Philips Quadrante HD7865 - Reviews

koffiebonen, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 98 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

durdawwer 19-02-2017 Product paar weken in bezit

de philips senseo

geweldig apparaat de koffie is zeer verbeterd tegen over de andere versie ,mensen die van koffie houden raad ik dit apparaat aan ,

Flow86 14-02-2017 Product paar weken in bezit

Maakt verwachting waar!

Een zeer fijn en handig koffiezet-apparaat om snel een kopje koffie te kunnen drinken! Het design en gebruiksgemak is een aanwinst voor in de keuken. Opvallend is de constante krachtige smaak van elke kop koffie in verhouding tot oudere Senseo modellen. Dat is een behoorlijk verbeterpunt! Hou zelf van krachtige koffie; met de Senseo espresso pads levert dit een prima combi!

• Snelheid

Minpunten

• Alleen rechts waterreservoir

Tomastomas 13-02-2017 Product paar dagen in bezit

Tevreden

Pluspunten

• Snel
  • Hete koffie
  • Groot reservoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie niet instelbaar

Hummer66 08-02-2017 Product paar weken in bezit

Compact, makkelijk in gebruik

Een zeer fijn apparaat dat snel warm is en lekkere koffie zet. Het water is makkelijk bij te vullen en de onderdelen kunnen in de vaatwasser

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Snel op temperatuur
  • Zeer lekkere koffie

Minpunten

• Nog niets

Leo1969 23-07-2017

Doet prima wat ie moet doen!

Na 5 dagen in gebruik te hebben mag ik zeggen dat het een mooi fijn apparaat is. Wel merk ik dat ook het merk koffiepads echt verschil maakt..... Duurder merk geeft mijns inziens een lekkerder bakkie koffie

Vandenbj 25-03-2017 Product paar weken in bezit

Mooie vormgeving

Na wat tegenvallende avontuurtjes met andere merken koffiepadapparaten toch maar weer gekozen voor de Senseo Quadrant. Mijn 2e dus in 5 jaar. Andere apparaten zijn vaak lastig qua ontkalkingsprocedure en geven wisselende kwaliteit, temperatuur en hoeveelheid koffie. Ik heb maar weer gekozen voor de goedkoopste uitvoering, het basismodel zeg maar. Samen met de Senseo pad een prima mok koffie!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Constante kwaliteit koffie
  • Vraagt weinig onderhoud

Minpunten

• Gevoelig voor lekkage waterreservoir

durdawwer 15-02-2017

de smaak is zo als beschreven geweldig

geweldig apparaat de smaak is zeer verbeterd,ik raad mensen die van koffie houden dit apparaat aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Flow86 14-02-2017

Product voldoet prima aan de verwachting!

Een zeer fijn en handig koffiezet-apparaat om snel een kopje koffie te kunnen drinken! Het design en gebruiksgemak is een aanwinst voor in de keuken. Opvallend is de constante krachtige smaak van elke kop koffie in verhouding tot oudere Senseo modellen. Dat is een behoorlijk verbeterpunt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald1980 14-02-2017 Product paar weken in bezit

Senseo Quadrante

Ik had nog de oude Senseo apparaat, ik heb van beide een kopje gezet. Crema laagje van de nieuwe veel mooier, de smaak (zelfde senseopads) veel krachtiger!
Over het algemeen heel enthousiast over de nieuwste Senseo Quadrante.
Ook familie/vrienden vinden de koffie heerlijk!
Vormgeving: erg mooi de Quadrante

Pluspunten

• Vormgeving
  • Heerlijke koffie
  • Binnen anderhalf minuut heerlijk kopje koffie

Ronald1989 14-02-2017

Senseo Quadrante

Over het algemeen heel enthousiast over de nieuwste Senseo Quadrante.
Ook familie/vrienden vinden de koffie heerlijk!
Vormgeving: erg mooi de Quadrante [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nathalie79 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Smaakvolle koffie op gebruiksvriendelijke wijze

Pluspunten

• mooi design
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• voelt een beetje speelgoedachtig aan
  • cremalaagje lijkt wat voller dan voorheen

TomasTomas 13-02-2017

Tevreden

Dit apparaat geeft een snel en heet kopje koffie. Het waterreservoir is ook groter en makkelijker uit te nemen dan bij het voorgaande model. Enige nadeel is dat de hoeveelheid per kopje niet ingesteld kan worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nathalie79 13-02-2017

Smaakvolle koffie op gebruiksvriendelijke wijze

45 gaatjes maken het verschil; de koffie is ten opzichte van machines met 5 gaatjes zeker een stuk beter en smaakvoller. De cremalaag lijkt ook wat rijker en voller. De machine is bijzonder prettig is gebruik, maar voelt wel een beetje als speelgoed aan. Dat doet overigens niets af aan het gebruiksgemak; het waterreservoir is mooi verborgen in de machine, maar wel heel eenvoudig af te nemen en te vullen. Ook de padhouders zijn verborgen bij gebruik, waardoor de Quadrante mooi strak oogt. Er kan gekozen worden uit een zwarte, witte of rode variant, waarbij mijn keuze viel op de dieprode; de machine springt op een zeer stijlvolle manier er nu uit op mijn keukenblad. Hele fijne Senseo, goede koffie en een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

nathanja 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Senseo quadrant

ik vind de smaak van de koffie tegen vallen vergeleken met de oudere Senseo.
met verschillende merken koffie pads geprobeerd het de smaakt blijven wij waterig vinden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

jess 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Erg mooi producht! Werkt naar behoren.

Pluspunten

• juiste maat
  • perfecte temperatuur
  • heerlijke schuimlaag

jess 12-02-2017

Dit product is een aanrader.

Het is een erg mooi product! De maat is precies goed en past mooi op het aanrecht. Hij warmt snel op en de koffie is vol van smaak. Doordat er meer gaatjes inzitten merk je dat er een heerlijke schuimlaag op komt. Ik ben heel erg tevreden over het apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ochtendmens 12-02-2017

Prijs kwaliteit

Je krijgt wat het waard is. Een luchtige schuimlaag en een heerlijke koffie met de perfecte aroma. Het product heeft zich bewezen en is zeker een aanrader. Binnen een minuut heerlijk warme koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keandi 12-02-2017

Heel goed.

Mooi apparaat, geeft lekkere koffie en makkelijk in gebruik.
Alleen het waterreservoir is een beetje klein.
Verder is misschien een haakje voor de padhouder wel handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

maasjevaesje 10-02-2017

wederom een prima senseo

Ik had niet verwacht dat ik verschil zou proeven maar inderdaad de koffie smaakt nog beter. Wel even wennen aan het waterreservoir dat nu aan zijkant zit maar wederom weer een prima senseo [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Silke1971 10-02-2017

Prachtig design..

Deze senseo is een topper! Heerlijke hete koffie en staat prachtig op je aanrecht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]