Philips Quadrante HD7865 zwart - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Quadrante HD7865 zwart op Kieskeurig.nl.

PedroN 03-06-2019

Mooie vormgeving (en toch is de koffiesterkte instelbaar)

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Mooi vormgegeven apparaat met redelijk groot reservoir. Lekker cremalaagje op je bakkie.
Met dit model kan je de sterkte per kopje niet kiezen door middel van een knopje maar....
de standaard sterkte is wel in te stellen. Standaard stond mijn apparaat ingesteld op 130ml water per kopje, ik vind dit veel te veel. Het aanpaasen gaat als volgt:
Apparaat uitzetten, stekker eruit halen.
1 én 2 kops-knop indrukken en ingedrukt houden.
Stekker in stopcontact steken.
Knoppen loslaten.
Druk nu voor minder water op de 1 kops-knop en voor meer water de 2 kops-knop.
De 1 kops-knop verlaagt de waterhoeveelheid met 3ml per drukje, dus wil je 30ml minder water per kopje, druk dan 10 keer op de 1 kops-knop. Druk daarna op de aan/uit knop. Na het weer opnieuw aanzetten is de nieuwe water hoeveelheid actief en het apparaat blijft dit ook onthouden.

In mijn geval had ik eerst 8 keer gedrukt op de 1 kops-knop en kwam ik op 108ml. Daarna heb ik de procedure nog eens herhaald met weer 5 keer drukken en kwam zodoende op 93 ml water per kopje koffie.

Dus officieel niet in te stellen maar via de achterdeur toch een lekker sterk bakkie in te stellen.

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Lekkere cremalaag
  • Stiekem toch de sterkte instelbaar

Minpunten

• Beetje gepriegel met het waterreservoir

Hummer66 08-02-2017

Compact, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Een zeer fijn apparaat dat snel warm is en lekkere koffie zet. Het water is makkelijk bij te vullen en de onderdelen kunnen in de vaatwasser

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Snel op temperatuur
  • Zeer lekkere koffie

Minpunten

• Nog niets

durdawwer 19-02-2017

de philips senseo

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

geweldig apparaat de koffie is zeer verbeterd tegen over de andere versie ,mensen die van koffie houden raad ik dit apparaat aan ,

Ronald1980 14-02-2017

Senseo Quadrante

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Ik had nog de oude Senseo apparaat, ik heb van beide een kopje gezet. Crema laagje van de nieuwe veel mooier, de smaak (zelfde senseopads) veel krachtiger!
Over het algemeen heel enthousiast over de nieuwste Senseo Quadrante.
Ook familie/vrienden vinden de koffie heerlijk!
Vormgeving: erg mooi de Quadrante

Pluspunten

• Vormgeving
  • Heerlijke koffie
  • Binnen anderhalf minuut heerlijk kopje koffie

Wim van der Poel 05-10-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Maakt heerlijk kopje koffie vergeleken bij onze oude Senseo.
Had al een Nespresso staan maar mijn vrouw wilde nog een Senseo erbij vanwege de prijzige Nespresso cupjes.
Nu drink ik dus ook alweer tig weken Senseo koffie uit deze machine.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handig water reservoir aan de zijkant

Minpunten

• Pff zou het niet weten!

Loedie 09-07-2019

topproduct

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

De Senseo Quadrante is een geweldige pad koffieautomaat, geeft heerlijke warme koffie met een overheerlijke topsmaak , zijn er zeer tevreden mee, en is een topproduct en een goede aanrader.

Marimol 21-06-2018

Goede keus

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Toen de Senseo uitkwam hebben we er uit nieuwsgierigheid een gekocht omdat je zo handig voor een persoon koffie mee zet. Meteen enthousiast. Dit is inmiddels onze derde en deze keer een vierkante. De compactheid is super handig. Ook de verstelbare hoogte van het plateau waarop het kopje staat, zodat het veel minder spettert. Koffie is goed heet en heeft een prima crème laagje.

Pluspunten

• Compact
  • Verstelbare hoogte plateau
  • Koffie goed heet
  • Waterreservoir voor 6 kopjes

Minpunten

• Koffiesterkte niet aanpasbaar

Vandenbj 25-03-2017

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Na wat tegenvallende avontuurtjes met andere merken koffiepadapparaten toch maar weer gekozen voor de Senseo Quadrant. Mijn 2e dus in 5 jaar. Andere apparaten zijn vaak lastig qua ontkalkingsprocedure en geven wisselende kwaliteit, temperatuur en hoeveelheid koffie. Ik heb maar weer gekozen voor de goedkoopste uitvoering, het basismodel zeg maar. Samen met de Senseo pad een prima mok koffie!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Constante kwaliteit koffie
  • Vraagt weinig onderhoud

Minpunten

• Gevoelig voor lekkage waterreservoir

Flow86 14-02-2017

Maakt verwachting waar!

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Een zeer fijn en handig koffiezet-apparaat om snel een kopje koffie te kunnen drinken! Het design en gebruiksgemak is een aanwinst voor in de keuken. Opvallend is de constante krachtige smaak van elke kop koffie in verhouding tot oudere Senseo modellen. Dat is een behoorlijk verbeterpunt! Hou zelf van krachtige koffie; met de Senseo espresso pads levert dit een prima combi!

• Snelheid

Minpunten

• Alleen rechts waterreservoir

Tomastomas 13-02-2017

Tevreden

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Dit apparaat geeft een snel en heet kopje koffie. Het waterreservoir is ook groter en makkelijker uit te nemen dan bij het voorgaande model. Enige nadeel is dat de hoeveelheid per kopje niet ingesteld kan worden.

Pluspunten

• Snel
  • Hete koffie
  • Groot reservoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie niet instelbaar

Op den Buys 24-06-2020

Geweldig deze Senseo!

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Deze Senseo is een mooi sierraad in de keuken. Met de extra boost technologie zet je een smakelijkere kop koffie, als met al onze vorige Senseo's.
Ik beveel deze Senseo daarom iedereen aan!

H.F. Kriele 14-06-2020

Heerlijk bakkie koffie

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Na twee keer het vorige type "Senseo" apparaat te hebben gekocht waren we hier nu echt wel klaar mee (lekken, klein reservoir, herrie en erg traag). De Quadrante is nu een week in huis en stelt ons niet teleur. Dat hij in alle opzichten net ff beter is dan zijn voorganger maakt het voor ons tot prima koffiezetapparaat. De koffie is goed op smaak, iets beter dan bij zijn voorganger. Het waterreservoir is qua inhoud echt een verbetering.
Het is even oefenen, bij het uitnemen en terugplaatsen maar dat went heel snel. Wat het geluid van koffie zetten betreft, dit is minder dan bij zijn voorganger. Ook warmt hij net wat sneller op. Kortom een mooi toestel voor een mooie prijs.

Chevalier13 08-05-2020

Quadrante Koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

De Senseo Quadrante koffiezetapparaat is een mooie compacte machine die nij ons beter op het aanrecht past dan de klassieke Senseo, maakt heerlijke koffie doordat er meer openingen zijn boven de koffiepad waar het hete water uitkomt. dus de gemalen koffie wordt gelijkmatiger met water doorspoeld.

Tank is makkelijk te verwijderen en te plaatsten door de degelijke ingegoten handgreep in de tank.
Ook de vele onderdelen die los te halen zijn, om schoon te maken, zijn goed te demonteren en te monteren.

greko1 05-05-2020

mis de ontkalkings knop

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

heb het gevoel een kat in de zak gekocht te hebben,
mis de ontkalkings knop.heb hem dus ongebruikt in de doos gestopt

Peter 20-04-2020

Prima bakkie

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Na de standaard Senseo deze aangeschaft, en het verschil merk je direct, de koffie is een stuk lekkerder.
Waterreservoir in en uithalen vind ik wat minder, en het lekbakje waar de kopjes op staan klopt niet helemaal, als de kopjes weg zijn en hij druppelt na dan vallen de druppels niet in de gaatjes maar op het plaatje, hierdoor springen druppeltjes naast het apparaat.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Gaatjes plaatje lekbakje niet goed

C.M De Haan-Kuijper 18-12-2019

Snelle kop koffie

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Vind persoonlijk dat het maar een redelijke kopje koffie geeft de filterkoffie heeft toch mijn voorkeur

Anoniem 05-12-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Na 2x een gewone senseo nu een quadrant gekocht. Een heel fijn en mooi apparaat. Lekkere koffie met een dikke schuimlaag en bovendien goed heet. Hij is ook erg stil dus dat bevalt mij ook wel. Al met al een heerlijk apparaat waar ik tot nu toe geen spijt van heb. Ben er blij mee en mijn man ook.

Luuk de Bruijn 16-11-2019

Senseo HD7865

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Sinds vandaag in mijn bezit. Is makkelijk in het gebruik. De onderdelen zijn makkelijk te verwijderen en schoon te houden. Het lekbakje is in hoogte verstelbaar en kan helemaal verwijderd worden. De koffie is goed en warm smaakt ook prima. Nadelen zijn er ook het sterkte toets en het Calc lampje zijn ontbreekt. Jammer dat Philips dit doet het was handig zo ziet de gebruiker wanneer het apparaat ontkalkt moet worden.

Pluspunten

• Koffie smaakt goed
  • Lekbakje in hoogte verstelvaar
  • Onderdelen verwijderbaar

Minpunten

• Sterkte toets ontbreekt
  • Calc lampje ontbreekt

jofi1945 18-08-2019

een prachtig apparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Wij hadden dit koffieapparaat bij een kennis gezien en ook van geproefd hoe het smaakte en dat was zeer goed en een gemakkelijk apparaat in gebruik en om schoon te maken in een woord perfect en is geen beter apparaat als dit.

Tjoeptjie 17-08-2019

Tevreden klant

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Het enige waarom ik maar 4 sterren geef bij Gebruiksgemak en algemene waardering is omdat ik bij mijn vorige Senseo het gemak had om te weten wanneer ik de Senseo moest ontkalken.
Dit is eerder een opmerking, omdat het gemakkelijk is, dan een werkpunt.