Bowers & Wilkins Px7 S2-E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Px7 S2-E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Joop Junior 11-11-2023

Top koptelefoon!

Ik heb deze koptelefoon nu 2 weken in bezit en ben zeer tevreden. Hij zit heel lekker door de zachte kussentjes en heeft een premium uitstraling.
B&W heeft trouwens ook een handige app waar je makkelijk je headphone kan koppelen, in die app kan je ook een beetje tweaken met de geluidsinstellingen fijn als je wisselt van house naar rock bijvoorbeeld. Kortom zeer tevreden met de geluidskwaliteit.
Als laatste pluspunt mag ik noemen de batterijduur, ik reis veel met de trein en heb hem laatst pas na een werkweek moeten opladen! Ook is de noisecancelling is ideaal in de spits, je hoort niks meer van je omgeving.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • draagcomfort
  • batterijduur
  • design

p***********@g******** 04-11-2023

Echt een aanrader,deze koptelefoon. Het geluid is erg goed. Werkt perfect tijdens videobellen (mede door noise cancellation) en kan makkelijk gekoppeld worden aan andere apparaten zoals tv of telefoon.
Het bereik is goed alleen bij ons goed geïsoleerde nieuwbouwhuis moet ik het device wel meenemen naar dezelfde verdieping. Ik vind het design ook mooi, past goed en comfortabel over de oren. Ook de opbergcase is stevig en handig alhoewel de koptelefoon hier niet meer opgeborgen is want omdat hij in een half uur opgeladen is en ontzettend lang kan doen met de batterij maakt iedereen in huis gebruik van deze koptelefoon als ze de kans krijgen.

l********@g******** 02-11-2023

Mooie, gebruiksvriendelijke koptelefoon met een goed geluid. Zit goede ANC in. De bijgeleverde opbergdoos is praktisch en beschermend. De batterij gaat lang mee en de koptelefoon doet geen pijn over de oren.

Roekoee roekoooe 01-11-2023

Prachtige koptelefoon

Maak voor me werk veel gebruik van een koptelefoon en draag er daardoor 1 meerdere uren per dag. Deze koptelefoon ziet er veelbelovend uit en wou hem daarom graag testen.

Na drie weken gebruik ben ik zeer tevreden! De koptelefoon zit heerlijk, kan hem met gemak een aantal uur per dag op mijn hoofd hebben zonder enige irritaties. De noise cancelling is effectief in het weghalen van omgevingsgeluiden, dit werkt heel prettig met video vergaderingen.

Koptelefoon produceert een schitterend geluid. Klinkt heel soepel, bereik van de tonen ligt een stuk verder dan wat ik gewend ben met een €100 model. Er is een app waarin je een aantal dingen kan instellen, echter zijn de opties voor het geluid beperkt tot treble en bass die weinig verschil lijken te maken. Het liefste zie ik iets als een equalizer app.

Verder is de koptelefoon te besturen met een aantal knoppen die erop zitten. Het vraagt om een korte studie maar daarna kan je de meeste dingen er mee regelen. Wat wel fijn is mocht je rond lopen in huis en niet bij je computer of mobiel in de buurt zijn.

De batterij is binnen een half uur opgeladen via usb-c naar mijn macbook en gaat makkelijk 4/5 dagen mee met intensief gebruik.

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Helder geluid
  • Zeer comfortabel

Minpunten

• App doet niet zoveel

m***************@g******** 01-11-2023

Een aanrader voor de liefhebber van goed geluid.

Het geluid is warm en zuiver, het draagcomfort is heerlijk. Met name met noise canceling aan heb je een ultieme ervaring. Ik heb deze mogen testen en heb alle mogelijkheden bekeken en geprobeerd. Als eerste de verpakking geopend en de hoofdtelefoon zit in een mooie opbergcase. Nadat de app geïnstalleerd is kun je verbinding maken via bluetooth. De app gebruik ik alleen om te verbinden.
Zoals genoemd kan noise canceling gebruikt worden maar dit kan in en uitgeschakeld worden.
Als je aangesproken wordt kan je de oorschelp optillen en op dat moment gaat de muziek of andere content stoppen. Als de oorschelp weer op positie zit gaat de muziek weer verder. Zo mis je niets.
Ik hoor via deze hoofdtelefoon meer als dat ik hoorde met mijn oude hoofdtelefoon. Ook als deze zacht staat blijft het geluid erg goed. Ik kan zeggen dat dit een aanrader is.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Verschillende mogelijkheden om te bedienen
  • Diverse kleuren
  • Noise canceling

Minpunten

• Prijs