De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 183 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF672ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r****@s******** 27-02-2024

Degelijke en gemakkelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Mooi kookplaat. Het ziet er strak uit en bevat grote kookzones, zodat je genoeg ruimte hebt voor meerdere grote pannen tegelijk. Makkelijk bedienbaar met de touchknoppen. Wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Goed bedienbaar
  • Ruime kookplaat

Minpunten

• Bij start staat de kookplaat gelijk op max

webcare-7 27-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het design en de gebruiksvriendelijkheid van de kookplaat. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

g****@d******* 31-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Het feit dat je in principe 4x 3000W tot je beschikking hebt is heel prettig. Pannen hoeven niet meer verplaatst te worden als je toch nog ergens een grotere pan voor nodig hebt. Bediening is prettig en het combineren van kookzones, zowel links als rechts is ook heel praktisch. Kortom zeer tevreden.
webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10, daar zijn wij blij mee! Erg fijn dat je zo enthousiast bent over de kookplaat.
Bedankt voor de feedback.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

a******@k*********** 30-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Mooie, fijne inductie kookplaat. 230 volt stekker ergens bij moeten halen die konden ze niet meeleveren. De ruimte voor grotere pannen die we door de brede plaat extra naar de zijkanten dachten te krijgen viel wel een beetje tegen. warmhoudstand is een mooie extra. Ook bij 230 volt best veel power. Startknop moet je stevig indrukken, wat ook een voordeel kan zijn. Wij missen t.o.v. de vorige inductieplaat (Siemens) soms dat je die ook op een halve kon zetten. Dus bijvoorbeeld 2,5.
Om de stekker eraan te zetten zou een bijgesloten heel simpel schema wel een stuk makkelijker zijn. Ik bedoel dan: blauwe draad op nummer 1 zwarte of bruine draad op nummer twee en de geel/groene op nummer 3 of 4 of zo. In Jip en Janneke taal met hele simpele tekeningetjes.
webcare-7 03-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor jouw feedback over de standen, wij nemen dit mee in de ontwikkeling van de kookplaat.

Wij leveren geen schema met welke draad op welke plek moet omdat dit afhankelijk is van de draden in de wandcontactdoos. Dit is in iedere woning weer anders, om deze reden is er ook geen vaste manier van aansluiten. Op onze servicesite hebben wij wel een video met instructies over het nameten van de aansluiting. Maar het advies is om dit door een erkend installateur te laten doen.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

n*********@h********** 19-11-2023

vergeten in te vullen

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Inductiekookplaat KIF670 In keukenzaak waar we op zoek waren naar inductie van 70cm breed viel ons deze etna gelijk op.
Mooi design en voor een zeer interessante prijs. Thuis reviews uitvoerig gelezen en deze waren zeer positief. Plaat besteld en
heel snel geleverd. Een bevriende monteur heeft deze voor ons in 2-fase aangesloten. Dit was een fluitje van een cent.
Wel op letten stekker zit er niet bij maar die had de monteur. Eindelijk na 46 jarige trouwe dienst mijn pannen op moeten ruimen, dus door nieuwe inductieplaat en nieuwe pannen een geheel nieuwe kookervaring.
Wat een prachtige kookplaat, alles wijst zichzelf . Er zit ook nog een kookwekker op wat een gemak. Het schoonmaken stelt helemaal niets voor. Wat heb ik jaren een gaskookplaat staan te poetsen nu binnen een fractie spik en span.
Ben 100% tevreden en kan deze inductiekookplaat van harte aanbevelen.

Pluspunten

• kookwekker
  • mooi design
  • boostfuntie
  • prijs erg aantrekkelijk

Minpunten

• nog geen gevonden

webcare-7 23-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe inductiekookplaat.
Het gebruiksgemak en verschillende functies bevallen jou gelukkig goed!

We wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

kookpaul 19-10-2023

Mooie kookplaat met eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Mooi uitziende kookplaat. Voor mij 1e ervaring met inductie en snel gewend.
Inbouwen ter vervanging van bestaande 70 cm gasplaat met inbouwmaat 49x56 cm werkt prima.
Kookplaat is aan te sluiten op kookgroep 2 fasen dus geen krachtstroom nodig. Bediening is duidelijk en prettig. Elke van de 4 kookpitten heeft eigen temperatuurregeling en timerfunctie. Daarnaast een smelt en warmhoudfunctie en pauzestand. Voldoende uitgebreide functies dus maar niet teveel waardoor het ingewikkeld zou worden.
Er kunnen prima 4 pannen tegelijk op waarbij voor elke pit geldt dat als de panbodem groter is dan 21 cm ze iets over het verwarmingvlak steken. Een klein stukje geeft niet, de bodem wordt evengoed heet maar als je groter dan ca. 24 cm gebruikt is de uiterste zijkant wel iets minder heet. De pan dan af en toe een kwartslag draaien helpt. Dit geldt natuurlijk voor elke inductieplaat met een kookvlak van ca. 21 cm als je grotere pannen gebruikt.
Schoonmaken gaat eenvoudig en er is een schraapmesje bijgeleved voor als na langere tijd je toch een slecht afwasbaar laagje zou krijgen.
Al met al zeer tevreden met product. Aangekocht bij lokale electronicawinkel.

Pluspunten

• bediening
  • ruimte
  • schoonhouden
  • inbouwmaat tov kookoppervlak

webcare-7 23-11-2023

Beste Paul,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Goed om te lezen dat installatie soepel verliep en dat de inductie al in de uitsparing paste. Ook fijn dat je tevreden bent met het gebruik en de functies. Ook handig dat schoonmaken eenvoudig is en dat er voor hardnekkig vuil een schraapmesje bij zit.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Frans 31-07-2023

Prima inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Super product. Eenvoudige bediening, snelle opwarming. Ook de klok is heel handig. Kwalitatief goed product.

Pluspunten

• Bediening
  • Uitstraling

Officiele reactie van Atag 01-08-2023

Beste Frans,

Een super product, dat is leuk om te lezen! Bedankt voor de enthousiaste feedback met maximale score. Dit betekent een tevreden klant en dat is uiteindelijk waar wij het allemaal voor doen. Klant blij, wij blij!

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

e****************@g******** 29-07-2023

Fijne mooie plaat

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Super mooi handig een eyecather in mijn nieuwe keuken.
Ruime plaat om met meerdere pannen op te koken en het werkt super snel ! Van gas naar inductie vanaf het eerste moment happy blij en de lekkerste maaltijden gemaakt :) aanrader !

Officiele reactie van Atag 31-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en werking van de inductiekookplaat.
We wensen je vele jaren kookplezier toe.

Marijke

v******@g******** 12-04-2023

Goed product met luxe uitstraling

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Ik heb voor dit produkt gekozen vanwege de eenvoudige bediening, het grote vermogen en de mooie rustige uitstraling.
Bovendien heb ik met Etna prima ervaringen, ze zijn van hoge kwaliteit en gaan lang mee.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening direkt per plaat
  • Flexzones en 2 koppelzones en veel ruimte

Minpunten

• Gee

Officiele reactie van Atag 13-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Het doet ons goed dat jij een trouwe ETNA klant bent en dat jij al goede ervaringen met ons hebt. Fijn dat ook de nieuwe kookplaat zo goed bevalt. Het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden zijn natuurlijk ideaal.

Wij willen jou bedankten voor deze mooie topscore en wensen jou heel veel kookplezier!

e************@h******** 04-04-2023

Kwaliteitsproduct Etna

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

prijsm kwaliteit was in balans.
Mooi en strak uitgevoerd apparaat.
Voor de komende 10 jaar zeker een goed kooktoestel.
Merk is degelijk. Vormgeving mooi en modern.

Pluspunten

• prijs kwaliteit in balans
  • handig in gebruik
  • mooie vormgeving

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 05-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat! Het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden bevallen jou gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kookplezier!

m**************@t********** 10-01-2023

Inductie kookplaat type Etna KIF672ZT

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Na bestelling van de inductieplaat deze snel ontvangen en geinstalleerd.
Het is wennen na jaren op gas gekookt te hebben, maar na eenmaal een korte gewennigsperiode is dit een perfecte kookplaat.
Warmt zeer snel op en is goed zuiver te houden.
4 middelgrote pannen passen er goed op, bij een echte grote pan komt een kookzone in het nauw. Een klein pannetje gaat dan nog maar daar stopt het dan ook

Officiele reactie van Atag 11-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij begrijpen het heel goed dat nieuwe apparatuur en het koken op elektrisch even wennen is. Fijn om te lezen dat dit maar een korte tijd heeft geduurd en je nu zo blij bent met de kookplaat. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

l*******@g******** 07-12-2022

Zeker en beslist een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Product is van Nederlands aard. Vertrouwd kwaliteit is buiten gewoon, perfecte service. Doet wat het moet doen. Wij zijn erg tevreden met ons aankoop. Wij hebben nooit spijt gekregen betreft ETNA producten.

Dank je wel ETNA.

Pluspunten

• Beter dan verwacht.

Officiele reactie van Atag 08-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie blij zijn met de kookplaat en het gebruik ervan.
We wensen jullie vele jaren kookplezier!

MvKGLR 28-11-2022

Prima

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Fijne inductieplaat net wat meer plaats tijdens het koken door de bredere afmeting, mooi design,

Pluspunten

• Grootte
  • Design mooi
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Soms wat geluid van de kookplaat, is wennen
  • Aan knop/sleutel moeilijker te zien

Officiele reactie van Atag 30-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat het design en de bediening van de kookplaat goed bevallen.
We wensen je nog jaren kookplezier en willen je bedanken voor de leuke review!

Suzan

wesval@home.nl 21-07-2022

Perfecte aanschaf

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

De naam/merk die al lang betaat, mogelijkheden, kwaliteit/prijs verhouding betrouwbaarheid
Ervaringen van anderen

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Mogelijkheden
  • Ervaringen

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

dank je wel dat jij de moeite nam om deze positieve review te schrijven.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design, het gebruiksgemak en de mogelijkheden.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

t****************@g******** 20-07-2022

Tevreden klant / gebruiker

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Makkelijke en overzichtelijke bediening en genoeg ruimte voor grote pannen, zeer tevreden.

Pluspunten

• Overzichtelijke bediening
  • Genoeg ruimte voor vier pannen
  • Redelijke prijs

Officiele reactie van Atag 21-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn met het gebruik en de indeling van de kookplaat.
Wij wensen jullie nog veel kookplezier toe!

w*****@h****** 08-07-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Merk, Prijs, kwaliteit, gebruiksgemak en mogelijkheden zijn 1totaalplaatje. Voor ons de juiste keuze

• Gebruiksgemak/mogelijkheden
  • Prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met het totaalplaatje. Bedankt voor de mooie feedback en reviewscore.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

r*****@h****** 08-04-2022

prima product

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Prima product was aanvankelijk erg sceptisch over inductie maar ben blij verrast met de snelheid en het gemak van dit toestel.

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor de review. Wat leuk te lezen dat het koken op inductie je blij heeft verrast en je zo tevreden bent over het gebruiksgemak. Wij wensen je veel kookplezier!

Chantal Webcareteam ETNA

Edje 24-02-2022

Mooi

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Ziet er mooi uit, fijn dat deze in kleine nis past.
Eerste keer dat we inductie gaan gebruiken

Pluspunten

• 70 cm
  • Nismaat 56

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste Edje,
Dank u wel voor uw review. Eerste keer koken op inductie... dat gaat zeker goedkomen. Fijn ook dat deze ingebouwd kan worden in een standaard nismaat. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

An 17-02-2022

Etna inductie K672

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Prachtige matglazen plaat met veel ruimte om te kunnen koken. Vooral erg fijn, dat we hem kunnen plaatsen in hetzelfde gat dan onze vorige kleinere kookplaat.

Pluspunten

• Grotere kookplaat past in kleine opening
  • Kan van meerdere kookzones 1 grotere maken

Minpunten

• Niet voorzien van snoer

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste An,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Fijn om te lezen dat niet alleen het uiterlijk maar ook het gebruik van de KIF672ZT zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Webcareteam ETNA

Tevreden 16-01-2022

Blijde koper

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Etna KIF672ZT past in een nis van 60cm plaat .Tevens zowel 1fase of 2fase instelbaar.Ook de zwarte uitvoering spreekt aan.Doet het top en naar verwachting aldus conclusie na 2 weken in gebruik te hebben.

Pluspunten

• Voldoet geheel

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de kookplaat. Dat u tevreden bent is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

a***********@z******* 26-12-2021

Bevalt erg goed; absoluut aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Op zoek naar een nieuwe inductie kookplaat die groter zou zijn dan onze huidige, maar wel past in de standaard nis.
Zo kwam ik bij deze ETNA terecht. Gekozen voor de octavormige kookgedeelten waardoor groter oppervlakte is voor verwarmen.
Ik ben er ontzettend blij mee. Eindelijk relaxed koken met meerdere grote pannen op de kookplaat.
Ook de timer is erg handig en de warmhoudfunctie ook al gebruikt voor het warm houden van de pannenkoeken.
Conclusie; super inductie kookplaat!

Pluspunten

• groot oppervlak
  • verwarm snel (boost)
  • past in standaard nis
  • warmhoudfunctie
  • timer