik heeft mijn zoontje minder last van hoesten. Het apparaat slaat regelmatig aan op moment dat de luchtkwaliteit niet optimaal is. Bij de normale stand maakt apparaat wel wat geluid maar niet hinderlijk. De nachtstand is hij nagenoeg helemaal stil. Kortom heel tevreden met deze luchtreiniger en zeker een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jansen1949 16-12-2019

Zeer goede luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb dit product aangeschaft,om te ervaren of dit product daadwerkelijk verlichting geeft voor de allergie van onze zoon.De luchtreiniger is gemakkelijk te bedienen, en door de drie standen kan je ook zelf de mate van geluid, die geproduceerd word beinvloeden. Op de slaapstand is het geluid zo minimaal dat het apparaat zeer goed 's- nachts gebruikt kan worden. Bij onze zoon bleek dat zijn neus en luchtwegen, voor zijn gevoel veel minder dicht zitten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Simone78354 12-12-2019

Goede luchtzuiveraar, met name tijdens het koken!

Geschreven voor: Philips AC0819

Wij hebben deze luchtreiniger nu enige tijd in gebruik. Onze keuken trekt regelmatig blauw omdat de afzuigkap niet goed werkt. Zodra dit gebeurt slaat de luchtreiniger automatisch aan en begin je verschil te merken. Erg fijn, omdat met name het huis na het koken aanzienlijk korter naar kooklucht ruikt dan vroeger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dewi123 11-12-2019

Goed apparaat, doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb deze Philips luchtreiniger nu een aantal weken in huis. Het apparaat is klein en heeft een moderne vormgeving. Het product was erg eenvoudig te installeren en eigenlijk kan je het product na installatie zelf het werk laten doen.

Er zitten verschillende standen op, maar ik gebruikte vrijwel alleen de automatische stand. Het product meet de luchtkwaliteit, en gaat dan vanzelf aan de slag als er iets verslechtert. Dit is vooral te merken na het koken of als het raam een tijdje open heeft gestaan. De luchtreiniger maakt dan wel even wat meer geluid, maar ook dit heb ik niet als storend ervaren. Naar mijn mening geeft dit het nut van het product aan en na enkele minuten zal hij weer geruisloos zijn werk doen. Via de kleurindicatie is eenvoudig te zien wat de huidige staat is van de luchtkwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A. Broek 06-12-2019

Een apparaat die zijn werk doet

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik hen het apparaat nu een aantal weken in gebruik, het apparaat staat op mijn slaapkamer. Bij de automatische instelling merk je duidelijk dat het apparaat zijn werk doet, het slaat regelmatig aan naar een "zwaardere" reiniging. Ik heb een stofallergie, doordat mijn slaapkamer nu goed gereinigd wordt heb ik hier minder last van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huijsman 03-12-2019

Geweldige luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC0819

Door de luchtreiniger voelt de lucht duidelijk schoner aan. De luchtreiniger geeft met behulp van kleuren de kwaliteit van de lucht aan. Het apparaat regelt zelf de hardheid van reinigen. Er zijn 3 standen op het apparaat: automatisch, hard en slaapstand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

FBSCM45 03-12-2019

Zorgt voor zuivere lucht en een fijne nachtrust.

Geschreven voor: Philips AC0819

Wanneer de luchtzuiveraar aangezet wordt, kan je drie standen kiezen o.b.v. hoe fel het lichtje kleurt. Ik heb de automatische stand voor overdag gebruikt en de slaap stand voor 's nachts. Ik merkte vooral dat ik rustiger sliep snachts en geen last had van hoesten. De lucht voelde fijn en schoon aan. Ik zou dit aanbevelen aan mensen die last hebben van stof of pollen in de lucht, deze apparaat werkt echt om deze uit de lucht te halen. Verder een erg mooi design en staat heel stijlvol op het nachtkastje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leyla86 03-12-2019

Super machine!

Geschreven voor: Philips AC0819

Het is een compacte luchtreiniger met automatische modus en slaapstand. Dankzij de handige kleurindicatie zie je gelijk wat je luchtkwaliteit in de kamer is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-12-2019

Weer heerlijk slapen in een schone omgeving!

Geschreven voor: Philips AC0819

Super product. Vooral omdat we deze in de slaapkamer gebruiken. We merken al snel een verschil door het beter ademen. fluisterstil en snel om het gewenste niveau! De sensoren zijn overzichtelijk. Minpuntje is wel dat de ledverlichting niet uit te schakelen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Asdrubale9991 02-12-2019

Mijn ervaring met de Philips AC0819

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb dit artikel voor ongeveer twee weken uitgeprobeerd en na deze periode merk ik dat mijn slaapkamer een stuk minder stoffig is. Vooral in kleinere ruimtes (+-25 vierkant meter) is dit apparaat vlot en effectief.

De luchtzuiveraar heeft ook een speciale slaapmodus, waarin het display gedimd wordt en de ventilator op de laagste stand gaat draaien. Het apparaat is dan zeer stil en nauwelijks hoorbaar. Op deze manier wordt de lucht 's nachts ook gezuiverd.

Verder beschikt de zuiveraar over een Turbo-stand, die de ventilator op maximale snelheid laat draaien. Er wordt dan erg snel gefilterd, maar overdag zeg ik hem vaak in de automatische stand. De snelheid wordt dan aan de hand van de gemeten luchtkwaliteit aangepast.

Het enige minpunt aan het apparaat is de ietwat prijzige luchtfilter. Deze gaat echter wel 12 maanden mee, dus deze hoeft niet in de kortste keren vervangen te worden.

Als u op zoek bent naar een luchtzuiveraar, dan zou ik dit apparaat zeer aanraden. Door de stille nachtmodus, kan deze prima in de nacht blijven draaien en de automatische modus houdt de luchtkwaliteit op een acceptabel niveau. Verder zie ik zelf een vermindering in de hoeveelheid stofvorming in huis. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]