Samsung Galaxy Buds Live zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds Live zwart op Kieskeurig.nl.

6,5

Anoniem 25-09-2020

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Ik ben der super blij mee ondangs er heel heel soms de linker oortje niet doet maar blijt er dus dat die onlaaden in zijn case

Tanja1970 15-04-2021

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Vandaag deze oortjes gekocht. Wat een prachtig geluid zit er in. Moet wel even wennen aan de bediening. Heb de app gedownload die er bij hoort en je kan er alles mee instellen wat je maar wil. Moet nog even uitzoeken hoe precies maar veel belovend. Geluid is prachtig en kan best hard. Omgeving geluiden hoor je nog wel maar dat heb je normaal ook wel. Ze zitten lekker in je oren en je voelt bijna niet dat je ze in hebt. Blijven goed zitten en knellen niet. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen omdat ik ze net pas heb

Lubna R 29-03-2021

Looks Amazing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Happy to have my new buds live and exceeded my expectations. The voice quality is good and fits in my ears.

Anoniem 28-03-2021

Geweldige fijne oortjes goede kwaliteit geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

De Galaxy buds live zitten perfect en blijven ook goed zitten. Het geluid is super goed en ze zijn makkelijk in gebruik. Andere merken doen boj mij nvaak zeer, passen niet en blijven niet goed zitten. Maar ik ben voor 300% tevreden met deze oortjes. Leuke kleur ook dat bronze.

Admir 28-03-2021

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Kwaliteit is niet beste tijdens hardlopen bijvoorbeeld als ik buds live koppel aan me galaxy watch 3 en ik doe me handen langs me lichaam dan kraakt het en stottert geluid. Bijvoorbeeld met hardlopen zolang ik blijf hardlopen en me pols in de buurt van me hoofd is dan is het te doen maar als ik ga wandelen en me armen zijn langs me lichaam dan kraakt geluid en stottert liedje of programma waarnaar je luistert. Dus arm afstand van buds en galaxy watch is al te veel. Zonde van me geld was dit. En heb juist buds gehaald om ermee hardlopen en te koppelen aan me watch.

Anoniem 26-03-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Wat een mooi geluid. Het in doen is nog wel een dingetje, maar als ze er in zitten blijven ze ook zitten.

JoyceB21 23-03-2021

Vrijheid ten top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Het geluid is echt heel goed, bedienen gaat gemakkelijk, bellen gaat prima, en je kunt ze prima de hele dag inhouden als je dat zou willen. Je voelt de oortjes namelijk helemaal niet! Ze vallen ook niet gemakkelijk uit, wat wel even wennen is, want omdat ze in principe niet 'klemmen', lijkt het in het begin alsof je ze gemakkelijk zou verliezen. Dat is tot nu toe niet gebeurd, ik ben écht heel blij met mijn aankoop!

Anoniem 23-03-2021

Mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Ik moest erg wennen aan hoe ze in je oor passen, maar na een tijdje voel je ze eigenlijk niet meer zitten. Ze vallen niet uit tijdens het sporten en sluiten je oor perfect af zodat je weinig tot geen achtergrond geluid hebt. Je moet ze niet dragen als je een wondje of iets dergelijks in je oor hebt, want dat doet pijn.

Raid2021 22-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Zeer fijne oortjes! Zitten lekker, je voelt ze bijna niet zitten. Geluid is goed. Aansluliten is een fluitje van een cent. Aanraakmogelijkheden vind ik zelf minder handig, maar zijn makkelijk uit te schakelen. Kortom, geweldig blij hiermee.

Bas H 22-03-2021

Lekker zittende heldere Buds

Deze Buds net gekocht.
Heel fijn zittende oordoppen.
Kraakhelder geluid, met veel instel mogelijkheden via de App.
Moet ze nog goed uitproberen maar nu altijd blij ermee.

Droon 21-03-2021

Ze werken fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Wat heerlijk om te luisteren en ze zitten stabiel en zonder pijn in mijn oren. De connectie verloopt ook erg soepel, mijn Samsumg Galaxy S20 ULTRA herkent ze meteen als het doosje open is.

bob2777 21-03-2021

geweldig geluid, voelt raar in je oren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

het is zeer zeker geweldig geluid, alleen het voelt raar in je oor. je weet niet echt of het goed zit in je oor.

kdh1337 21-03-2021

Very nice

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Very nice if they fit you. Sound quality is great for the price. If you don't want dirty in-ears and still wish for nice sound, these are a major go. I was skeptical about sound leaking, but it does not leak sound.

Mirjam85 21-03-2021

Super geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Geluid is super en ziekten goed ik wilde er heel lang niet aan maar nu met de nieuwe telefoons kan je niet meer anders en moet zeggen ben positief verrast. Vind het fijn dat ze niet mijn gehoorgang ingaan, vind ik persoonlijk wat hygiënischer dan die dat wel doen

Olaf70 20-03-2021

Fijne "oortjes"

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Eindelijk oortjes die prettig zitten. Ik vond andere altijd ïrriteren" in je oor, maar deze zitten erg prettig. In het begin voelt het vreemd en heb je het idee dat ze eruit vallen, maar na poosje merk je dat ze gewoon comfortabel en stabiel in je oor blijven zitten.

Kolhoff 20-03-2021

Super kwaliteit!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Heb van mijn vrouw samsung earbuds live gekregen.
In 1 woord GEWELDIGE oortelefoontjes!
Met uit het houdertje halen verbinden de buds direct met mijn samsung telefoon.
Daarna heerlijk genieten van het perfecte geluid van de afgespeelde muziek.
De daarbij horende ap die tevens meteen geïnstalleerd wordt met het koppelen van de buds, past perfect bij hoe ik mijn muziek wil horen.
Er wordt uitgelegd hoe te bedienen.

Nesrine1997 19-03-2021

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Als je het doosje openmaakt is deze al klaar voor gebruik. Makkelijk in te stellen en alles gaat snel. Super efficiënt!

Anoniem 19-03-2021

Echt aan te raden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Ik heb al jaren een Samsung telefoon en oortjes. Ben nu overgestapt naar de Buds Live en kan niet meer zonder. Samsung heeft zich echt weer overtroffen. Ze zijn makkelijk aan te sluiten en makkelijk in gebruik. Je kan zelf alles naar wens instellen. Ik zou dit product zeker aanraden.

Anoniem 18-03-2021

Galaxy Buds Live - Mooi geluid en zitten prima!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Prima oortjes! Ze geven mooi geluid en zitten echt lekker.

Makkelijk te verbinden en ook op iPhone werken ze prima.

Aanrader!

Jomi_mail 18-03-2021

Geweldig voor gevoelige oren.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Al meerdere oortjes, insteek buds/oortjes en pods geprobeerd van diverse merken (ook AKG/Samsung), maar van allemaal kreeg ik last in mijn gehoorgang (gevoelig en zelfs gehoorgang ontsteking na een tijdje). Deze Buds Live zijn hierop de uitzondering, aangezien ze niet "in" de gehoorgang worden gestoken, maar erbuiten blijven. Hierdoor een ware oplossing voor mij. Naast het niet mee last hebben van gevoelige gehoorgangen, is de geluidkwaliteit welke je van AKG/Samsung mag verwachten. Ook de equalizer instellingen en de noise canceling (niet vergelijkbaar met een overear koptelefoon) zijn een extra pluspunt voor deze “oortjes”. Zowel met muziek, als telefoongesprek goed bedienbaar middels de touch mogelijkheden, en helder geluid (en verstaanbaarheid). In combinatie met een S20+5G geeft het draadloos opladen (naast al de hoge batterijduur) een extra flexibiliteit. Conclusie, met deze Buds Live hebben ook mensen met “gevoelige” oren een meer dan prima alternatief en keuze van draadloze- en hoge geluidkwaliteit oortjes.