Campingaz Quickpump - Reviews

Beste deals -5% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Campingaz Quickpump op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Peter 10-08-2021

Slechte koop

Geschreven voor: Campingaz Quickpump

Matig product. Laad heel langzaam op en maakt veel lawaai. We gebruiken hem weinig en dat blijkt de accu niet te trekken. Dus als je hem niet regelmatig oplaad gaat de accu stuk. Niet kopen zou ik zeggen

Minpunten

• Accu is lood. Gaat kapot als je niet vaak laad
  • Veel lawaai

BJ 18-02-2018

Veel lawaai en accu is spelbreker

Geschreven voor: Campingaz Quickpump

Gekocht met de verwachting een mooie luchtpomp voor de vakantie en andere zaken aan te schaffen. Helaas is doet de pomp het niet meer. Blijkt dat er nog een ouderwetse lood accu in te zitten. Die vereist dat je de pomp om de zoveel tijd oplaadt anders gaat de accu stuk. Bij is de accu stuk gegaan binnen 2 jaar vanwege weinig opladen. Als de accu het niet meer doet, doet de pomp het ook niet meer ook al is de pomp aangesloten op elektriciteit (230 volt). De klantenservice zegt dat het in de handleiding staat dat je meerdere keren per jaar moet opladen. Staat inderdaad in de kleine lettertjes maar niet op de doos . Als ik dit wist had ik de pomp nooit gekocht. Maakt ook veel lawaai toen ie het nog deed. Slecht ouderwets product.

Minpunten

• lawaai
  • oudewetse accu die pomp fataal is

alwin 27-05-2017

krachtige motor maar snel leeg

Geschreven voor: Campingaz Quickpump

De eerste 2 jaar af en toe gebruik van gemaakt voor luchtbedden en zwembad. Helaas is hij in de zomer altijd leeg als je hem net nodig hebt dus opladen voor je hem gaat gebruiken (minimaal 12 uur). De pomp krijgt het zwembad (gemiddelde grootte) niet in 1 maal vol. De accu is dan al leeg.
Voor mij is deze pomp een tegenvaller