Inventum IKI6030

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI6030 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

klaas 17-01-2023

prima kookplaat goede keus

Geschreven voor: Inventum IKI6030

oude gaskookstel vervangen door deze (iki6030) goede keuze doet het goed, prijs kwaliteit is prima.

Pluspunten

• geen gas
  • sneller dan op gas
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• wel op 2 fasen aansluiten

FIEN 03-11-2022

INDUCTIEPLAAT

Geschreven voor: Inventum IKI6030

IK HEB DIT AANGESCHAFT OM DAT IK VAN HET GAS AF WILDE .MAAR OOK GEBRUIKS GEMAK I.V.M. SCHOONMAKEN.MOOI OM TE ZIEN IN DE KEUKEN OMDAT HET STRAK IS. VEILIG IN GEBRUIK.

Pluspunten

• MOOI DESIGN
  • MAKKELIJK SCHOONMAKEN

Minpunten

• JE HOORT DE VENTILATOR IETS

tj.vandenberg76@ziggo.nl 03-09-2022

goede afwerking

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Ontvangen prachtige kookplaat van Inventum ben tevreden en kan deze aanraden daar er twee grote pannen naast elkaar kan worden gezet monteur melden een gedegen apparaat kan deze volmondig aanraden. Th van den Berg

Pluspunten

• mooie plaat
  • goede aansluiting

Minpunten

• monteur is nodig

p********@c******** 22-08-2022

Prima toestel

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Aantrekkelijke prijs. En in gebruik een fijn toestel goed te onderhouden, geen toeters en bellen gewoon eenvoudig!

v****@s******** 20-08-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Prima kookplaat met uitstekende werking. Voldoet volledig aan de verwachting met uitstekende prijs-kwaliteirtsverhouding.

g********@g******** 06-07-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Aangezien mijn oude gasstel nodig aan vervanging toe was ben ik mij gaan oriënteren op een nieuwe.
In deze tijd van onzekerheid over de gasvoorraden en de prijzen, dacht ik aan een iductiekookplaat.
Ik las overal dat je daarvoor een nieuwe twee fasen aansluiting moest laten maken.
Bij mij zou dat neerkomen om in een huurhuis de hele meterkast te vervangen (kosten zeker €2000,00).
Maar gelukkig na enig Google werk vond ik deze inductiekookplaat die zowel op een 2 fasen aansluiting kan, maar ook op een gewoon randaarde stopcontact aangesloten kon worden.
Deze heb ik nu twee dagen in gebruik en het is een verademing.
Gemakkelijk om ta plaatsen en aan te sluiten
Heel gemakkelijk in gebruik.
Ik heb tijdens het koken alle vier de plaatsen gebruikt en dank zij de indeling ging dat prima.
Sneller dan mijn oude gaskookplaat en heel veel gemakkelijker om schoon te maken.

Ik hoop er heel lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• eenvoudig aan te sluiten
  • gemakkelijk te bedienen
  • snel schoonmaken

Chef 05-06-2022

Ventilator

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Vanwege overstap van gas naar inductie deze kookplaats aangeschaft. Ruim twee weken in gebruik en het moet gezegd: een verademing dat inductie.
Deze IKI6030 is erg gemakkelijk in gebruik, bediening is geen probleem.
Echter heeft het apparaat een vervelende eigenschap en dat zijn de twee ventilatoren. Die blijven 15 minuten (!) na gebruik nog in werking. Als je, zoals in ons geval, een open keuken hebt is dat hoogst irritant, zeker wanneer je eters hebt en dat ding nog van zich laat horen terwijl je aan tafel zit.
Had ik dat geweten had ik beslist niet voor deze kookplaat gekozen. Iets om rekening mee te houden dus!
Betrouwbaarheid kan ik uiteraard nog niet beoordelen.

Pluspunten

• gemakkelijke, toegankelijke bediening
  • scherpe prijs
  • vijf jaar garantie

Minpunten

• Ventilatoren lang luidruchtig na gebruik

Mieke 19-05-2022

Prima kookplaat

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Prima kookplaat, met gemakkelijke tiptoetsen. De warmte van de platen kaan geboosterd worden, zodat de kracht van twee platen samen gevoegd kan worden, wat soms heel handig is,

Pluspunten

• bediening
  • snelheid

Minpunten

• lawaai

r****************@g******** 24-04-2022

prima

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Ik heb meerdere apparaten van Inventum en ze werken goed. Ik heb afzuigkap, magnetron en vaatwasser.

Pluspunten

• mooi
  • snel

R*******@h********** 31-03-2022

Inventum

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Prima aankoop, zeer tevreden, betaalbaar, ziet er goed uit en prima service van expert.

Pluspunten

• 5 jr garantie
  • Prijs

P**********@g******** 27-03-2022

Goed, makkelijk en hoogwaardig product

Mooi, strak product.
Makkelijk te installeren.
Na enkele minuten "oefenen" op de mogelijkheden, hetgeen je zeer snel doorhebt, daarna was het "appeltje-eitje".
Prijs en kwaliteit komen NIET overeen. De prijs is heel gunstig en de kwaliteit meer dan uitmuntend.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Binnen enkele minuten bediening onder controle

Minpunten

• geen

Ties 23-01-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Mooie strakke kookplaat met een goede prijs/kwaliteit verhouding en met kookwekker en de boosterfunctie en met 5 jaar garantie is ook erg fijn meegenomen

h********@z************ 14-01-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Zeer goede kwaliteit, makkelijk te bedienen, ik raad deze kookplaat aan, mooie prijsverhouding.

Sandra de Kreek 29-12-2021

Niet twijfelen, gewoon doen!

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Mooie strakke kookplaat met een goede prijs/kwaliteit verhouding, wordt snel warm en heel makkelijk schoon te houden!

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Makkelijk schoon te houden

r*******@h********** 10-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Prima betaalbare inductie kookplaat. Oogt goed en Boost functie is zeer fijn. Timertje drop....wat wil je nog meer. 5 jaar garantie....ook top

Pluspunten

• uiterlijk
  • eenvoudige bediening
  • boost functie
  • timer
  • prijs

Minpunten

• geen

John 09-12-2021

bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI6030

inventum iki6030 is mooi design. makkelijk bedienen met kookwekker en kook-stoptijd-programma ik heb hiervoor een thermische kookplaat vervangen, nu gaat tijd veel sneller koken en energie veel zuiniger. natuurlijk ook mooi prijs-kwaliteit verhouding. dus sneller, zuiniger.

Pluspunten

• snel koken
  • makkelijk schoonhouden

marion 30-10-2021

aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI6030

We hebben dit product gekozen vanwege een zeer gunstige prijs- kwaliteit- verhouding en deze werkt ook zeer goed daarbij geven ze bij dit product 5 jaar garantie wat andere merken niet doen.

Pluspunten

• lage prijs
  • makkelijk bedienbaar
  • 5 jaar garantie

r*******@l****** 08-10-2021

Heb een vraag

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Heb de kook plaat nog maar kort dus nog even uitproberen.
Heb nog wel een vraag het lampje aan/uit blijft branden als alles uit is,
hoort dat zo .

Saskia 25-06-2021

inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum IKI6030

nieuwe keuken en de mogelijkheid om voor inductie te kiezen wat een feest gemakkelijke bediening en zeer makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• design
  • gemak

Marjolijn 27-03-2021

Maakt veel lawaai

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Mooie plaat om te zien, maar maakt wel behoorlijk geluid. Maar voor die prijs vinden we dat wel oke. Maar wat wij wel erg vervelend vinden is dat je er nu gratis een pannenset erbij krijgt van inventum, maar als je die erop zet maakt hij een ontzettend naar geluid, lijkt net op een remmende auto waar geen remblokje meer op zit. Onze hond wordt helemaal bang van dit geluid. Dus nu op zoek naar andere pannen die wel goed zijn. Tips zijn welkom

Pluspunten

• Mooie plaat
  • Erg betaalbaar

Minpunten

• Lawaai

Fos 03-03-2021
  • Product gekregen

Maakt je pannen kapot

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Nav een monteursbezoek heb inventum geprobeerd te bellen maar na 1 uur krijg ik niemand aan de lijn daarom deze review.
Een van de inventum monteurs kwam net kijken naar onze kookplaat die onze pannen kapot maakt. van 4 verschillende merken zijn de pannen (prijsklasse €25 tm €400) aan de onderkant gaan bolstaan en de anti-aanbaklaag kapot gegaan en de keramische laag in de pan gebroken. Een eitje bakken koekt na enkele seconden aan en dit gebeurt met al het andere soort eten ook. Het duurde bijna 4 maanden voordat de inventum monteur langs kwam. Als we hoger dan stand 6 gaan dan breekt het onze pannen, maar lager dan stand 6 en eten verbrand aan de buiten kant en wordt niet gaar aan de binnenkant.

Hij kwam zonder apparatuur gaf zonder naar de kookplaat te kijken in minder dan 5 minuten aan dat hij niks voor ons ging doen en dat hij weg ging. Toen ik hem verzocht te vertrekken, omdat hij niet weg ging, begon hij te zeggen dat ik hem aan het bedreigen was en dat inventum nooit meer naar onze kookplaat komt kijken.
Dit is geen normale service! Een monteur die langs komt zonder apparatuur om te kijken naar een kookplaat die niet werkt en dan de klant te vertellen dat het hun eigen schuld is en meteen te zeggen dat wij hem bedreigen als je vraagt te vertrekken als hij niks gaat doen.

Vanaf het moment dat hij binnen kwam wou hij niet naar ons luisteren, niet naar fotos en videos kijken en het leek erop dat hij alleen kwam om ons overstuur te maken en dan zonder iets te doen te vertrekken. Als een vertegenwoordiger van uw bedrijf wou hij vanaf het begin niks doen om jullie klant te helpen.

Pluspunten

• bestaat niet bij dit bedrijf/product

Minpunten

• maakt je pannen kapot
  • monteur neemt je niet serieus
  • slechte kwaliteit
  • gaat snel kapot (minder dan 6 maanden)

Inventum 04-03-2021

Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen. We nemen even telefonisch contact met u op om een oplossing voor het probleem te zoeken.
team Inventum

Kor vdH 27-02-2021

Mooie Inventum inductiekookplaat geeft keuken extra allure

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Fraaie en moderne Inventum inductiekookplaat diende ter vervanging van oude kookplaat. Mijn keuken ziet er nu een stuk beter uit en de kookplaat functioneert erg goed. Zeker de extra's in de vorm van kookwekker en booster vallen bij mij erg in de smaak.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • veel functies

Rushabh 05-02-2021

Best Price , Quality, Feature , Gurantee 5 years

Geschreven voor: Inventum IKI6030

I have buy this cook plate from Inventum marketplaats for my small family.
I would like to cook dishes sometimes very fast and sometime with delay.
It has both power and delay function which fulfill my requirement.
I don't want to spent much money and needs warranty without any extra cost.
I got 5 years warranty and price is also very low compare to others. I am very happy and if anyone needs any suggestion or more information I am happy to help.

Pluspunten

• 5 years warrenty
  • Best price compare to any other cook plate
  • Power and delay functions
  • Black colour looks very nice
  • Easy to clean

christian 13-01-2021

probleem geval

Geschreven voor: Inventum IKI6030

Mijn moeder heeft sinds 2019 deze inductie kookplaat van inventum in gebruik, de eerste kookplaat viel reeds al na ca 6 maanden in storing waarbij in eerste instanties één van de zones niet te bedienen meer was en na enkele dagen het bedienpaneel op hol sloeg waarna deze na de heropstart (stekker eruit voor 5 minuten) niet meer tot leven kwam en een toch wat verbrande electronica geur verspreide.

uiteraard hier melding van gemaakt bij het bedrijf met de slogan: alles voor een glimlach... nou eerlijkheidshalve.. na de plaat retourgestuurd te hebben en deze dus door kortsluiting niet meer te repareren was na 3 WEKEN een nieuwe kookplaat ontvangen (pas na diverse telefoontjes en email contact).. dus deze netjes volgens de bijgeleverde voorschriften weer ingebouwd en aangesloten.. nu zijn wij ongeveer 10 maanden verder en ja hoor zelfde probleem, alleen d ekortsluiting is nu wat heftiger want de automatische zekering had er geen zin meer in zolang de plaat aangesloten bleef. Uiteraard gelijk hiervan melding van gemaakt bij het bedrijf wat het doet voor de glimlach en ik zal terug gebeld worden, dit binnen 48 uur. En ondertussen wij als familie vor onze moeder van 77 aan het koken.. maar helaas 48 uur later nog niets gehoord, dus maar weer eens in de telefoon geklommen na het weekend. Na een lange wachttijd eindelijk iemand van de klantenservice gesproken en warempel Inventum belt de volgende dag netjes terug. Alleen ze sturen iemand langs voor het repareren van de kookplaat (hm met kortsluiting??) dus uitgelegd dat wij hetzelfde probleem ervaren als de vorige keer en dat wij hiermee niet geholpen zijn aangezien de monteur geen vervangende kookplaat bij defect en garantie bij zich zal hebben, wij dienen dan dit met Coolblue op te nemen (ondertussen zie ik wel blauw van ergenis). Dus aangegeven dat het langssturen van een monteur weinig zin heeft gezien het bekende probleem...

Dus maar weer in de telefoon met coolblue.. krijgen we een mailtje van de winkel :

Zojuist hebben wij een reactie ontvangen vanuit de reparateur.

Deze geeft het volgende aan:
Wij hebben inmiddels contact gehad met de klant omtrent de klacht van de IKI6030. Tijdens het gesprek meldt de klant direct een omruiling wenst wanneer de monteur komt voor reparatie. Echter gaan wij zo niet te werk en zullen onze monteurs eerst gaan repareren, daar het wellicht een aansluitfout betreft. Momenteel hebben wij geen service ingezet voor de klant, daar klant met Cool blue opnieuw contact opneemt. Mocht er toch een service worden ingezet dan horen wij dit uiteraard graag.

Wij moeten ons aansluiten bij de conclusie van Inventum dat er mogelijk sprake is van een defect door verkeerd gebruik. Hierdoor kunnen wij je niet van een omruiling voorzien en zal er een monteur moeten langskomen.

Dus zo wordt er met de klant omgegaan... eerst een product leveren met een toch wel veel voorkomend probleem en dan geen service verlenen.. schandalig!

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • slechte service vanuit winkel
  • slechte service vanuit inventum

Annet van Rijn 17-11-2020

toestel gaat steeds uit

Geschreven voor: Inventum IKI6030

inductiekookplaat was eerst perfect maar sinds drie dagen gaat als mn eten op staat de plaat uit en doet dan niets meer pas na het stroom er voor 60 sec eraf te halen doet hij het weer maar het is toch niet de bedoeling dat we steeds moeten resetten !!koken is voor mij nu irritant

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 19-11-2020

Beste Annet,

Wat vervelend om te vernemen dat het toestel niet meer naar behoren werkt, dat is uiteraard niet de bedoeling! Hoe lang heeft u deze al in uw bezit? Wij geven namelijk standaard 2 jaar volledige fabrieksgarantie en daarna nog 3 jaar aanvullende Inventum garantie. Kijk eens op https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/ voor meer informatie hierover.

Om aanspraak te maken op de Inventum garantie kunt u terug gaan naar de winkel waar u het product heeft aangeschaft, of direct contact opnemen met onze afdeling Service. Zij helpen u graag en zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of op telefonisch: 088-4583688.

Team Inventum