Sennheiser HD 25 zwart

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Hees 05-09-2008
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Deze koptelefoon is mij aangeraden door een professionele geluidsman die wist waar hij over praatte. Ik heb er inmiddels meerdere aangeschaft die allemaal hun weg vinden in videocameratassen en om te assisteren bij ondertitelen.
Het is zeker niet moeder mooiste maar één van de voordelen van Sennheiser is dat zo ongeveer de hele koptelefoon bij Sennheiser als losse onderdelen is te bestellen. Daar komt bij dat de constructie heel stevig is (zoals een met staal versterkte kabel) en deze dingen bijna weigeren stuk te gaan.
Ook door anderen wordt het comfort en de geluidskwaliteit nog eens gemeld. Daar doe ik helemaal niets aan af, die zaken zijn gewoon heel goed.

robinprins 04-07-2008
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Heb ongeveer een jaar geleden deze koptelefoon aangeschaft.
Erg goeie koptelefoon. Ik werk als geluidsman en juist doordat hij enorm goed de omgeving dempt is hij ideaal voor geluidsmensen bij concerten. Zal dus voor DJ's ook wel ideaal zijn.
Helaas is ie een tijdje geleden gebreken gaan vertonenen. 1 kant viel uit. Heb even gekeken en er zat een draadje los. Na een tijdje was ook de andere kant kapot.
Erg jammer, ik ben er toch best voorzichtig mee omgegaan. Ik ken ook iemand die er ook 1 heeft en hem al zeker 5 jaar gebruikt zonder problemen.
Maar deze koptelefoon is gewoon zo goed dat ik wel weer een nieuwe ga aanschaffen binnenkort.

hvdh 05-06-2008
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Geweldige koptelefoon. Ik had tot voor kort een koptelefoon uit een (veel) goedkopere klasse. Het verschil is enorm. Geluid is fantastisch en hij zit ook prima.
Vormgeving vind ik niet belangrijk.

Roy H. 19-04-2008
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Sluit me aan bij de overige comments. Meest ideale koptelefoon voor on stage, met een supergeluid, sluit goed af. Het ziet er niet zo vet uit als de meest andere koptelefoons van Sony, Technics of Pioneer, maar dat maakt ie kwalitatief ruimschoots goed. :-)

Jurgen_ 11-10-2007
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Uistekend geluid, welliswaar met wat nadruk op het laag. Van een neutraal geluid is er wat mij betreft dan ook zeker geen sprake. Betekent overigens niet dat dit storend is, want het klinkt mooi vol. Het geluid blijft uitstekend bij een hoog volume. Als DJ-koptelefoon is deze dan ook uitermate geschikt. Ik gebruik de koptelefoon meerdere uren per dag en hij zit aangenaam. Slechts 1 minpunt: het snoer had wel wat langer gemogen. Desalniettemin is dit zeker een aanrader!

M.a.r.k 25-06-2007
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Ik heb hem net, dus duurzaakheid kan ik niks over zeggen maar het geluid is fantastisch. Zeer neutraal.

DJ Artifact 31-01-2007
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

Ik ben professioneel dj, en deze hoofdtelefoon sluit echt perfect af. Zelfs bij hoge volumes blijven de klanken mooi helder. Normaal staat een monitorspeaker van 1.5Kw een meter van mij verwijderd. Als ik de hoofdtelefoon opzet dan hoor ik niet of de monitor aan of uit staat, Door de twee verstelbare beugels kun je zelfs headbangen zonder dat hij erafvalt.
Al met al de beste hoofdtelefoon die ik ooit geluisterd heb!

Stevomaniac 15-11-2006
Geschreven voor: Sennheiser HD 25

De perfecte hoofdtelefoon. Hij ziet er misschien niet bling bling uit, maar qua
geluid, comfort en hufterproofheid is het een topper. Veel mensen vinden het
snoer te kort. Het is inderdaad niet erg lang en omdat er geen krul in zit kun
je het snoer ook niet verder uitrekken, maar ik heb hier geen problemen mee.
Verder is hij erg licht en klemt hij goed. Bij het bukken of draaien blijft hij
goed zitten. Voor mij geen Sony mdr-v700 of Technics rp-dh1200 meer. De
Sennheiser heeft tenminste geen zwakke punten in de constructie en is veel
duurzamer.